Vanne-ehdotuksia?

Aloittaja Huppe, 10.08.13 - klo:21:19

« edellinen - seuraava »

Huppe

Hienot. Tosin taitaa olla SUVin vanteet, eli vain maastureihin.
Ainakin valmistajan sivujen mukaan Land Rover, Porsche Cayenne etc.

2-värisenäkin löytyisi, mutta ei tosiaan taida Skodakuskia paljon lämmittää:

Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Ghzeit

Prkl enpä huomannut tuota kun huseerasin noilla sivuilla  :-[
Valakia Octavia RS TFSI BWA '07 - Hyviä kilometrejä, missä menetkään!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=13852.0

Trackpad

18" kanssa, perus huulella.

18", vois toimia RS parhaiten

18", hyvä tääkin

Jyri

Tällä hetkellä tämä houkuttaisi kenties eniten

TSW Mallory 5

LEMMY

Ei kantsi kyllä kauheen ulkonevia puolia mattamustana ostaa. Hiekkasuihkut pommittaa ne muutamassa kuukaudessa kamalan näköiseksi. Tuli vaan mieleen kun kerran katselin yhen auton vanteita...
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

stani

Onko porukalla kokemuksia noista RS vanteista? Ne on aika halpoja mutta ihan kivan näköisiä. Mietityttää niiden laatu, varmaankin jossain kiinassa tehty?

Voisko joku suositella espoon alueella jotain hyvää rengas liikettä? :)

TT_rex

Näitä katselin yhtenä vaihtoehtona aikoinaan, kun vanteita etsiskelin. Kohtuu kevyet ja kohtuu edullisetkin olivat.
Tuosta mustan mattaisuudesta ei ole tietoa... ja saahan noita muissakin väreissä.

Fox Racing, FX 004 Track

Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

Kennedy

Lainaus käyttäjältä: stani - 15.08.13 - klo:14:28
Voisko joku suositella espoon alueella jotain hyvää rengas liikettä? :)

Melkein vieressä espoota.
www.autotek.fi
300ZX
Passat Variant 2013

stani

Olen tosissani miettinyt näitä annapurna vanteita, tein nopean photoshoppauksen. Itse kyllä tykkään tosi paljon miltä ne näyttää uudessa ocussa! ;D

Huppe

Ostan nämä RS-Movet:

http://www.vanne.fi/-rs/RS-MOVE/

psxgamer

Ensin meinasin laittaa tuohon yleiseen ketjuun, mutta sitten pohdin, että tähän ketjuun tämä paremmin kuulunee jos joku tietoa etsii.

Kävin lauantaina Metro-auto Tikkurilassa ja huomion kiinnitti pihassa ollut auto 18" Golus vanteilla. Aikaisemmin oli nähnyt auton näillä vanteilla vain Prahan lentokentällä heinäkuussa. Itse tilaisin kyllä ehdottomasti nämä Sport-paketin mukana tulevat vanteet, vieköönkin sitten vähän mukavuutta mukanaan. Ainut virhe ostajalta on, että autossa on ilmeisestikin vakioalusta.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 27.08.13 - klo:10:08Ainut virhe ostajalta on, että autossa on ilmeisestikin vakioalusta.

Pahoin pelkään kyllä että tuon kuvan perusteella olisi kyseessä sportalusta.

psxgamer

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.08.13 - klo:10:11
Pahoin pelkään kyllä että tuon kuvan perusteella olisi kyseessä sportalusta.

Jaiks. Mietinkin itsekin noita kuvia katsellessa olisiko näin. Varsinkin livenä aika traktoriltahan tuo näytti. Minä en edes arvosta mitään hirveitä madalluksia, mutta noin isot vanteet vähän vaatisivat sitä.

Jyri

Minäkään en itse pidä mistään liian madalletun näköisistä, mutta Octavian ongelma on liian isot pyöränaukot ja vakioalustalla turhan korkea väli renkaan yläpuolella, omaan silmään sellainen 20-25mm madallus vakioalustaan ja astetta isommat kumit halkaisijaltaan niin sitten alkaa omaan silmään näyttämään paremmalta.

Huppe

Minä kyllä voisin olla sitä mieltä että tuossa voi olla vakioalustakin. Tässä takuuvarmasti oikeanpuoleisessa kuvassa sport + 17". Vasemmalla sitten lienee vakio + 16".

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 27.08.13 - klo:11:16
Minä kyllä voisin olla sitä mieltä että tuossa voi olla vakioalustakin. Tässä takuuvarmasti oikeanpuoleisessa kuvassa sport + 17". Vasemmalla sitten lienee vakio + 16".

Paha sanoa, niin paljon vaikuttaa alustan tasaisuus ja kuvakulma, tuota kuvaa kun katsoo niin noiden kahden kuvan välillähän näyttäisi silmämääräisesti olevan huomattavasti enemmän korkeuseroa kuin sportalustan -15mm.

makelja

Ykkösenä tämä: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=CV3BMP Vossen CV3
Kakkosena tämän: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=VFISMF Vertini Stance
Kolmosena tämä: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=VMOSMF Vertini Monaco
Ei tule vastaan joka kulmalla eikä taida saada replicana ainakaan EU:n alueelta. (Olen meinaan etsinyt replikoita noille.)

-edit-
Paitsi että noita on saatavana vain 19" ja suurempina. En lukenut että olisi joku kokovaatimus.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: makelja - 27.08.13 - klo:11:33
Ykkösenä tämä: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=CV3BMP Vossen CV3
Kakkosena tämän: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=VFISMF Vertini Stance
Kolmosena tämä: http://www.rautamo.fi/rimdisplay_fi.aspx?rim=VMOSMF Vertini Monaco
Ei tule vastaan joka kulmalla eikä taida saada replicana ainakaan EU:n alueelta. (Olen meinaan etsinyt replikoita noille.)

-edit-
Paitsi että noita on saatavana vain 19" ja suurempina. En lukenut että olisi joku kokovaatimus.
Tuo ykkönen kyllä kelpaisi itselle, mutta sitten se mutta, eli 8,5" tuumaa on itselle liian leveä, eli 7,5-8" olisi passeli ja sitten vielä pitäisi olla kokonaan matta musta (saahan ne maalautettua, mutta olisi kiva saada heti kerralla oikeannäköiset)

makelja

Rautamon sivuilla on tarkempia tietoja. Nuo vain läimäsin tuohon periaatteella että jos mulla olsi fyrkkaa kunnolla niin mitkä laittaisin.  8)

Jyri

Lainaus käyttäjältä: makelja - 27.08.13 - klo:11:44
Rautamon sivuilla on tarkempia tietoja. Nuo vain läimäsin tuohon periaatteella että jos mulla olsi fyrkkaa kunnolla niin mitkä laittaisin.  8)
Tämä puhuttelisi:

Valkeassa RS combissa, nam!

edit. - siis tämä

makelja

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.08.13 - klo:13:27
Tämä puhuttelisi:

Valkeassa RS combissa, nam!

edit. - siis tämä

Hyvän näköinen on. Valkoisessa etenkin tuo hyvän kontrastin.

Huppe

Varsinkin sitten kun tuon peruuttaa taskuun ja katukivetykseen.
Itse pyrin valitsemaan vanteet sillä perusteella, ulkonäön lisäksi, että "se on vain auto", eikä aivan oikeasti haittaa jos vähän riipasee katukivetykseen.

Markku J

Hienohan tuo on, mutta minulla kun on tämä "musta allergia", niin voin korkeintaan hyväksyä Geminin antrasiittina ja Xtremen, kun niissä on sen verran kiiltävää pintaa, että vanne ei ihan mustalta näytä.

Ã,,sken näytin netistä avopuolisolle tilaamani Xtremen kuvaa, ja vastaus oli: "todella ruma". Ei hän onneksi minun valintoihini puutu, ja toisekseen luulen, että Skodan nettisivuilla olevassa RS:n kuvassa tuon vanteen erikoisuus oikein ponnahtaa silmille. Luonnossa se lienee hieman "pehmeämpi" muodoiltaan.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 27.08.13 - klo:20:20
Varsinkin sitten kun tuon peruuttaa taskuun ja katukivetykseen.
Itse pyrin valitsemaan vanteet sillä perusteella, ulkonäön lisäksi, että "se on vain auto", eikä aivan oikeasti haittaa jos vähän riipasee katukivetykseen.
Siksipä itse haluaisin kapeat vanteet, mielellään 7,5" jotta rengas tulee selkeästi vanteen ulkopuolelle.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: johnbob - 10.08.13 - klo:23:25
Jotenkin replicat-eivät ole ikinä sytyttäneet.

Jotain mitä ole nalustavasti katsellut tulee tässä:

Vanhaan kommentointia, nuo Sparco:t ovat nykyään Oz:in tekeleitä, itselläni k.o. malli talvivanteena, on toiminut hyvin ja vanne/rengaskombinaation paino tippui n. 3 kilolla / sama rengas kuin ennenkin  8)  .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Skeida

Mulle tulee valkoiseen räsään talvirenkaille todennäköisesti nämä 17 tuumaisena:

Ajossa: Skoda Octavia III Combi RS 2.0 TSI MAN Candywhite

Huppe

Näin livenä nuo 18" Geminit RS:n alla ja tahtoisin nyt samantapaiset itsellekin. Kriteerit on että ovat 17".

Mistähän löytäisi?

jaffa

Nämä olisi tällä hetkellä ykkös tilalla kesävanteiksi...Onko kellään kokemusta rh-vanteista?
Skoda Octavia Combi rs 2.0 tdi 4x4 vm-17

Ville R

LainaaOnko kellään kokemusta rh-vanteista?

RH on ihan laadukas vannevalmistaja. Minulla oli omassa autossa muutamia vuosia sellaiset, ei mitään pahaa sanottavaa.

Huppe

RS-ketjusta lainaus:

Lainaus käyttäjältä: TeHoKo - 09.09.13 - klo:15:16
Tuossapa vaihtoehtoa tumman Geminin kaveriksi. Mak Nitro 5 Ice Titan 17" ET42 (löytyy kuulemma myös ainakin 18"). Tuosta paljon jauhetusta vakio ET:stä siis "parempi".
17" setti Misukan X Ice3 kitkoilla rapiat 1500â,¬. Ja pitäis olla suorasovitteinen.
Onko muilla kokemuksia MAKeista?

Itse katselin samaa vannetta noiden paperiesitteestä ja sitä sai vain 18" sekä 19". Mutta ilmeisesti nyt sitten kuitenkin myös 17"?
EDIT: Joo, mutta sopivia ET-lukuja ei löydy mistään. Jostain löytyi 30....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy