RS - mallin toimitusajat

Aloittaja pikateho8T8T, 04.09.13 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

Jarski80

Meille tulossa Combi TSI, kaupat lyöty lukkoon tammikuun alussa. Viime viikolla kyselin tilannetta niin auto oli jo valmistettu ja matkalla Suomeen.

skoda rs

Lainaus käyttäjältä: Jarski80 - 15.03.16 - klo:17:27
Meille tulossa Combi TSI, kaupat lyöty lukkoon tammikuun alussa. Viime viikolla kyselin tilannetta niin auto oli jo valmistettu ja matkalla Suomeen.
Niinpä niin. Näitä kiva lueskella että toiset saa autonsa ja toisen odottelee.. :-[ kuinka kauan kestää ylipäätänsä auton tulo tehtaalta suomeen ja liikkeen pihaan..??

Ocutj

Lainaus käyttäjältä: skoda rs - 15.03.16 - klo:17:59
Niinpä niin. Näitä kiva lueskella että toiset saa autonsa ja toisen odottelee.. :-[ kuinka kauan kestää ylipäätänsä auton tulo tehtaalta suomeen ja liikkeen pihaan..??

Nopeimmillaan jopa kahdessa viikossa.

voipa

Lainaus käyttäjältä: skoda rs - 15.03.16 - klo:16:47
Kyllä tää on sellasta arpomista näitten autojen tuleminen.
Kaippa siellä on joku tuotannonsuunnittelija, joka yrittää optimoida niitä tilauksia tuotantoteknisesti tehtaalle sopiviksi eriksi. Siksi voi tulla nopeasti tai todella hitaasti.
Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG Black Magic

Candywhite

toiset myyjät ovat 'ostaneet' ennakkoon autoja joita sitten räätälöidään todellisten tilausten mukaan. Jos on kiire auton saamisessa niin kannattaa kysyä eri myyjiltä kenellä on 'vapaita' autoja tuotanto putkessa.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Jarski80

Lainaus käyttäjältä: skoda rs - 15.03.16 - klo:17:59
Niinpä niin. Näitä kiva lueskella että toiset saa autonsa ja toisen odottelee.. :-[ kuinka kauan kestää ylipäätänsä auton tulo tehtaalta suomeen ja liikkeen pihaan..??

Ei ole mitään tietoa kauanko kestää siitä kun on " valmistettu ja matkalla Suomeen". Siihen tietty päälle sitten vielä ruostesuojaus ja ne mitä itse liike siihen vielä asentaa.
Toukokuussa on ollut toiveissa saada käyttöön, kuvittelisin ehtivän siihen.

villeton

Tilaus tuli tehtyä. Rs Combi 2,0 TDI. Toimitusaika 4-5 kuukautta. Väri Corrida red.
Black ja Winterpack olivat ainoat lisäykset. Muutenkin tuntui varustelutaso riittävältä.
Autoliike kustansi kaupan päälle Nokian nastarenkaat aluilla.
Superbi Ambition-varustelulla on nyt alla. Tuntuisi että ei ainakaan varustelussa Rs heikommaksi jää.
Ja kun vaihtaa 1,6 Dieselin tuohon Sportimpaan peliin, niin hepat kasvaa melkein puolella lisää.
Tulin nyt samalla tänne sivustolle, kun on hauska lueskella Vag-aiheisia juttuja.
Elokuulle ilmeisesti menee auton tulo......
Varmaan pientä vaihtelua on. Joku saa luvattua nopeammin ja toisella kestää pidempään?

skoda rs

Nyt varmistui tuotantoviikko. 16vk tuotannossa ja siitä noin 4viikkoa niin auto alla  ;D

Jarppix

Tuossa kun lueskeli että "perus" RSiä tullut jopa 3kk toimitusajalla niin rupes jo hymyilyttämään, mutta kysely kauppiaalle tuotti pettymyksen!

Helmikuun puolivälissä tilattu RS TDI Combi manuaali vajaaveto ja arvioitu toimitusaika oli kesäkuulle (- heinäkuulle), mutta tällä hetkellä oli menossa tehtaalla tuotantoon vasta elokuussa. Perus octavian toimituksissakin vissiin ongelmaa...

Piti laittaa avaus viesti foorumille kun auto alla, mutta jatketaan odottelua ja lueskellaan muiden kokemuksia odotellessa.  :-\
Skoda Octavia 2.0TDI Combi RS -16
Skoda Octavia 2.0TDI Combi Elegance -09

U. Turhapuro

Tilattu tammikuun lopussa Octavia RS TDI LB, ei vielä mitään hajua milloin olisi edes menossa valmistukseen?

skoda rs

Lainaus käyttäjältä: U. Turhapuro - 05.04.16 - klo:20:47
Tilattu tammikuun lopussa Octavia RS TDI LB, ei vielä mitään hajua milloin olisi edes menossa valmistukseen?
ens viikolla tuotannossa ja toukokuun alussa auto alla  ;D

skoda rs

Lainaus käyttäjältä: U. Turhapuro - 05.04.16 - klo:20:47
Tilattu tammikuun lopussa Octavia RS TDI LB, ei vielä mitään hajua milloin olisi edes menossa valmistukseen?
ens viikolla tuotannossa ja toukokuun alussa auto alla  ;D

U. Turhapuro

Loistavaa! Onko tieto vai arvaus? 😀

jukra

Kovasti tuntuu olevan vaihtelua toimitusajoissa, lueskelin just briskodan foorumia ja sielä(kin) osa saanut auton reilussa parissa kuukaudessa ja osalla kestää kuukausitolkulla.
Minulle myyjä sanoi, että tuotantokuukauden saa tietää n. 1,5kk tilauksen jälkeen.. eli loppu kuusta uskaltaa kysellä maaliskuun puolivälissä tilatun perään (ja pettyä?).

skoda rs

Lainaus käyttäjältä: U. Turhapuro - 05.04.16 - klo:21:43
Loistavaa! Onko tieto vai arvaus? 😀
tieto.! Johan sitä odotettu joulukuun viimesetä päivästä lähtien. ;D

ali rawidduh

combi 2,0 tdi 4x4 rs dsg tilattu viikolla 7 ja arvioitu toimitus viikolla 23. kattottaan kuinka käy, so far ei tarkennettua arviota toimituksesta.

ruostekasa

Tilattu RS TDI farkku Helmikuun eka viikolla ja nyt matkalla tehtaalta Suomeen.
Leluosasto: GSXR1000 Turbo, Rocker 113" SE

U. Turhapuro

Piti tänään käydä kysymässä autoa. Ei vielä vahvistettua tietoa edes tuotannosta! Taitaa mennä kesään ennekuin pääsee uuden auton rattiin!

Lainaus käyttäjältä: U. Turhapuro - 05.04.16 - klo:20:47
Tilattu tammikuun lopussa Octavia RS TDI LB, ei vielä mitään hajua milloin olisi edes menossa valmistukseen?

konekek

Viime viikolla tilattu pk-seudulta rs tdi combi. Myyjä sanoi toimitusajan olevan 3-5kk. Onko mitään tietoa miksi tuo aika vaihtelee noin paljon?

infinity

Täällä tehty kaupat vko 53 (RS TSI LB) ja kahdesta eri liikkeestä PK-seudulla sanottiin toimitusajaksi noin 3kk. Tilausvahvistuksen sain viikolla 1. Sen jälkeen hiljaiseloa ja kyselin autosta viikolla 14. Vastaukseksi sain että auto on tuotannossa viikolla 15. Tästä menee kuulemma noin 4 viikkoa että auto on Hangossa ja Hangosta kestää noin 2-3 viikkoa että auto on luovutettavissa. Odottavan aika on todella pitkä..
BMW 530e xDrive

villeton

Rs TDI Combi manuaalilaatikolla tilattu 19 maaliskuuta. Arvio toimitusajasta 4-5 kk.
Olisi mukava, jos voisi netistä seurata miten homma etenee. Aino vaihtoehto on soitella automyyjälle?
Omalla kohdalla on sikäli merkitystä auton tulolla, että heinäkuussa lomaillaan.
Jos uusi peli tulisi juhannukseen mennessä, niin sitten lähdetään uudella reissuuun.
Jos on toimitusvalmis heinäkuussa, niin sitten saa olla autoliikkeessä elokuun alkuun.
Eli kun tuotantoviikko selviää, niin onko siitä luovutukseen 4-6 viikkoa vai kuinka pailjon vaihtelee?

jukra

Lainaus käyttäjältä: villeton - 24.04.16 - klo:07:21
Rs TDI Combi manuaalilaatikolla tilattu 19 maaliskuuta. Arvio toimitusajasta 4-5 kk.
Olisi mukava, jos voisi netistä seurata miten homma etenee. Aino vaihtoehto on soitella automyyjälle?
Omalla kohdalla on sikäli merkitystä auton tulolla, että heinäkuussa lomaillaan.
Jos uusi peli tulisi juhannukseen mennessä, niin sitten lähdetään uudella reissuuun.
Jos on toimitusvalmis heinäkuussa, niin sitten saa olla autoliikkeessä elokuun alkuun.
Eli kun tuotantoviikko selviää, niin onko siitä luovutukseen 4-6 viikkoa vai kuinka pailjon vaihtelee?

Mulla on samoihin aikoihin tilattu ja lauantaina ei ollut vielä tuotantoviikkoa selvillä. Ehkä toukokuussa oli viesti :P

Olin tuosta seuraamishommasta Helkamaan yhteyksissä ja kuulemma tehtaan tuotantojärjestelmät eivät vielä tue tuollaisen tiedon esittämistä - mutta kehitystyötä ovat siihen suuntaan tekemässä. Pistin myös samalla palautetta, että voisivat sitten edes velvoittaa jälleenmyyjän ilmoittelemaan automaattisesti väliaikatietoja, turhauttaa kysellä perään.

Tapola

Oma RS TDI 4x4 farkku oli ilmestynyt jälleenmyyjälle, ehdottivat luovutusta keskiviikolle 4.5.2016. Saattaa vain siirtyä kun on minulle huono päivä. Tilaus tehtiin siis tammikuun lopussa.

-T
--
VW e-Golf 2019 / Enyaq iV 60 2021

Peetu

Lainaus käyttäjältä: jukra - 25.04.16 - klo:14:40
Mulla on samoihin aikoihin tilattu ja lauantaina ei ollut vielä tuotantoviikkoa selvillä. Ehkä toukokuussa oli viesti :P

Olin tuosta seuraamishommasta Helkamaan yhteyksissä ja kuulemma tehtaan tuotantojärjestelmät eivät vielä tue tuollaisen tiedon esittämistä - mutta kehitystyötä ovat siihen suuntaan tekemässä. Pistin myös samalla palautetta, että voisivat sitten edes velvoittaa jälleenmyyjän ilmoittelemaan automaattisesti väliaikatietoja, turhauttaa kysellä perään.

Oma tilattu maaliskuun alussa ja tänään tuli ilmoitus että "tuotantoajankohta on huhtikuu". Pieniä hippusia edes :)
Mk7 Strom & Mk3 Cabrio

Candywhite

Lainaus käyttäjältä: Tapola - 26.04.16 - klo:18:51
Oma RS TDI 4x4 farkku oli ilmestynyt jälleenmyyjälle, ehdottivat luovutusta keskiviikolle 4.5.2016. Saattaa vain siirtyä kun on minulle huono päivä. Tilaus tehtiin siis tammikuun lopussa.

-T

hauskoja nämä toimitusajat, tilasin RS TDI 4x4 farkun 10.1 ja nyt vasta Hangossa.  Kun tilaa 3 viikkoa myöhemmin, niin saa 3 vikkoa aikaisemmin,,,, Onnittelut hienosta autosta  :-)
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Jarski80

Lainaus käyttäjältä: Jarski80 - 16.03.16 - klo:12:19
Ei ole mitään tietoa kauanko kestää siitä kun on " valmistettu ja matkalla Suomeen". Siihen tietty päälle sitten vielä ruostesuojaus ja ne mitä itse liike siihen vielä asentaa.
Toukokuussa on ollut toiveissa saada käyttöön, kuvittelisin ehtivän siihen.

Unohtui tänne päivittää, että 31.3. tuli auto ajoon ja nyt on kuukausi jo päristelty.  8)

MsG

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 02.05.16 - klo:10:57
hauskoja nämä toimitusajat, tilasin RS TDI 4x4 farkun 10.1 ja nyt vasta Hangossa.  Kun tilaa 3 viikkoa myöhemmin, niin saa 3 vikkoa aikaisemmin,,,, Onnittelut hienosta autosta  :-)

Suhteilla saattaa saada parempia slotteja tuotannosta  ::)

Mikavaan

Teillä on hyviä suhteita.. minä tilasin RS:n viiikolla 1 ja tulee heinäkuussa???
:o

Candywhite

millä varusteilla tilasin jos toimitus vasta heinäkuussa?
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Tommix

Tammikuussa tilattiin TDI RS 4x4 DSG LB. Toimitus piti olla toukokuussa. Tänään soitti Laakkosen myyjä ja sanoi että auto tulee olemaan myöhässä. Ja se tulee tehtaan mukaan olemaan 2017 mallia (Facelift?). Kysyin että paljonko menee pitkäksi, sanoivat ettei tehdas ole edes vastannut vielä...
Käyttis: G31 530eX
ex Octavia III:t: RS 245 LB TSI DSG Corrida Red 2020, RS LB 2.0 TDI DSG 4x4 Candy White 2017, 1.8 TSI LB Elegance DSG Candy White 2015
Harrasteena ///M4

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy