Vanne-ehdotuksia?

Aloittaja Huppe, 10.08.13 - klo:21:19

« edellinen - seuraava »

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: quatttro4 - 12.12.13 - klo:20:37
Sitten vaan dataa tänne minkäkokoisia vanne/rengaspaketteja sinne koteloihin alkaa mahtumaan. Itse katselin tuossa 19x8,5 tuumaisia vanteita mutta voi olla vähän liian suuret. Pitäisi saada kuitenkin pysymään kaaren sisäpuolella..

No jos 2 ocussakin pysyi tuommoset 8,5x19 vanteet  kaaren sisäpuolella,niin en usko,että tämä uusi ocukaan tekee poikkeusta,itselle siirtyy ensi kesäksi vanhasta ocusta tähän uuteen 8,5x19,et45 ja 225/35 kumit..

Aristoteleks

Mitenköhän tämmönen vanne sopii RäSään 8x17 ET 35?
Ainakin felgenoutlet sivuillaan ilmoittaa että takuulla sopii, lähinnä toi ET 35 kiinnostaa.
Tämmöiset olis tarkoitus tilata kesävanteiksi:
http://www.felgenoutlet.com/de_en/4737128e_Fahrzeug/Alufelgen+Reifen/78596_f0_z17/AEZ_Bridge_Black_matt_polished

Kennedy

Lainaus käyttäjältä: Aristoteleks - 12.12.13 - klo:22:03
Mitenköhän tämmönen vanne sopii RäSään 8x17 ET 35?
Ainakin felgenoutlet sivuillaan ilmoittaa että takuulla sopii, lähinnä toi ET 35 kiinnostaa.

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=16571.msg390875#msg390875

Tuosta katsot miten leveämpi istuu ja luet alareunan kommentit.
300ZX
Passat Variant 2013

Aristoteleks

Totta, kiitos! Jotenkin päässyt ohi noi kuvat vaikka yritin syynätä tän topicin läpi.. Eli ET 35 vanteet uskaltaa tilata 8 tuuman leveydellä.

Aristoteleks

Hyvittääkö autoliikkeet ensiasennus renkaista mitään, jos ei halua niitä ottaa?Entä miten renkaat menee kaupaksi jos niitä koittaa myydä?
Meinasin laittaa talvirenkaat orkkis vanteille ja hommata kesärenkaat ja vanteet ite.

Varttis

Lainaus käyttäjältä: Aristoteleks - 13.12.13 - klo:16:22
Hyvittääkö autoliikkeet ensiasennus renkaista mitään, jos ei halua niitä ottaa?Entä miten renkaat menee kaupaksi jos niitä koittaa myydä?

Paremman rahan saat itse myymällä. Mutta älä kuvittelekaan saavasi sitä hintaa, jolla rengasliike myy uusia vastaavia. -40% uusien hinnasta, niin saanet kaupaksi.

Aristoteleks

Lainaus käyttäjältä: Varttis - 13.12.13 - klo:17:13
Paremman rahan saat itse myymällä. Mutta älä kuvittelekaan saavasi sitä hintaa, jolla rengasliike myy uusia vastaavia. -40% uusien hinnasta, niin saanet kaupaksi.

Juu meinasinkin laittaa sellaisella hinnalla, jotta menee. Ei jää nurkkiin pyörimään.

opar

Nastarengassarja vanteineen RS:ään hakusessa.

17 tuumaa, musta Tetsut vanne ja Pirellin Ice Zero tarjottu 1300 eur (Star Rengas).
Nettikaupoista kun ei kokemuksia ja vanteen speksit hakusessa niin uskaltaako lähteä tilailemaan ulkomailta?

Pirelli pärjäsi ilmeisen hyvin viime testeissä. Miten mahtaa kestää kulutusta?

lasol

Pitkään itseäni sekä vannetoimittajien sivuja kopeloituani olen saanut rajattua omat ehdokkaat kahteen:

AEZ Bridge

tahi:

Dotz Rapier

Kirkkaat kiekurat olisivat todennäköisesti järkevämpi ratkaisu, mutta ulkonäöllisesti mustanpuhuvat vanteet puhuttelevat itseäni enemmän. Auton toimitus venähti sen verran raakasti, joten onhan tässä vielä aikaa arpoa.
Mahonkiset kahvat, staattinen ratti.

Jyri

Nuo Dotzit puhuttelevat itseä, peukku niille.

traphill

Ã,,äni kans Dotzille, itseasiassa meinasin alunperin laittaa samat vanteet talveksi  ;)

kaide

kovasti houkuttaa kesäksi tälläiset 19" koossa . Kyseessä Brock B24

BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Jyri

Oikein hyvännäköiset nuo Brock B24:setkin.

traphill

Brockit on siistit, itse kuolasin talveksi 18" b32:sta mutta oli liian leveät.

Trackpad

Huomenna tulee testattua miten hyvin volkkarin 19" Sagitat istuu Skodan alle :D Saa nähä miten käy... En ole niitä ostamassa, lähinnä mielenkiinnosta kun kerran naapurilla varastossa lojuu.. Kun olin vannetta heittämässä takakonttiin niin vieritin sen takarenkaan kohdalle... Ei siellä ihan liikaa tilaa ole :D Mulla kun on kuitenkein toi sportti alusta...

Pitänee laittaa kuvaa kun alla...

ram1

Lainaus käyttäjältä: traphill - 18.12.13 - klo:10:20
Brockit on siistit, itse kuolasin talveksi 18" b32:sta mutta oli liian leveät.
Miten ne voi olla liian leveät?Oliko 8.5".
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Trackpad

Dodii,

iskin siis 19" passatin vanteet alle testimielessä. Itsellä sportti alusta ja ihan hyvin noi tuntu mahtuvan. Kuvat puhukoon puoleastaan.

focceristi

Onpas esimerkillisen havannoiva kuvasarja! Aika isoilta nuo 19" näyttää jo tuossa. Hienot"jäniksenkorva" vanteet passatissa ;) Kyllähän siinä kaaren yläosan ja renkaan välissä hyvin on tilaa(5-6?cm) mut sisältä jo aika nafti ::)
Moon White -14 Ocu Combi 1.4 Elegance vaalella sisustuksella. Ex focus w.titanium -11

Kennedy

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 20.12.13 - klo:15:35
iskin siis 19" passatin vanteet alle testimielessä. Itsellä sportti alusta ja ihan hyvin noi tuntu mahtuvan. Kuvat puhukoon puoleastaan.

Suoraan edesta kylkeä myöten kun olisi ollut vielä kuva niin olisi kaikki kulmat katettu.
Laita leveys ja ET vielä.
Pari senttiä alaspäin niin olisi aika passeli.

Lainaus käyttäjältä: focceristi - 20.12.13 - klo:16:11mut sisältä jo aika nafti ::)

Tähän voi laittaa sen kuuluistan 'millikin riittää'.
Pari sormea on paljon tilaa varsinkin kun ei se kumi kuvin paljoa liiku tuossa. Ã,,äriasennossa kun et varmaan kovin kovaa ajele.
300ZX
Passat Variant 2013

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: lasol - 18.12.13 - klo:08:57
Pitkään itseäni sekä vannetoimittajien sivuja kopeloituani olen saanut rajattua omat ehdokkaat kahteen:

AEZ Bridge

tahi:

Dotz Rapier

Oma valintani näistä olisi tuo AEZ, on rauhallisemman oloinen ja helpompi pitää siistinä. Muistuttavat myös omia TSW:eitäni  8)  .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Kennedy - 20.12.13 - klo:16:56
Suoraan edesta kylkeä myöten kun olisi ollut vielä kuva niin olisi kaikki kulmat katettu.
Laita leveys ja ET vielä.

Eli volkkarin 19" Sagita on 8 ja ET 41

KaiVee

Ronal R41 vois olla hyvä  talvivanteeksi, helppo ainakin puhdistaa

Eikö Ronal oo ihan originaali vannetta monessa merkissä  ?

Rice

Lainaus käyttäjältä: KaiVee - 20.12.13 - klo:20:58
Eikö Ronal oo ihan originaali vannetta monessa merkissä  ?
Esim VW Goal OEM vanne on Ronalin valmistama.
Opel Astra
Volvo V60

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 20.12.13 - klo:18:24
Eli volkkarin 19" Sagita on 8 ja ET 41
Tuota etukuvaa kun katsoo niin eipä tosiaan edessä ainakaan tuota pienempää ETtä oikein viitsisi eteen laittaakaan. Omat on ET 45, eli suht koht ok.

Kiitos kuvista, on kyllä muuten aika vähän tuota kumia noissa 19" renkaissa, olivatko nuo 225/35R19?

traphill

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 20.12.13 - klo:00:32
Miten ne voi olla liian leveät?Oliko 8.5".
Kyllä 8,5" ja se on liian leveä 225/40 talvikumille.

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 20.12.13 - klo:15:35
Dodii, iskin siis 19" passatin vanteet alle testimielessä. Itsellä sportti alusta ja ihan hyvin noi tuntu mahtuvan. Kuvat puhukoon puoleastaan.

Hienolta näyttää 19" ocussa, mutta mun makuun tarttee vähän madallusta.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 20.12.13 - klo:21:46
Tuota etukuvaa kun katsoo niin eipä tosiaan edessä ainakaan tuota pienempää ETtä oikein viitsisi eteen laittaakaan. Omat on ET 45, eli suht koht ok.

Kiitos kuvista, on kyllä muuten aika vähän tuota kumia noissa 19" renkaissa, olivatko nuo 225/35R19?

235/35R/19

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: traphill - 20.12.13 - klo:22:20
Kyllä 8,5" ja se on liian leveä 225/40 talvikumille.

Hienolta näyttää 19" ocussa, mutta mun makuun tarttee vähän madallusta.

Kuva otettu niin että toisella puolella oli pienemmät tavikumit alla, eli auto on ollut aavistuksen kallellaan (kokeilin vain yhdellä vanteella sopivuutta) todellisuudessa, jos kaikki kumit olis ollut 235/35R/19 niin olis painunut hieman alemmas.

traphill

Ok, eli todellisuudessa voi olla ihan namukin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy