MMI

Aloittaja maijas, 21.04.13 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

maijas

Sellasta kysyttävää että mulla on Audi a6 C6 2005 ja mistä tietää että onko MMI 2g vai MMI 3g? Cd player boxi löytyy ei mitään muuta. Ja onko mahollisesti sille asentaa
navigaattori?

wtf

Tuon ikäisessä on MMI 2g. Jos alkuperäistä navigaattoria tuohon haluat liittää niin kannattaa selata kufatecin sivuja. Sieltä selviää aika paljon. Halpaa se ei tule olemaan ;-)
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

wille84

2G:ssä kaks värinäyttö, 3G monivärinäyttö.

Esittely videoita aiheesta mm. Audi MMI 3G Funktionen Navi Rear view cam Heizung Audi A6 4F B8 8K Multimedia

SKU

Tossa esim. 2G versioon. Onhan noita täällä jotkut laitelleet itsekin jos nyt intoa riittää.

http://www.kufatec.de/shop/en/Audi/A6-4F/MMI-High-Retrofit-Audi-A6-4F

Eli pari tonnia maksaa.
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Rape80

Joo ei tule olemaan halpaa :)
mazda 6 2.3gt wagon-07,vw touran 1.6-08,vw passat 2.0tdi dsg-08,bmw e61 525dat lci-07,bmw e91 335dat-07,audi a6 c6 3.0tdi quattro -08...

wtf

Myös vanhemmat värinäytölliset on 2g järjestelmiä. Järjestelmät on MMI 2G jossa punainen näyttö, MMI 2G plus jossa punainen näyttö ja mahdollisesti nuolinavi ja MMI 2G high jossa värinäyttö ja mahdollisesti karttanavi.
Audi A6 Avant 3.0 Tdi Quattro tiptronic

maijas

Lainaus käyttäjältä: wtf - 22.04.13 - klo:09:37
Myös vanhemmat värinäytölliset on 2g järjestelmiä. Järjestelmät on MMI 2G jossa punainen näyttö, MMI 2G plus jossa punainen näyttö ja mahdollisesti nuolinavi ja MMI 2G high jossa värinäyttö ja mahdollisesti karttanavi.

Kiitos vastauksista, mulla on vaa MMI punaisella näytöllä, ja löytyy kaikki nuolinavit jne.
Ja toinen kysymys olis että, ku löysin halvalla navigaattori boxin ja mitä muuta mun pitäisi hankkia sen lisäks? ja mihin sijoitan sen jos mulla ei ole takakontissa vasemalla puolella säilytyslokeroa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy