Kokemuksia vahauspalveluista pääkaupunkiseudulla

Aloittaja J_GVariant, 07.04.13 - klo:21:05

« edellinen - seuraava »

J_GVariant

Tervehdys.

Eli olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia hyvistä vahauspalveluita tarjoavista yrityksistä juuri pääkaupunkiseudulla. Missä saa mielestänne hyvää palvelua ja ennen kaikkea, missä työnjälki ja laatu on mielestänne ollut erinomaisella tasolla?

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne :)

Markku J

rob-s:n autopesu (stuster.fi) ja myös Itä-Pasilan Autopesu on tehnyt minulle hyvää jälkeä kohtuuhinnalla.

Itä-Pasilan Autopesu:
Osoite
Kumpulantie 2
Puhelin
(09) 278 8040

watson

Ehkä väärä topic, mutta kyselisin samaa Turun seudulle? Mieluiten firma joka tekis tuulilasinvaihdon ja kiveniskeämän paikkaukset samalla?
VW Golf Variant 1,4TSI 110 kW DSG -17

3.6 V6

Stusterille ja Autodent:ille täältä ääni. Molemmat tekee hyvää jälkeä. :)

SKU

Lainaus käyttäjältä: J_GVariant - 07.04.13 - klo:21:05
Tervehdys.

Eli olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia hyvistä vahauspalveluita tarjoavista yrityksistä juuri pääkaupunkiseudulla. Missä saa mielestänne hyvää palvelua ja ennen kaikkea, missä työnjälki ja laatu on mielestänne ollut erinomaisella tasolla?

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne :)

Hyviä vinkkejä täällä jo on tullu, jos olit auton vahauksesta kysymässä...nykyään kun ei voi olla mistään varma ;) Muuten voi olla väärä foorumi, tai mistäs minä tiedän. Sori OT... :D
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

J_GVariant

Kyllähän tuosta auton vahauksesta oli nimenomaan kyse  :) Täytyykin tuolta Stusterilta kysellä tarjousta.

Lisää hyviä vinkkejä saa toki edelleen laittaa :)

lortti

Olen käyttänyt Helsingin Valimossa peruspesuihin ja vahauksiin tätä:

http://www.autopesumeti.com/

Hyvin tyytyväinen olen ollut, jaksavat jopa kiillottaa kromisen pakoputkenpään pesun yhteydessä. Lisäksi ystävällinen palvelu.

Aanold

Metiä käytän itsekin, hyvää palvelua, erinomainen pesutulos ja lisäksi hyvä hinta. :)

sskoda

Valimotien Autopesu Meti,  hintaan nähden hyvä palvelu ja  lähellä työpaikkaa  :D

HJP


J_GVariant

Lainaus käyttäjältä: HJP - 08.04.13 - klo:18:09
Mikä on Metin aukioloaika?

Näyttää olevan auki arkisin 8-17 ja lauantaisin 10-15. Vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta tuokin. Onko kellään tietoa minkä merkkisiä vahoja Meti käyttää?

lortti


vakio

Autoglymin mainoksia on ainakin ulkopuolella näkynyt, joten niitä varmaan käyttävät.
Skoda Superb Combi 2.0 TDI 170 4x4 Ambition -12
VW Polo Trendline United 1.4 TDI -09

Ex VAG: VW Passat Variant Highline 1.9 TDI 4MOTION -05

VolkkariMiäs

Car Detailers oy Espoossa. Pari kesää sitten sukulaisen muksut piirteli meidän  helmiäismustan Seatin kylkeen asvalttiliiduilla, jonka tuloksena käytin vakuutustarkastajan suosituksesta auto ko. firmassa ja jälki oli todella hyvää. Maalipintaan ei jäänyt yhtäkään pyörre- tai hologrammijälkeä ja kiilto oli lähes uuden veroista. Suosittelen!  :D

Ilkka83

Mee pesukinnas.comiin ja rekisteröidy ja laita ostoilmoitus...varma ratkaisu....niin itse tekisin, jos itsellä ei olisi mahdollisuutta tehdä....tai yleensä kiinnostusta autonhoitoa kohtaan....
"Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä"

J_GVariant

Kiitos vielä vinkistä :) Käytin auton jo kuitenkin Stusterilla ja erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen :) Palvelu oli hyvää ja lopputulos todella kiiltävä :) Suosittelen.

gloter

Lisäänpä tänne oman kokemukseni minäkin. Käytin tänään autoni Stusterilla juurikin vagarenalta lukemieni kehujen perusteella ja pakko sanoa että hinta/laatusuhde on kyllä lyömätön. Silloin kun en itse jaksa vahata niin tänne vien jatkossakin. Erittäin kilpailukykyisellä hinnalla sain rob-s:ltä Silver One -pinnoitteen ja sisäpuhdistuksen. Kaiken lisäksi työn jälki oli vielä todella kiitettävää. Muutenkin oli oikein mukava vaihtaa muutama sana. En olekaan ennen areenalaisia tavannut livenä  :D
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

JakeS

Keravan autolaite
PUH. 09-274 7710 , GSM. 0400 767 708

Osoite: Santaniitynkatu 11, 04250 Kerava

Tekevät monenlaisia vahauksia, myllytyksiä, pesuja (sisä,ulko) ja erittäin laadukkaita kalvotuksia ihan mihin vaan. Omassa Sharanissa on kalvotettu ajovalot,sumuvalot sekä kaikki auton kynnykset ja takapuskurin päällinen.
Olen siellä myös laitattanut kalvot moottoripyöriin mm. tankki ja täytyy sanoa että kaveri osaa hommansa.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

masterboy

Keravan autolaityeelle laitettu viestiä ikkunoiden tummenuksesta. Kiitti vinkistä!

masterboy

Lainaus käyttäjältä: gloter - 28.05.13 - klo:18:15
Lisäänpä tänne oman kokemukseni minäkin. Käytin tänään autoni Stusterilla juurikin vagarenalta lukemieni kehujen perusteella ja pakko sanoa että hinta/laatusuhde on kyllä lyömätön. Silloin kun en itse jaksa vahata niin tänne vien jatkossakin. Erittäin kilpailukykyisellä hinnalla sain rob-s:ltä Silver One -pinnoitteen ja sisäpuhdistuksen. Kaiken lisäksi työn jälki oli vielä todella kiitettävää. Muutenkin oli oikein mukava vaihtaa muutama sana. En olekaan ennen areenalaisia tavannut livenä  :D
Sigun autoako pinnoitettiin? Paljonko koko paketti kustansi? Pitikö ennen pinnoitusta kiillottaa tai myllyttää?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy