Polo 1.4 TDI 59 KW United -09

Aloittaja Erkka, 30.11.09 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Montako tähteä annat Poloiselle? (1 turhake - 5 loistava)

*
**
***
****
*****

Pekka T

LainaaToivotaan, että Polo täyttää meikäläisen odotukset myös tulevina vuosina.

No mitkä on tunteet tätä Poloa kohtaan nyt tällähetkellä, kun uusi on vuodenvaihteessa tulossa?
Eli siis onko tämä nyt pakkopullaa vai edelleen se sama ihastus kuin uutena?  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 16.09.10 - klo:19:09
No mitkä on tunteet tätä Poloa kohtaan nyt tällähetkellä, kun uusi on vuodenvaihteessa tulossa?
Eli siis onko tämä nyt pakkopullaa vai edelleen se sama ihastus kuin uutena?  :)

Osuit nappiin kysymykselläsi. Osui ja uppos. ;)

Täytyy myöntää, että mieli on muuttunut aiemmasta. Löysit oikean sanamuodon, vähän "pakkopullalta" on alkanut tuntumaan tällä nykyisellä ajaminen. Enpä olisi uskonut näin käyvän, heh.
Sitä vaan kovin odottaa (lue hillitön kuume) uutta perheenjäsentä kotiin ja sitä, että pääsisi hiplaamaan uutukaisen nippelit ja nappelit. Enkä vähiten odota sitä, kun vihdoin pääsee autobaanalle taittamaan kilometrejä ja tuntemaan uuden Polon ajo-ominaisuudet nahoissaan. Sellaista on tämä autoilu...
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Markku J

Tänään meni Tuusulantiellä ohitseni Erkan tilaaman värinen Polo, Hot Orange. Auto oli 4 -ovinen ja 1.4 -koneella. Kivan pirteä ja uusi väri. Erottuu liikenteessä.

Ei ihme, että pientä kuumetta pukkaa tuota odotellessa. Näinhän se meillä menee....

Pekka T


Kiitos rehellisestä vastauksesta, nyt oli hyvä hetki kysyä tämmöistä. Jälkeenpäin uuden Polon saatuasi vastaus olisi ehkä vähän toisenlainen.
Kohta olo on kuin Joulupukkia odottelisi, mielenrauhan kannalta parempi unohtaa koko juttu vähäksi aikaa, ja täällä vagarenassahan se onnistuu helposti.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 16.09.10 - klo:20:30
Kiitos rehellisestä vastauksesta, nyt oli hyvä hetki kysyä tämmöistä. Jälkeenpäin uuden Polon saatuasi vastaus olisi ehkä vähän toisenlainen.
Kohta olo on kuin Joulupukkia odottelisi, mielenrauhan kannalta parempi unohtaa koko juttu vähäksi aikaa, ja täällä vagarenassahan se onnistuu helposti.

Näin on, te forumilaiset saatte tosiaan odottamisentuskan haihtumaan mielestä, heh. Tää forumi on kuin kovaa huumetta. Sitä haluaa  lisää ja lisää. Vieroitusoireet iskee tajuntaan kuin metrin halko, jos ei jokapäivä pääse lukemaan päivän tapahtumia. On tää jännä tunne kyllä.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

tsiih

Kävitkö nyt vasta ekassa huollossa? Tuli vain mieleen, että noilla kilometreillä (15 kk/ 30 tkm) ja melkein viiden litran keskikulutuksella TSI tulisi melkein edullisemmaksi ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 09.10.10 - klo:10:47
Kävitkö nyt vasta ekassa huollossa? Tuli vain mieleen, että noilla kilometreillä (15 kk/ 30 tkm) ja melkein viiden litran keskikulutuksella TSI tulisi melkein edullisemmaksi ;)

Kyllä, eka määräaikaishulto tuli teetettyä pari päivää sitten. Polo rekisteröity 15.7.09. Eli 13 kk ollut käytössä.
Kilometrejä alkoi kertymään kesäkuusta alkaen 35-40 t/km vuodessa, joten taitaa kallistua tänä päivänä kannattavuuden puolelle.

Vuodenvaihteessa uusi Polo 1.6 TDI Bluemotion tulee käyttöön, jolle keskikulutukseksi luvattu litra vähemmän kuin nykyiselle kulkineelle (3.7 l/100 km). Kannattavuus dieselin käytölle sen kuin vaan lisääntyy.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy