RS - mallin toimitusajat

Aloittaja pikateho8T8T, 04.09.13 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: jetman - 17.08.16 - klo:13:51
Kauanko matka tehtaalta Hankoon kestää ?
Sain juuri myyjältä viestin että RS on matkalla Hankoon ja kun auto on "kunnostuksissa" niin tiedetään tarkempi toimituspäivä.

Riippuu missä tehdas on, briteissä todennäköisesti. Kyllähän siihen 2-4 viikkoa menee alkaen siitä kun tulee ulos tuotantolinjalta. Oma Cupra matkasi noin 4viikkoa. Tällä hetkellä webasto asennus päällä ja liikkeellä joskus kuun vaihteessa.

lumimiäs

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 17.08.16 - klo:15:02
Riippuu missä tehdas on, briteissä todennäköisesti.
Kylläkin Tsekin tasavallassa...
Tuo linkin ensimmäinen valmistaa RS:t.
http://www.skoda-auto.com/en/company/production-plants

Trackpad

Niin tosiaan kun ei ajatus kulje oikein mihinkään suuntaan niin ford RS taitaa tulla sieltä briteistä, Skoda vRS tsekinmaalta... pikkuvirheitä... mistäköhän mä nyt sain päähäni että puhutaan Fors Focus RS:tä :D

dwntime

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 17.08.16 - klo:18:47
Niin tosiaan kun ei ajatus kulje oikein mihinkään suuntaan niin ford RS taitaa tulla sieltä briteistä, Skoda vRS tsekinmaalta... pikkuvirheitä... mistäköhän mä nyt sain päähäni että puhutaan Fors Focus RS:tä :D

Tuota, kun ei nyt mene oikein. Euroopassa myytävät Ford Focus (myös RS) ja C-Max kasataan Saarlouis'in kaupungissa Saksassa. Briteissä tehdään jotain moottoreita ja vaihteistoja mutta autoja siellä ei Fordille enää kasata. ei ole taidettu kasata itse asiassa enää varmaan pariinkymmeneen vuoteen.

villeton

19 maaliskuuta tilattu RS

Luovutus  lauantaina. Arvio toimitusajaksi oli 4-5 kuukautta. Vähän meni yli.

Mitäköhän tarjotaan toimitusajaksi, jos tällä hetkellä tilaa. Onko pidempi vai lyhyempi.

6 kuukautta oli aika pitkä aika. Oma vanhakin ehti kulkea 18 tkm siinä ajassa. Jää nyt sitten vaihdossa

liikkeeseen.



Bandexi

27.5 tilattu rs. Valmistus ilmotettiin vk33:lle ja luovutus oli eilen 6.9. Tilauksesta siis n.3kk 1vk. Valmistuksesta 3vk.
Alunperin toimitus arvioitiin 10.10. :)
Tulossa: octavia combi RS 2.0 tdi ~ 09/16

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Bandexi - 07.09.16 - klo:21:25
27.5 tilattu rs. Valmistus ilmotettiin vk33:lle ja luovutus oli eilen 6.9. Tilauksesta siis n.3kk 1vk. Valmistuksesta 3vk.
Alunperin toimitus arvioitiin 10.10. :)

Voi vitsi tässähän on itsellä jopa toivoa :) Tilattu ~tasan kk sun jälkeen. Voisko siis jopa odottaa luovutusta enskuun alkuun.

Auton kun päivitin jälkikäteen nelivedoksi, oli autokauppialle oleellista vaihdokin kilometrien suhteen mikä on nelivedon toimitusaika vs. etuveto, eikä kuulemma ollut enää eroa toimitusajoissa.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

kaide

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 08.09.16 - klo:07:50
Voi vitsi tässähän on itsellä jopa toivoa :) Tilattu ~tasan kk sun jälkeen. Voisko siis jopa odottaa luovutusta enskuun alkuun.

Auton kun päivitin jälkikäteen nelivedoksi, oli autokauppialle oleellista vaihdokin kilometrien suhteen mikä on nelivedon toimitusaika vs. etuveto, eikä kuulemma ollut enää eroa toimitusajoissa.

Näissä ei ole mitään väliä sillä milloin on tilannut , eikä kukaan ymmärrä sitä satunnaislukugeneraattoria jolla toimitukset arvotaan. Usein käy niin että 3kk myöhemmin autonsa tilannut saa sen aikaisemmin .  Täysin arpanoppaa 3kk ja 8kk välillä näyttää olevan toimitukset , edelleen. Ilmeisesti autot kasataan sitä mukaa ja niillä osilla mitä Audin ja VW.n laadunvalvonta on hylännyt ja kukaan ei tiedä mitä sieltä sattuu tupsahtamaan hihnalle ja milloin . 
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Sniiki

Lainaus käyttäjältä: kaide - 08.09.16 - klo:17:10
Näissä ei ole mitään väliä sillä milloin on tilannut , eikä kukaan ymmärrä sitä satunnaislukugeneraattoria jolla toimitukset arvotaan. Usein käy niin että 3kk myöhemmin autonsa tilannut saa sen aikaisemmin .  Täysin arpanoppaa 3kk ja 8kk välillä näyttää olevan toimitukset , edelleen. Ilmeisesti autot kasataan sitä mukaa ja niillä osilla mitä Audin ja VW.n laadunvalvonta on hylännyt ja kukaan ei tiedä mitä sieltä sattuu tupsahtamaan hihnalle ja milloin .

Näinhän se menee. Itseasiassa kasaavat nämä kolaroiduista A4:sista ja golffeista otetuille rungoille. Pohjaksi kelpaa kaikki mallit 2004 vuodesta eteenpäin. Siksi ajokokemuksetkin vaihtelevat niin kovasti. Alustan rakentavat arkeologisilta kaivauksilta löydetyistä hevoskärryn paloista ja sisusta syntyy niksi-pirkan pieleen menneistä keksinnöistä sekä paikallisen Tokmannin avajaisista hakematta jääneistä muovisangoista (joo hakevat paljon tavaraa Suomesta näihin).
Eiköhän se oo nyt kaikille selvinnyt juo tuo sinun mielipide niin ei tarvitse enää käydä ruikuttamassa näissä ketjuissa enempää. Ne asiallisesti kerrotut viat lienee jo listattu. Aja suohon se katiska ja hyppelehdi vihellellen Baijerilaisia myyvään lasipalatsiin ;)

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 08.09.16 - klo:07:50
Voi vitsi tässähän on itsellä jopa toivoa :) Tilattu ~tasan kk sun jälkeen. Voisko siis jopa odottaa luovutusta enskuun alkuun.

Auton kun päivitin jälkikäteen nelivedoksi, oli autokauppialle oleellista vaihdokin kilometrien suhteen mikä on nelivedon toimitusaika vs. etuveto, eikä kuulemma ollut enää eroa toimitusajoissa.

Tuli tieto että 28.6.2016 (viikko 26) tilatulle 4x4 RS:lle on vahvistettu tuotantoviikko 41. Jos auto tuolloin tosiaan saadaan kasaan, niin tilauksesta on kulunut tällöin n. 15 viikkoa. Tietty vielä +2-3 viikkoa luovutukseen.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

villeton

Lainaus käyttäjältä: villeton - 07.09.16 - klo:20:08
19 maaliskuuta tilattu RS

Luovutus  lauantaina. Arvio toimitusajaksi oli 4-5 kuukautta. Vähän meni yli.

Mitäköhän tarjotaan toimitusajaksi, jos tällä hetkellä tilaa. Onko pidempi vai lyhyempi.

6 kuukautta oli aika pitkä aika. Oma vanhakin ehti kulkea 18 tkm siinä ajassa. Jää nyt sitten vaihdossa

liikkeeseen.
Päivitys edellä kirjoitettuun toiveikkaaseen lausumaani viikko sitten......!!!!!
Ei sitten onnistunut luovutus viime lauantaina. Ongelmia tietojärjestelmän kanssa? Rekisteröinti ei onnistunut perjantaina. Nyt Uusi yritys huomenna lauantaina. 19 maaliskuuta tilattu ja 17 syyskuuta haku, niin
puoli vuotta se sitten odotutti.....Tähän autokuumeseen ei Burana auta.....
4-5 kuukautta oli tosiaan arvio. Tuotannossakin oli jo heinäkuussa. Eikö sitten logistiikka toiminut vai autoliikkeessä oli ruuhkaa? Tosiaan tuotannosta luovutukseen noin 8 viikkoa.
No, useimmilla muilla hommat toimineet paremmin? Alan ymmärtää niitä, jotka ostaa esittelyauton tai auton joka on jo Suomessa, jotta saa nopeammin.......

Smigis

Tilattu auto ei kylläkään ole RS:sä mutta laitetaa nyt kuitenkin tänne kun ei normi Octavioilla ole tälläistä topiccia.
Eli 22.7 tilattu Octavia LB 1.4tsi manuaali, laser white värillä sekä suht runsaalla varustuksella olisi luovutus edessä nyt 30.9. Alunperin oli toimitus luvattu Joulukuulle joten aika reippaasti tuli etuajassa  :)

RockOla

11.5 tilattu nelikko rs
Tiistaina 4.10 käyn noutamassa auton.
4 kk 3 viikkoa siis meni. 5-6kk piti mennä.
Rs ocu 4x4

Kimmmo

Taisin joskus touko-kesäkuun vaihteessa tilata 4x4... tuli viesti myyjältä, ettei vahvistusta ole edes tuotantoviikolle >:( arvio olisi linjalle päästä viikolla 48... en jaksa ees laskee... tulloo ku tulloo...
Ibiza FR 1.0 TSI
Octavia RS Tdi 4x4 DSG -19
Ex-Skoda Octavia RS Tdi 4x4 DSG -17
Ex-Skoda Octavia RS Tdi DSG Combi -15

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Kimmmo - 06.10.16 - klo:21:52
Taisin joskus touko-kesäkuun vaihteessa tilata 4x4... tuli viesti myyjältä, ettei vahvistusta ole edes tuotantoviikolle >:( arvio olisi linjalle päästä viikolla 48... en jaksa ees laskee... tulloo ku tulloo...

Aiiii vitsit  :o
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

skodars

Tilasin 24.2.2016 4X4 RS:n tänään sovittiin luovutuspäiväksi 28.10.2016.

Viliho

4x4 Rs Octavia combi tilattu 14.6.2016. Luovutus huomenna eli 12.10.16 😀

skriko

Lainaus käyttäjältä: Viliho - 11.10.16 - klo:18:45
4x4 Rs Octavia combi tilattu 14.6.2016. Luovutus huomenna eli 12.10.16 😀
Etukäteisonnittelut uudelle autolla. Nautinnollisia kilometrejä.

pademikum

Viikolla 32 (9.8) tilattu 4x4 RS ja tänään tuli tieto että auto olisi tällä viikolla tai ensi viikon alussa liikkeen pihassa joten luovutus sovittu pe 4.11. Alunperin ilmoittettu toimitus aika oli 3-5kk.

Kinli

Octavia RS Combi TDI tilattu viime viikon torstaina (20.10.). Tänään kun kävin luovuttamassa Scirocco pois niin oli juuri vahvistunut tuotantoviikko 47. Tammikuun alussa luovutus. Eli varsin hätäistä toimintaa. Alunperin luvattu 4-5kk. Näillä näkymin 2.5kk...
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

skriko

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 25.10.16 - klo:18:54
Octavia RS Combi TDI tilattu viime viikon torstaina (20.10.). Tänään kun kävin luovuttamassa Scirocco pois niin oli juuri vahvistunut tuotantoviikko 47. Tammikuun alussa luovutus. Eli varsin hätäistä toimintaa. Alunperin luvattu 4-5kk. Näillä näkymin 2.5kk...
Millaiset oli ajofiilikset Vs. Skoda ja Scirocco?

Kinli

Lainaus käyttäjältä: skriko - 25.10.16 - klo:18:57
Millaiset oli ajofiilikset Vs. Skoda ja Scirocco?

Menee vähän ohi aiheen, mutta:

Ajofiilistä on vasta koeajojen verran.
Eihän noita nyt voi oikein verrata. -200hv, olemus a la laiva ja äänekäs kun panssarivaunu.
Ohjaus mukavan jämpti, sisusta ihan jees. Takakontti myyntivaltti ja ulkonäkö asiallinen.

Tehopuoli on tänä päivänä "aivan sama" ja äänekkyys hoidettavissa joten homma ok.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Tomppis

Tämäki vähän OT, mutta kävin pari viikkoa sitten Oulun Veholta kysymässä tarjousta uuteen 1.4tsi Style Combiin. Varusteita oli silleen sopivan reilusti, ettei Suomesta hetivalmista löytynyt niin tammi-helmikuulle olisi mennyt. Tekivät kuitenkin vaihdon helpoksi, kun eivät euroakaan vanhasta Audista tarjonneet, Laakkoselta sitten tulikin about sopiva yksilö vastaan ja nyt on jo kohta 2000 km takana ocustimella..

Raimo247

RS Combia ei saa enää tilattua nykyisellä ulkonäöllä.
Talossa
Kodiaq Style 2020 MY20 4x4 2,0 TSI DSG
Kodiaq Style 2019 MY19 4x4 2,0 TSI DSG
Kodiaq L&K 2019 MY19 4x4 2,0 TSI DSG

Ex:
Kodiaq Style 2017 MY18 4x4 2,0 TSI DSG
Octavia Combi Elegance 2014 MY15 4x4 1,8 TSI DSG

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Raimo247 - 08.11.16 - klo:14:21
RS Combia ei saa enää tilattua nykyisellä ulkonäöllä.

Konfiguraattorissa sitä saa vielä rakenneltua. Joo ei se mitään tarkota mitä se konfiguraattori kertoo.

Sopii toivoa että uus RS on ruma kun mikä. Tänään selvis että omaa pitää odottaa VIELÃ,, pari viikkoa  :o

Auto valmistettu viikolla 41, eli näyttäis että menis neljä viikkoa tehtaalta->autokauppaan. Siitä päälle huolto ja alustan massaukset... Aivan tolkuttoman pitkä aika ton 4kk odottelun päälle vielä.

Hohhoijjakkaa. Sori, piti vaan päästä vähän avautuun ja päästään höyryjä.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

Macross

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 08.11.16 - klo:14:54
Konfiguraattorissa sitä saa vielä rakenneltua. Joo ei se mitään tarkota mitä se konfiguraattori kertoo.

Sopii toivoa että uus RS on ruma kun mikä. Tänään selvis että omaa pitää odottaa VIELÃ,, pari viikkoa  :o

Auto valmistettu viikolla 41, eli näyttäis että menis neljä viikkoa tehtaalta->autokauppaan. Siitä päälle huolto ja alustan massaukset... Aivan tolkuttoman pitkä aika ton 4kk odottelun päälle vielä.

Hohhoijjakkaa. Sori, piti vaan päästä vähän avautuun ja päästään höyryjä.

Onnea, itsellä valmistumis viikko tämä nykyinen ( 45 ), eli toivottavasti tulee auto alle vielä ennen aattoa.
1kk sun jälkeen tilailtu, 30.7. mutta onhan jotkut tilaillut tuonkin jälkeen ja saaneet jo laitteet kotia, arpanumerot kohdillaan toisilla.

Tumppi678

Pari viikkoa sitten tilattu RS230 ja arpoivat toimitusviikoksi 49. Aika hätäseen ne näitä tuottavat 😁
Toivotaan vain että pitää paikkansa
Octavia Combi 2.0TSI RS 230 DSG, Black Magic, 2017

Octavia Combi 1.6TDI DSG Style, race blue, 2016

Ambis

Auto tuli kauppaan viikonloppuna ja nyt ma-ke massauksessa. Näillä näkymin torstaina luovutus RS:lle.

Jos näin, toimitusaika tilauksesta luovutukseen 142 päivää eli 4kk 19pv.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 14.11.16 - klo:14:10
Auto tuli kauppaan viikonloppuna ja nyt ma-ke massauksessa. Näillä näkymin torstaina luovutus RS:lle.

Jos näin, toimitusaika tilauksesta luovutukseen 142 päivää eli 4kk 19pv.

Auto vastaanotettu: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=33461.0
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

Peke

Voipiko kysyä miksi moni odottelee RS:iä kuukausia vaikka ajamattomia on liikkeillä myynnissä? Varusteet??? :o
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy