Audi TT (RS) koodailuja?

Aloittaja Peke, 01.03.13 - klo:16:44

« edellinen - seuraava »

Peke

Onko kellään tarkempaa tietoa, onko ohjelmointi kuinka yhtenäistä jonkun muun Audi mallin kanssa? Lähinnä mua kiinnostas poistaa turvavyön piipitys, säätää tuulilasin/ajovalojen pesureita ja lisätä ehkäpä joku varuste, kuten himnenevät ulkopeilit ja vaikka kaukovaloassistentti. Sen tiedän varmaks, että autossa on himmenevä sisäpeili, samaa anturiahan nuo käyttää...? Kaikki tieto aiheesta ois tervetullutta. ;)
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

rob-s

Lainaavaikka kaukovaloassistentti. Sen tiedän varmaks, että autossa on himmenevä sisäpeili, samaa anturiahan nuo käyttää...?

Itsellä on kaukovaloassistentti ja sadetunnistin A5:ssa ja molemmilla on oma "tutka" eli mielestäni ole sama kuin sadetunnistimella.
Lisäksi on yksi linssi taaksepäin automaattisesti himmentyvälle peilille.

Uskoisin, että TT RS:n koodaaminen toimii kuten TT:ssä ja A3:ssa.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Peke

Nin, siis tarkoitin juuri että peileille on sama tunnistin. Kaukovalo/sadetunnistinjuttuhan on taas ihan eri suuntaankin...sadetunnistin tais olla tossa mulle tulevassa TT:ssäkin.
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

jf

Lainaus käyttäjältä: Peke - 01.03.13 - klo:16:44
Sen tiedän varmaks, että autossa on himmenevä sisäpeili, samaa anturiahan nuo käyttää...?
Jep. Näin on ollut ainakin ennen.
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy