297tkm mittarissa, ajanut uudesta asti. Vioittuneita osia:
Tänään vaihdoin MAP-tunnistimen, 19,90€ Boschin tuote.
Jotain 60tkm sitten vaihdettu merkkihuollossa jokin muoviosa, haisi bensa aina pysähdyksissä, osa ja työt 110€.
Normihuollot tehty merkkiliikkeessä vuosittain 30tkm välein, siis öljytkin vaihdettu tuossa. Tämä ei ehkä toimisi missään jatkuvassa cityajossa.
Nyt on alkanut vähän tsekkailemaan mitä voi tehdä itse. Tulpat vaihdoin alkuperäismallisiin tällä viikolla. Säästin 110€.
Jos jotakin moitetta voi sanoa, se liittyy käsijarruun. Vaijeri roikkuu milloin minkäkin osan pettämisestä johtuen. Kesällä vaihdettiin sitten jo satulatkin.
Samassa taloudessa 2018 Ibiza. Käsijarrun kiinnitykset vielä naurettavampia. Ei kestä mitään äijämäisiä käsijarrun kiskomisia. Siispä käsijarruun ei Ibizassa ole juuri luottamista.
Muutoin kelpo autoja, luotettavia olleet. Enpä ole mitään virityksiä niihin tehnytkään.
Takakaiuttimet sai karvalakkiToledoon vaikka soittimessa ei faderia löytynyt. Lisäsin soittimeen takakaiuttimet ja kas kummaa, fader-säädöt ilmaantuivat.