VAGarena pesuhalli Espooseen

Aloittaja ull3, 08.04.13 - klo:18:28

« edellinen - seuraava »

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: topias - 11.12.13 - klo:22:25
lisätään vielä lämmitys asiaa eli tuossa on sähkölämmitys, jolla pidän peruslämmön n.12 astetta.
lisälämmittimeksi olen hankkinut 20kw polttoaine lämmittimen (diesel), jolla lämmitän mennesäni "harrastamaan".
tuolla toholla tila lämpiää alle viidessä minuutissa sopivaan työ lämpötilaan, kuluttaa n.1.5l/h.

Nähtävästi 12 astetta on jokin minimi, joka hallissa pitää olla - näin ainakin muutaman esitteen mukaan on ollut?
Ne joita olen katsonut ovat pääasiassa olleet maalämmöllä toteutettuja.
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.12.13 - klo:20:07
Toivottavasti saat TT_rex tätä hommaa eteenpäin ja löydät sopivan porukan kuluja kattamaan. Omalla kohdalla ei paukut riitä siihen, että ostaisi oman harrastustilan. Ja tilanne alkaa siltä osin olla hieman päällä, että pesupaikalle missä olen tähän asti käynyt oli tullut ehdoton omien aineiden käyttökielto ja jotain muuta pitäisi keksiä.

Oma tarve siis lähinnä tuo kerran viikossa auton pesu ja 3-4 krt vuodessa tarkempi puunaus, mutta myös satunnaiset pikku rakentelut ja siihen riittäisi hyvin jos pääsisi sopivalla osuudella jonkun siivellä.

Oikeastaan olen mitoittanut tämän homman niin, etten tarvitsisi ketään muita kuluja kattamaan ja homma toimisi enkä menisi konkkaan :) Tämä tosin on se worst case skenaario eli mielellään annan muutamalle fiksulle ja sisäsiistille kaverille aikaa ja tilaa. Suurin ongelma on nyt löytää sopiva halli ja vielä sopivalta etäisyydeltä. Kaikki kohteet sijaitsevat pääsääntöisesti kehä III:sen ulkopuolella, joka itselleni tarkoittaisi n.20km siivua per suunta. Hitusen liikaa vaan matkaa. Tosiasia taitaa kuitenkin olla se, ettei niitä lähemmäksi taideta edes rakentaa. Joutomaalle ja teollisuuskortteleihin tämän tyyppiset kohteet yleensä "istutetaan" - ei Länsiväylän varteen eikä Keilaniemeen :)

Jatketaan tutkiskelua ja vääntöä asiasta :)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

M@tti

ex - Scout TDI 2008
ex - Passat Highline TDI 2011
Scout TDI 2015

Jyri

Laitetaan vielä tännekin tieto: VAGarenalaisille on neuvoteltu oma erikoistarjous tuonne TI-klubille.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy