Äänestys: Oletko harkinnut Octavia III RSän tilaamista?

Aloittaja Jyri, 09.08.13 - klo:20:08

« edellinen - seuraava »

Oletko harkinnut Octavia III RSn tilaamista?

Olen jo tilannut
Olen jo saanut tarjouksen
Olen pyytämässä tarjouksia
Houkuttaisi, mutten ole vielä edennyt asiassa
Houkuttaisi, muttei ole vielä ajankohtaista
Minulla on tai olen jo tilannut toisen Octavia IIIsen
Ei ole minua varten

JeanC

Ei saa sähkösäätöisiä jakkaroita, no thanks

exari

Kyllähän tuo olisi houkuttevan hintainen----mutta liikaa budjettiini nähden. Mahdollisesti ensi vuonna tapahtuvaa autonvaihtoa ajellen joutuisin"änkyttämään"

vkjoki

Kerta kaikkiaan upea auto ja hinta kohdallaan!

Mutta ei ole minua varten, koska on niin suuri takaylitys. Oma vika, mutta pidän eniten autoista, jotka loppuvat pian takapyörien jälkeen.

Jos olisi tarvetta suurelle tavaratilalle, järkisyyt saattaisivat viedä tästä tykkäämisnäkökohdasta voiton.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

vkjoki

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 10.08.13 - klo:10:09
... päätin kysyä muualtakin ja katsos ihme ja kumma, paras tarjous oli välirahana osalta kymppitonnin parempi kuin tuo eka. Ja se oli jo niin hyvä tarjous että oli pakko laittaa nimi alle ;)

10 000,- tarjouksen parannusta on kova luku! Mutta itse pääsin Golf 7:a ostaessani lähes samaan: 8 000,-:lla parani tarjous ensimmäisestä.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Huppe

Lainaus käyttäjältä: vkjoki - 23.08.13 - klo:16:11
10 000,- tarjouksen parannusta on kova luku! Mutta itse pääsin Golf 7:a ostaessani lähes samaan: 8 000,-:lla parani tarjous ensimmäisestä.

Jotain 8000 euron luokkaa oli hintahaitari täälläkin liikkeistä ja kysyttävistä autoista riippuen. Toyota oli liian kallis. Onneksi. Nyt kaduttais.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

jiipeen

Tänään lähti tilaus bensa Combista manuaalina. Eikä ole valkoinen tai race blue. Hieman silti vielä mietityttää, josko sittenkin TDi DSG.

TeHoKo

Parin vuoden Toybota harhailun jälkeen...Harkittu on ja nyt odotellaan Ocua vielä about 1,5 kk.
TSI DSG RS Combin tilasin 5.8. Valmistus pitäisi olla ensiviikolla VK37 ja siitä lupailivat ajoon 3-4 viikon päästä.
Tehdasvarusteina oli: Black Magic- väri, Amundsen-navi, koukku, tummat 18"-geminit, Canton, Performance Mode Selection. Lämmitinpaketin laittavat liikkeessä.
Näkyi olevan paikallisessa liikkeessä ensimmäiset olevan menossa onnellisille omistajille luovutukseen...

makkis

LainaaValkoinen ja sininen lienee voitolla mutta onko kellekkään tulossa autoa Race Green

Mulle.

vasara

Miksei nelivetoa RS:ssä?.. olisi talvellakin suht kelvollinen auto.

Guido

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 05.09.13 - klo:19:57
Miksei nelivetoa RS:ssä?..

Tehokas neliveto on VAG-konsernissa varattu premiumeille. Voisin melkein lyödä pullakahvit vetoa että RS Octaviaa ei tulla ikinä tarjoamaan nelivetoisena.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Guido - 06.09.13 - klo:22:58
Tehokas neliveto on VAG-konsernissa varattu premiumeille. Voisin melkein lyödä pullakahvit vetoa että RS Octaviaa ei tulla ikinä tarjoamaan nelivetoisena.
Melkein pullakahvit, liian pieni panos,osoittaa epäröimistä asiassaan.

quatttro4

Tilattu:

Combi RS DSG seuraavin speksein:

-Webasto
-Metalli musta (saatan vielä vaihtaa kun kerta voin, vaihdoin jo valkoisesta mustaan kerran:)
-18" pictoris
-Alumiinikaiteet
-Kromit ikkunapieliin
-Vetokoukku
-RS mode selection
-Välitilan verkko
-Lämmitettävät takapenkit
-Canton Sound

Hinta houkutti ja siksi skoda! Lisäksi miten hyvin hyvitti eräs liike Audista (2010 A4 quattro). Välirahahaitari oli 3000 te. Eli kannattaa kysellä useammasta paikasta.

Verrokkina kysyin uuteen Audiin (A4 Avant) tarjouksen, hyvityksessä oli 5000 euron ero Skodaan?!!!! Vaikka Audi oli yli 8000 euroa kalliimpi.

Jos ei ole Sokoda hyvä niin palataan takas Audiin..
VW 1302LS -72, A4 1.8 quattro -14
ex: Octavia RS TSI DSG -15
ex:Octavia RS combi TDI DSG -14
muut exät: lukematon määrä

maher

Lauantaina allekirjoitin tilaussopimuksen.

Combi 2,0 TDI RS DSG
- metalliväri, hopea
- Black-paketti
- Canton Sound System
- Intelligent Parking Distance Assistant
- Performance Mode Selection
- Nokia Hakka 8 225/45R17
- webasto
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

Jyri

31 RäSää jo tilattu palstalaisille, nyt vaan kaikki ilmoittautumaan kevään RS III tapaamiseen.

Hensu

Tilattuna:

Combi 2,0 TDI RS DSG
- metalliväri, hopea
- Black-paketti
- Canton Sound System
- Automatic Parking Assistant 2.0
- Irrotettava vetokoukku
- webasto
- Lane Assistant
- Tavaratilan ja matkustamon väliverkko

En osaa selittää miten tässä näin kävi.  ::)

Se harmittaa ettei sähkösäätöisiä penkkejä saanut.

maher

Lainaus käyttäjältä: Hensu - 26.09.13 - klo:15:15
Tilattuna:

Combi 2,0 TDI RS DSG
- metalliväri, hopea
- Black-paketti
- Canton Sound System
- Automatic Parking Assistant 2.0
- Irrotettava vetokoukku
- webasto
- Lane Assistant
- Tavaratilan ja matkustamon väliverkko

En osaa selittää miten tässä näin kävi.  ::)

Se harmittaa ettei sähkösäätöisiä penkkejä saanut.

Toinen tulokas laittanut tilaukseen samanlaisen TDI RSän!  8) Muutaman lisävarusteen enemmän olet ruksinut. Milloin sulle luvattu toimitus ja mistä ostat?

Hensu

Lainaus käyttäjältä: maher - 27.09.13 - klo:08:25
Toinen tulokas laittanut tilaukseen samanlaisen TDI RSän!  8) Muutaman lisävarusteen enemmän olet ruksinut. Milloin sulle luvattu toimitus ja mistä ostat?
Ei ole tarkempaa toimitusaikaa luvattu kun mitään varmuutta ei ole. Palaillaan myyjän kanssa juttusille kunhan alkaa tarkentumaan. Kauppaa tein Lieksan Laakkosen kanssa.

Vielä on hieman mietinnässä noi turvavarusteet eli Crew protect assistant tai Sivuturvatyynyt takaistuimille. Ei varmaan ole kyllä hengenvaarallinen pulkka ilman noitakaan.

maher

Lainaus käyttäjältä: Hensu - 27.09.13 - klo:11:33
Ei ole tarkempaa toimitusaikaa luvattu kun mitään varmuutta ei ole. Palaillaan myyjän kanssa juttusille kunhan alkaa tarkentumaan. Kauppaa tein Lieksan Laakkosen kanssa.

Vielä on hieman mietinnässä noi turvavarusteet eli Crew protect assistant tai Sivuturvatyynyt takaistuimille. Ei varmaan ole kyllä hengenvaarallinen pulkka ilman noitakaan.

Mulle tulee Tampereen Veholta. Tilaussopimuksessa luvataan luovutus viimeistään 31.1. Onhan tossa kyl vakionakin järkeviä varusteita yllin kyllin :)

voipa

Lainaus käyttäjältä: maher - 27.09.13 - klo:12:02
Mulle tulee Tampereen Veholta. Tilaussopimuksessa luvataan luovutus viimeistään 31.1. Onhan tossa kyl vakionakin järkeviä varusteita yllin kyllin :)
Saitko alennusta tingittyä? Eikös nuo kaikki toimitusaikataulut ole vain arvioita eivätkä juridisesti sitovia sopimuksia, joista voisi saada jotain sopimussakkoa tai muuta hyvitystä ml. mahdollisuus purkaa kauppa?
Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG Black Magic

maher

Lainaus käyttäjältä: voipa - 27.09.13 - klo:12:21
Saitko alennusta tingittyä? Eikös nuo kaikki toimitusaikataulut ole vain arvioita eivätkä juridisesti sitovia sopimuksia, joista voisi saada jotain sopimussakkoa tai muuta hyvitystä ml. mahdollisuus purkaa kauppa?

Tampereella kova kilpailu MetroAuton ja Vehon välillä. Uskoisin, että tinkimisessä jotenkin onnistuin, vertailua vaikeuttaa vaihdossa menevä Mazda 6.
Arvio tosiaan, eli katotaan miten siinä pysytään ;) Hyvityksiä siinä tapauksessa en haikailekaan...

automaattori

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 23.08.13 - klo:15:58
Ei saa sähkösäätöisiä jakkaroita, no thanks

Sähköpenkit on mullekin ainakin yksi syy olla ostamatta, toinen on nelivedon puuttuminen. Silti aion vielä testata uudelleen Räsän. Onhan siinä muita hyviä puolia melkoinen määrä. Aika näyttää mikä on mun seuraava auto. Onneksi ei ole kiirettä kaupanteolle, mutta kyllähän näitä vaihtoja päivittäin tulee mietittyä :D
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 27.09.13 - klo:13:13
Sähköpenkit on mullekin ainakin yksi syy olla ostamatta, toinen on nelivedon puuttuminen.
Nuo olisin minäkin halunnut vielä mukaan, mutta en silti pystynyt vastustamaan  ::)

voipa

Lainaus käyttäjältä: maher - 27.09.13 - klo:13:03
Tampereella kova kilpailu MetroAuton ja Vehon välillä.
Itselleni kävi tällä tavalla, vaihdossa menee 2007 Primera:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=16053.msg384105#msg384105

Kovin oli nihkeää Vehon kanssa keskustelu (olikohan myyjäkohtaista vai heillä kalliimpi kulurakenne) ja ovh-hintainen "tarjouksensakin" olisi ollut voimassa vain pari päivää kun pomo oli poissa  ;D
Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG Black Magic

maher

Lainaus käyttäjältä: voipa - 27.09.13 - klo:13:19
Itselleni kävi tällä tavalla, vaihdossa menee 2007 Primera:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=16053.msg384105#msg384105

Kovin oli nihkeää Vehon kanssa keskustelu (olikohan myyjäkohtaista vai heillä kalliimpi kulurakenne) ja ovh-hintainen "tarjouksensakin" olisi ollut voimassa vain pari päivää kun pomo oli poissa  ;D

Sain MetroAutosta "päivän tarjouksen". Esitin sen sitten puhelimessa Vehon myyjälle ja lopulta suostui ja menin laittamaan nimen tilaussoppariin alle. Vaihdossa mulle menee siis 12/06 Mazda 6. RSsä on mun ensimmäinen uusi auto.

bro2

Parisen viikkoa sitten laitettu tilaukseen.
2.0TDI DSG Liftback
-Väri: black magic
-Black paketti
-Canton sound system
-Automatic parking assistant
-Performance mode selection
-Sunset tummennetut lasit
-Tehdaswebasto
-Gemini 18" antrasiitti
-RS-nahkaverhous
-Amundsen navigointi
-Lane assistant
Skoda Octavia RS plug-in hybrid 2021
VW Polo R WRC 2014

Ex: Octavia III RS TDI DSG Liftback

makkis

Markku J

Onnittelut kaikille RS:n tilanneille !

Aika monta RS TDI -tilaustakin on raportoitu, ja miksi ei, jos ajoa tulee reilusti. Hyvin sekin koeajossani liikkui. Tuohon kyselyyn olisi ollut kiva saada vielä TDI / TSI -valinta auton tilanneille.

Varmaan saamme aika mukavan RS -porukan koolle ensi kevään RS -kokoontumiseen Lahteen.

TeHoKo

Olisi hauska tietää montako RS- tilausta ylipäätään on maahantuojalle mennyt. Taitaa foorumilaisista tilaajia olla jo liki 40kpl. Onko kukaan auton tilanneista kysynyt kokonaismäärään myyjäliikkeeltä?

Markku J

Suomen kiintiöksi myyjä kertoi 10 kpl / viikko tänä vuonna. Olisko tuo sitten 160 autoa. Nyt taidetaan myydä jo tammikuun alun tuotantoa. Tarkentakaapa muut, jo tiedätte enemmän.

Hensu

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 29.09.13 - klo:14:03
Suomen kiintiöksi myyjä kertoi 10 kpl / viikko tänä vuonna. Olisko tuo sitten 160 autoa. Nyt taidetaan myydä jo tammikuun alun tuotantoa. Tarkentakaapa muut, jo tiedätte enemmän.
Minä puolestani kuulin 50 kpl/viikko meikäläisen biilin myyjältä. Arvalla heitti joulukuulle minun auton tuotantoviikkoa. Oli myös kuulemma ollut puhetta lisäkiintiöistä maahantuojan kanssa, mutta varmuutta ei ole.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy