Bugeja?

Aloittaja RoccoScientist, 30.03.10 - klo:23:26

« edellinen - seuraava »

RoccoScientist

Onko muilla tullut sivustoa käyttäessä bugeja vastaan? Itselläni on nyt useamman kerran herjannut sisäänkirjautumisen yhteydessä virheellistä salasanaa, vaikka olen satavarmasti kirjoittanut sen oikein. Toisella yrityksellä sisäänkirjautuminen on aina onnistunut. Mistäköhän voisi moinen johtua?
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Erkka

Eipä ole tullut. Itsellä sivu aukeaa automaattisesti sisään kirjautuneena, kun olen ruksannut salasanamuistin päälle.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Ironic32

Minkälaisella kokoonpanolla RoccoScientist käyttää sivustoa?

Itsekään ei tule pahemmin syöteltyä noita tunnareita, kun on samat säädöt kuin Erkalla.

Herjaako se siis joka kerta ensimmäisellä yrityksellä vai onko ihan satunnaista?

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.03.10 - klo:07:26
Minkälaisella kokoonpanolla RoccoScientist käyttää sivustoa?

Windows XP + Firefoxin kaksi eri versiota (kaksi eri konetta).

LainaaHerjaako se siis joka kerta ensimmäisellä yrityksellä vai onko ihan satunnaista?

Nyt tuntuu herjaavan joka kerta ensimmäisellä yrityksellä. En ole muuttanut koneiden säädöissä tai ohjelmissa mitään tässä välillä ja noteerasin tämän muutama päivä sen jälkeen kun sivusto oli hetken alhaalla.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Pertsa

Mulla on tullut tuo salasanaherja joskus, mutta vain mobiililla kirjautuessa, Nokia E72 ja puhelimen oma selain.

skula

Miksi kirjoitettujen viestieni määrä näyttää nyt merkintää "leet"?

Oho - se korjaantukin itestään  ???

Bugi!

;D

Qrmu

Luulenpa että 1337 -> leet oli ihan tarkotuksellista. :P
Bensaturbonelivetoautomaattifarmari

MVA

Tuota mietin, kun esim on paljon kirjoitusta ja kuvia tässä esim: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2325.msg48822#msg48822
ja kun tuohon koittaa kirjoittaa muokkaus toiminnolla lisää niin kirjoituslaatikkoon kirjoitettava teksti menee piiloon enkä näe että mitä kirjoitan. (Olikohan tämä vaikeasti selitetty?) Selaimena minulla on IE8.

makkis

-M-:n mainitsema ongelma on harmillinen. Itseasiassa riittää kun vaan kirjoittaa tämän laatikon täyteen, niin ilmiö esiintyy. Ainakin IE:llä.

RTWteam

Samaa ilmenee miullakin. Kirjoitan aina ensin pidemmät tekstit wordille ja sitten kopion sen tänne..hivenen harmillista.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: -M- - 23.07.10 - klo:12:04
Tuota mietin, kun esim on paljon kirjoitusta ja kuvia tässä esim: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2325.msg48822#msg48822
ja kun tuohon koittaa kirjoittaa muokkaus toiminnolla lisää niin kirjoituslaatikkoon kirjoitettava teksti menee piiloon enkä näe että mitä kirjoitan. (Olikohan tämä vaikeasti selitetty?) Selaimena minulla on IE8.

Lainaus käyttäjältä: makkis - 23.07.10 - klo:12:26
-M-:n mainitsema ongelma on harmillinen. Itseasiassa riittää kun vaan kirjoittaa tämän laatikon täyteen, niin ilmiö esiintyy. Ainakin IE:llä.

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 23.07.10 - klo:12:36
Samaa ilmenee miullakin. Kirjoitan aina ensin pidemmät tekstit wordille ja sitten kopion sen tänne..hivenen harmillista.


Teillä kaikilla on luultavasti yhteisenä tekijänä käytössä IE8, eikö niin?

Ongelma poistuu valitsemalla tuosta osoitepalkin oikealta puolelta tuo yhteensopivuusnäkymä käyttöön, tätä käytän myös itse koska selaimena on IE8.
Liittyy jotenkin IE8:n ja foorumipohjan yhteensopimattomuuteen, tuossa yhteensopivuustilassa selain toimii vanhempien versioiden tapaan.

Toivottavasti tästä on apua...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MVA

Kiitos Karvis.

Yhteensopivuusnäkymän kun otin käyttöön niin alkoi homma toimia niin kuin pitääkin.

RTWteam

Karvis ratkaisee ongelman kuin ongelman.  ;D

ma1ja

Vankka on laittanut jonkin miinan tuonne OT:n elämänkokemusta- keskusteluun. Se ei aukea. Myöskin Vankan profiili on blankko, kun sitä katsoo kirjautuneena!
Niin se vaan menee.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 30.03.10 - klo:23:26Onko muilla tullut sivustoa käyttäessä bugeja vastaan? Itselläni on nyt useamman kerran herjannut sisäänkirjautumisen yhteydessä virheellistä salasanaa, vaikka olen satavarmasti kirjoittanut sen oikein. Toisella yrityksellä sisäänkirjautuminen on aina onnistunut. Mistäköhän voisi moinen johtua?

Jatkan vanhaan threadiin.

Yllämainittua "ongelmaa" esiintyy ainakin minulla aika ajoin...  ??? Toinen, harvemmin tapahtuva ihmetyksenaihe on se, kun klikatessani jonkin aihealueen "Uusin viesti"-linkkiä, ohjaudunkin yhden sivun ( tai pahimmillaan kaksi sivua ) taaksepäin uusimman viestin sisältämästä sivusta.  >:( Esimerkkinä tänään: aihealue "Muut merkit", uusin viesti "Hyundai"; uusin viesti sivulla 15, ohjauduin sivulle 14?

Selain on Mozilla Firefox, tällä hetkellä versio 17.0.
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Quality

Lainaaklikatessani jonkin aihealueen "Uusin viesti"-linkkiä, ohjaudunkin yhden sivun ( tai pahimmillaan kaksi sivua ) taaksepäin uusimman viestin sisältämästä sivusta.

Olen pitänyt tuota ilmiötä aivan normaalina, koska olen tulkinnut, että saitti muistaa, millä kohtaa on viimeksi avaamani/lukemani viesti ja ohjaa seuraavalla kerralla siihen. Näppärää? ;)
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Paha71

^ Ahaa...ai se onkin foorumin ominaisuus...  :o  :) Tuo edellyttänee, että kirjaudun sisään; eli ei pitäisi esiintyä, jos käyn vain vilkaisemassa jotain "uusinta viestiä" kirjautumatta?
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 26.11.12 - klo:22:06
^ Ahaa...ai se onkin foorumin ominaisuus...  :o  :) Tuo edellyttänee, että kirjaudun sisään; eli ei pitäisi esiintyä, jos käyn vain vilkaisemassa jotain "uusinta viestiä" kirjautumatta?

Sitä "uusi" namiskaa ei näy kuin kirjautuneille ;) Mutta jos tosiaan käyt kirjautumatta lukemassa jotain aiheita niin foorumi ei luonnollisestikaan muista sitä, uusi-napilla pääset sitten kirjautuneena siihen kohtaan johon viimeksi jäit. Jos haluat päästä pikalinkillä ketjun viimeiseen viestiin, niin tuolla oikeassa reunassa on nappula sitä varten("paperiarkin" sisässä nuoli).
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Taskukeke

Paha71: Mulla herjaa tuota väärää salasanaa ainoastaan työpaikan koneella, jossa on firefoxin mukaan vanhat liitännäiset. Kokeileppa päivittää liitännäiset, josko sitten lähtisi toimimaan.  :)

En siis tiedä miksi, mutta tuota esiintyy ainoastaan kun ensimmäisen kerran kirjautuu sisään.

Oculus

#19
^^ Jatketaanpa tuosta "Uusi"-namiskan toiminnasta. Parin päivän ajan on napin painalluksella myös muita alueen viestiketjuja merkkaantunut "luetuksi", eli se uusi-täppä katoaa myös lukemattomien ketjujen kohdalta. Selaimena vanhentunut IE8, mutta näin työpaikan koneella ei ole vaihtoehtoja  :(.

- Edit -

Tarkennetaan nyt, miten kävi Off Topic -alueella. Uusi-täppä seitsämässä ketjussa, aloitin vanhimmasta, eli alhaalta. Jokaisen (seuraamani) ketjun lukemisen jälkeen myös seuraavan "tuoreemman" ketjun kohdalta hävisi Uusi-täppä.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 26.11.12 - klo:23:45
Sitä "uusi" namiskaa ei näy kuin kirjautuneille ;) Mutta jos tosiaan käyt kirjautumatta lukemassa jotain aiheita niin foorumi ei luonnollisestikaan muista sitä, uusi-napilla pääset sitten kirjautuneena siihen kohtaan johon viimeksi jäit. Jos haluat päästä pikalinkillä ketjun viimeiseen viestiin, niin tuolla oikeassa reunassa on nappula sitä varten("paperiarkin" sisässä nuoli).

Siis joo, kyllä "Uusi"-namiska - se sininen pikku "laatikko" - on tuttu.  :) Tulin ilmaisseeksi itseäni puuttellisesti. Tarkoitin siis etusivua; eilen tapahtui: aihealue tuo "Muut merkit", siellä oli "Uusin viesti" threadissa "Hyundai". Klikkasin linkkiä em. ketjuun, ja ohjauduin sivulle 14 ( ketjun uusin viesti sivulla 15 ).  ??? Onko tuo myös ominaisuus?  ??? ::)

Lainaus käyttäjältä: Taskukeke - 27.11.12 - klo:07:48
Paha71: Mulla herjaa tuota väärää salasanaa ainoastaan työpaikan koneella, jossa on firefoxin mukaan vanhat liitännäiset. Kokeileppa päivittää liitännäiset, josko sitten lähtisi toimimaan.  :)

En siis tiedä miksi, mutta tuota esiintyy ainoastaan kun ensimmäisen kerran kirjautuu sisään.

Minulla Firefox päivittää itse itsensä; tiedä sitten päivittyvätkö liitännäisetkin..?  ??? Muistelen, että samaista kirjautumisongelmaa on esiintynyt myös työpaikan koneella, selaimena IE9.
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Taskukeke

^En tiedä mutta firefoxissa jos painat vasemmasta yläkulmasta "firefox"-nappia -> lisäosat -> liitännäiset, niin löydät sieltä sinisen tekstin: "tarkista ovatko liitännäiset ajan tasalla". Kannattaa ainakin tuo kurkata läpi josko sillä korjaantuisi.  :)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 27.11.12 - klo:18:58
Siis joo, kyllä "Uusi"-namiska - se sininen pikku "laatikko" - on tuttu.  :) Tulin ilmaisseeksi itseäni puuttellisesti. Tarkoitin siis etusivua; eilen tapahtui: aihealue tuo "Muut merkit", siellä oli "Uusin viesti" threadissa "Hyundai". Klikkasin linkkiä em. ketjuun, ja ohjauduin sivulle 14 ( ketjun uusin viesti sivulla 15 ).  ??? Onko tuo myös ominaisuus?  ??? ::)

Minulla Firefox päivittää itse itsensä; tiedä sitten päivittyvätkö liitännäisetkin..?  ??? Muistelen, että samaista kirjautumisongelmaa on esiintynyt myös työpaikan koneella, selaimena IE9.

Etusivun viimeisten viestien listauksessa tuo ketjun klikkaaminen toimii samallalailla kuin sininen "uusi"-nappula, eli menee siihen kohtaan jossa sinun ensimmäinen lukematon viesti.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.11.12 - klo:20:26
Etusivun viimeisten viestien listauksessa tuo ketjun klikkaaminen toimii samallalailla kuin sininen "uusi"-nappula, eli menee siihen kohtaan jossa sinun ensimmäinen lukematon viesti.

OK, tietääpä nyt tuonkin.  :) Ja Firefoxin liitännäiset päivitetty.  ;D
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

duke7

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.11.12 - klo:20:26
Etusivun viimeisten viestien listauksessa tuo ketjun klikkaaminen toimii samallalailla kuin sininen "uusi"-nappula, eli menee siihen kohtaan jossa sinun ensimmäinen lukematon viesti.
Ei toimi mielestäni noin vaan menee viimeiseen viestiin. Toki siinä vieressä on se "uusi"-nappula josta menee viimeiseen lukemattomaan. Tuo nappi on vain aika pieni kosketusnäyttöjen kanssa ja helposti klikkaa jotain muuta.
Selaimina olen käyttänyt pc:llä Operaa, Maceissä Safaria, iPadissa Atomic ja Lumiassa ie. Mielestäni toimii kaikilla samoin.

Peräkylän Pertti

Vähän off topic, mutta noita liitännäisiä on syytä pitää ajan tasalla, sillä vanhojen versioiden haavoittuvuuksien yms. vuoksi tietokoneeseen voi olla helpompi hyökätä. Nehän voi tarkistaa Firefoxilla sivulla https://www.mozilla.org/fi/plugincheck/. Sama sivu toimii myös IE:llä, joskin se ei kaikkia liitännäisiä sillä selaimella löydä. Jos koneelle on asennettu Java, olisi päivityksen yhteydessä tärkeää poistaa vanhat versiot siitä, koska niitä ei automaattisesti poisteta, ja jättää vain uusin.

Antza

Ruostesuojaus -keskustelun 8. sivussa http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7741.210 on jotain pielessä

Sivu ikäänkuin jakautuu korkeus- ja leveyssuunnassa useampiin palasiin jotka ovat hieman sekaisin/pois paikaltaan. Ts. sivu on lukukelvoton. Muuten foorumi toimii ok.

Katselen foorumia iPad minilla jossa iOS 6.0.2 ja selaimena Safari.
Skoda

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Antza - 24.02.13 - klo:23:47
Katselen foorumia iPad minilla jossa iOS 6.0.2 ja selaimena Safari.

Win 7 & Firefoxilla kyseinen sivu pelittää ongelmitta.

Mikko83

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 30.03.10 - klo:23:26
Onko muilla tullut sivustoa käyttäessä bugeja vastaan? Itselläni on nyt useamman kerran herjannut sisäänkirjautumisen yhteydessä virheellistä salasanaa, vaikka olen satavarmasti kirjoittanut sen oikein. Toisella yrityksellä sisäänkirjautuminen on aina onnistunut. Mistäköhän voisi moinen johtua?

Sama vika ollut sivuston perustamisesta asti. Selaimena IE.
Kyllä jettamies on aina jettamies.

Antza

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 25.02.13 - klo:00:01
Win 7 & Firefoxilla kyseinen sivu pelittää ongelmitta.
Näyttäisi toimivan myös Win 7 & IE 8 -yhdistelmällä.
Skoda

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy