Äänestys: Tilatun RS:n väri

Aloittaja pikateho8T8T, 02.09.13 - klo:20:06

« edellinen - seuraava »

Tilaamasi RS:n väri?

Candy White
68 (26%)
Corrida Red
15 (5.7%)
Black Magic
48 (18.3%)
Platin Grey
1 (0.4%)
Brilliant Silver
13 (5%)
Race Blue
34 (13%)
Rio Red
6 (2.3%)
Sprint Yellow
8 (3.1%)
Steel Grey
21 (8%)
Rallye Green
25 (9.5%)
Moon White
15 (5.7%)
Metal Grey
7 (2.7%)
Laser White
1 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 262

Jyri

Suoraastaan hämmentävä tulos tällä hetkellä, eli musta olisi jopa suositumpi kuin valkoinen, ainakin ovat kovin tasaväkisiä tällä hetkellä ja tasaväkisinä noin puolella mustan ja valkoisen osuudesta olisi rallye green, steel grey sekä race blue. Mielenkiintoista nähdä muuttuuko suhde tuosta vielä?

kaide

Lainaus käyttäjältä: katame - 31.10.13 - klo:07:44
Tai perheenisä, joka potee jonkinsortin neljänkympin kriisiä  ;)

KaBoooommmm! Osu ja uppos  ;D  kolmenkympin kriisiä piti ruokkia Mini Cooper S.llä ja nyt sitten räsä + ahdettu miata .  Viidenkympin kohdalle olen suunnitellut HD.ta  8)
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Kajde

Platin Gray näyttää poistuneen konfiguraattorista ja uutena Moon White Metallic.

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Henkku - 04.09.13 - klo:22:05
Täällä olisi kuvia tarjolla luonnonvalossa:

Steel Gray

Rallye Green

Näistä minä valkkaisin :)

Mä oon jotenkin nyt lämmennyt tolle rumalle harmaalle...
Vihree on silti superhieno.

Oon kyllä aika tylsä, joten itse valkkaisin (taas) valkoisen.

Oudosti penkit pussilla:

Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Q.Atro

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 31.10.13 - klo:10:58

Oudosti penkit pussilla:

Samaa mieltä. Vihreä hieno ja alkushokin jälkeen tuo harmaa on kyllä alkanut kans näyttää hyvältä.

Onpa tosiaan penkkien viimeistely "venäläisen" näköistä. Toivottavasti koskee vain esisarjan autoja.
VW CC 2.0TDI 130 -14
Ex-vag: Seat Leon FR 1.4 TSI, Audi 100 2.3 C4, Skoda Superb 2.0 TDI

darthjysky

Omaan silmään kaikki harmaat on vain eleettömän tylsiä, tehää jo valmiiks suolamoskan väriseks auto ku muutakaa ei keksitä.

Hopeanharmaa toimii mersuissa vaan sen takia että brändi on rakennettu eleettömän tylsyyden ympärille
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

Kotipirtti

Lainaus käyttäjältä: katame - 31.10.13 - klo:07:44
Tai perheenisä, joka potee jonkinsortin neljänkympin kriisiä  ;)

;D ;DKriisistä en tiedä mutta kohderyhmään kuulunen aika suurella varmuudella.
T. 37 v ja takapenkillä ei yhtään paikkaa vapaana  ;)

focceristi

Mielestäni RS:n väri pitäisi olla valtavirrasta poikkeava jotta erottuisi paremmmin. Esim tuo sininen on jo menettänyt hohtonsa kun sitä saa normi ocuunkin.  Hatunnosto teille jotka valitsitte esim. tuon harmaan, vihreän ja punaisen! Näköjään yksi rio red värikin joukossa, hieno homma ja pojot siitä. Kuka rohkea lieneekään. Lähiviikkoina saataneen muutamia varmaan autotalliinki asti?
Moon White -14 Ocu Combi 1.4 Elegance vaalella sisustuksella. Ex focus w.titanium -11

Markku J

Tuo on totta. Hiukan latisti omiakin race blue -tunnelmia, kun näin vastaavan värisen perusmallin liikenteessä. Se oli jotenkin niin pelkistetyn ja korkean näköinen tuossa olomuodossaan pienillä vanteilla varustettuna.

Hienoja RS -värejä ovat vihreä ja keltainen. Jälkimmäinen minulle liiankin rohkea. Vihreä olisi ollut ehkä se osuvin valinta. Punaista harkitsin, mutta sellaista perusocua hallissa katsellessani väristä jäi hieman liian tumma / epäpuhdas vaikutelma verrattuna ihailemaani Audin briljantinpunaiseen. Rio Red -väristä taas ei ole vielä kunnon "näköhavaintoa". Kaikenkaikkiaan RS:ään on onneksi tarjolla aika mukava väriskaala.

-TimoS-

RaceBlue on jees...

Jussiboy

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 31.10.13 - klo:10:58

Oon kyllä aika tylsä, joten itse valkkaisin (taas) valkoisen.

Oudosti penkit pussilla:

Voisko noihin penkkeihin saada vähän tukkaa tai edes kulmakarvat...

jarruvalo

Minä en halua erottua liikaa liikennevirrasta ja siksi "mitätön" hopea. Toisaalta se on MINUN mielestäni paras väri autoon. Kukin tavallaan.
ex vag: Octavia rs tsi combi- 14
ex Vag: Octavia 1.8 tsi DSG Elegance Combi -11
ex Nissan X-trail -08
ja 10 muuta ritsaa

Leonardo

+1  Hopea helppohoitoinen ja naarmut ei näy pidemmänkään käytön jälkeen 8)
Hyundai IONIQ Hybrid 2017
Ex Skoda Fabia 2016

lumimiäs

Minä kun taas en itse erotu massasta niin haluan, että edes auto tekee sen. Siksi vihreä. Lisäksi säälittävästi kuvittelen sen toimivan jonkinlaisena jatkeena. Pitempään ei ole varaa... :'( :'( :'(

Hensu

Silveri tulee tännekin Combiin.

Väri on kompromissi jonka tein ruokakunnan toisen ajavan jäsenen kanssa. Itse olisin etenkin LB-malliin voinut ottaa vaikka keltaisen, Combiin sitten luultavasti mustan.

Spetke

Tääkin painii väriasioiden kanssa :o menee jo ihan uniin asti. Tykkään valkoisesta, mustasta ja sinisestäkin. Itselläni ei ole ikinä ollut valkoista eikä mustaa autoa, johtuen varmaan siitä että ne tuntuu jotenkin aroilta väreiltä. Ja nytkin alan kallistumaan siniseen päin.

Varusteiden valinta oli huomattavasti helpompaa.

Täytyy muuten tunnustaa että en ole omistanut yhtään skodaa aikaisemmin. En ole jotenkin tykännyt aikaisemmasta muotoilusta, mutta tämä uusi RS teki kyllä vaikutuksen. Koeajolla vaan hymyilytti, kun kyyti oli niiiiin hyvää. Ensi viikolla lähtee tilaus.  ;D

zobuli

Itsellä ensimmäinen musta auto, ja varmasti viimeinen. Minua oli varoiteltu että musta auto on arka kaikile naarmuille, iskuille ja lialle. Ajattelin että eihän se nyt niin herkkä voi olla, mutta voi pojat, kyllä se on. Koko ajan löytyy uusia pikkuisia naarmuja ja jälkiä, ja pesun jälkeen huomaa aina yksittäisiä kohtia joista lika ei lähtenytkään vaikka kuinka tarkasti yritti hinkata autoa.
Kyllähän se auto oli keväällä vahauksen jälkeen upea ja kiiltävä, mutta kyllä monta kertaa mielessä on käynyt että pitääkö vaihtaa auto kun ei luonto kestä noita jatkuvasti häiritseviä naarmuja.

Eli musta väri ei ole ainakaan tarkan miehen auto :)
Skoda Superb iV 1.4 PHEV 2021 Style

Ville R

Edellinen auto oli kanssa musta. Hieno puhtaana. Puhtaus kesti 3-5 sekuntia pesun jälkeen. Nyt tulee valkoinen ja valkoinen toisin kun kuvitellaan ei ole arka väri.

Esimerkki: Märkä asfaltti, aja autolla 5 km ja anna kuivua. Valkoinen näyttää puhtaalta, musta ei. Mustasta hyppää kaikki ah niin ihanat ovella lyödyt lommot. Valkoinen väri taas hukkaa auton pokkauksia ja muotoja joten pienet lommot ei näy. Siksi varmaan äkkiä valkoisesta autosta tulee kananmuna- vaikutelma.

Ainoana asiana tuossa valkoisessa värissä mättää sen muodikkuus, tosin jos vaimolla ei olisi sanottavaa väriin auto voisi olla vihreä. Race Blue on hieno mutta vähän kulunut jo. Pohjamaalin harmaa on tosi hieno mutta en maksaisi lisähintaa "pohjamaalista"

Piru vieköön, kaikki värit sopii hyvin. Pitäisiköhän puljata vielä väriä  :P No, keltainen on vähän liian "arrest me -yellow" minun makuuni.

maher

Hopeinen Combi tulossa. Väri ehkä hukkuu massaan, mutta osittain hyvä niinkin. Kyllä automies silti aina RS:n liikenteestä tunnistaa :) Antaa lian ja naarmut paremmin anteeksi.

Viikonloppuna Tallinnassa käydessäni, tuli bongattua useampi Octavia III, ei tosin yhtään RäSää. Ei ollut aikaa pysähtyä Skoda kauppaan, vaikka ohi mentiinkin. Siellähän niitä olis pihassa autoja ollut.
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

ipi59

Cappucino beige combi-octavia 1.8 dsg vaihtuu rio-red rs ocuun.

Candywhite

Osaako kukaan löytää hyviä kuvia Moon White Octaviasta? Itse olen tilannut Candy White, mutta mielelläni haluaisin vähän sitä jotain auton väriin. Audilla on upea jäätikön valkoinen väri ja jos tuo Moon White on sen tyylinen niin autoni väri muuttuu sellaiseksi.

kiitos etukäteen linkkien löytäjälle.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Ocutj

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 10.11.13 - klo:21:25
Osaako kukaan löytää hyviä kuvia Moon White Octaviasta? Itse olen tilannut Candy White, mutta mielelläni haluaisin vähän sitä jotain auton väriin. Audilla on upea jäätikön valkoinen väri ja jos tuo Moon White on sen tyylinen niin autoni väri muuttuu sellaiseksi. Kiitos etukäteen linkkien löytäjälle.

Myyjillä väritauluja, myös tuosta uudesta Moon White:sta. Eihän se tietysti anna ihan oikeaa kuvaa, kuten ei valokuvakaan.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 10.11.13 - klo:21:25
Audilla on upea jäätikön valkoinen väri ja jos tuo Moon White on sen tyylinen niin autoni väri muuttuu sellaiseksi.

Tiedät varmaankin että nimimerkin vaihto ei enää onnistu täällä.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

raZe

Myyjän väritaulu Moon White väristä vaikutti aika harmaalta. Eli aika lähellä kuun väriä taivaalla. :)

Candywhite

Kiitos ohjeesta katsoa myyjän väritaulu. Metro autossa ei ensin uskottu että on olemassa moon white, ja kun näytin sen skodan sivuilta, alkoi selitys ihan turhista seikoista.... Veholta löytyi väri malli, hyvän kokoinen värin pala Se oli. Mutta kyllä väri aika oudon värinen, vähän kuin joku olisi pessyt kirkkaan valkoisen niin paljon että jäljelle vain himmeä matan valkoinen väri. Saattaa sopia jonkun syömään, mutta mulla pysyy perus valkoinen värinä.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Karvis

Lisätty Moon White äänestykseen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

gloter

Auton vaihto ei ole vielä ihan hollilla, ehkä aikaisintaan ensi vuonna mutta viimeistään 2015 (tai ei, mistäs sitä tietää  ;D). Vahva vaihtoehto Octavioista on nimenomaan tämä räsä. Väreistä kiinnostaa eniten race blue vaikka vaimo ei yhtään tykkää. Aiemmin mainittu moon white ollut ajatuksissa mutta en ole löytänyt hyviä kuvia enkä myöskään ole käynyt liikkeessä värimalleja kyyläämässä. Olisi mukava jos joku voisi linkata "tosielämän"-kuvaa tästä väristä kuten oli aiemmin se metallinpunainen (rio red?). Omalla aikataululla varmastikin tulen niitä näkemään livenäkin mutta odottavan aika on pitkä...
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

ATM

Väriäänestyksessä on tällä hetkellä 71 Räsän tilanneen ääntä  ;D  Sanoisin että hämmentävän suuri määrä, ja kertonee hinta/laatusuhteen olevan koko lailla kohdillaan.

Skula

Lainaus käyttäjältä: ATM - 14.11.13 - klo:12:12
Väriäänestyksessä on tällä hetkellä 71 Räsän tilanneen ääntä  ;D  Sanoisin että hämmentävän suuri määrä, ja kertonee hinta/laatusuhteen olevan koko lailla kohdillaan.

Ja perus kiusantekopainanpanappiihanhuvikseen-prosentti on?` ;D ;D ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Emil Eagle

Kiitokset mukavasta foorumista.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy