Haluaisin olla penkittämässä, sillä utopiaa tuollainen käyrä todellisuudessa on.
Ei juma, nyt löytyi seuraava auto, jota kuolata.
Siis mitä? Eihän tuossa ole suorasuihkutusta? Ei start-stoppia? Ei ultra-hyper-kaksoiskytkintä? Päästötkin pistää varmaan kiinalaisetkin nauramaan? Onko siinä koneessa edes jakohihnaa, saati ketjua? Ei. Mitä siinä sitten on? 6,2 litraa iskutilavuutta, kahdeksan sylinteriä, turbo ja 556 hepoa. Pistäkää yksi tulemaan, kyllä mulle kelpaa.
Ei kannata myöskään unohtaa sitä 750Nm vääntöä On tuossa ahtamattomassa versiossa sentään jotain hi-techiä, nimittäin automaatin yhteydessä auto kulkee neljän pytyn voimin kun kaikkia tehoja ei tarvita.
Olikos tämä jo jossain?http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/chevrolet-camaron-ennakkomyynti-on-alkanutTärkeimmät tiedot :"...Ainoa Euroopassa myytävä moottorivaihtoehto on 6,2-litrainen V8, joka kehittää kuusivaihteisen käsivalintaisen moottorin kanssa 318 kW ja kuusivaihteisen automaatin kanssa 20 kW vähemmän. ...Suomeen on ensimmäisessä erässä tulossa 16 Coupéa, joiden hinnat alkavat 72 750 eurosta ja neljä Convertibleä, alkaen 81 508 euroa."
Kovaltahan tuo hinta vaikuttaa, vaikka veroilla taitaa olla aika suuri osuus hinnasta. Siltikin hinta täällä Jenkeissä on aika paljon huokeampi.
Milloinkahan sen Voltin myynti Suomessa alkaa ? Mielenkiintoinen auto kerrassaan...
Miksi hybridit pitää olla veistetty samaan muottiin Prius, Insight, nuo tuossa yllä...
Niitä ei muuten poptähdet ja muut turhat julkkikset osta jenkeissä?
Tuulitunnelistahan ne muodot ovat peräisin..Yllättäen ilma virtaa samalla tavalla niin Tojotan kuin GM:kin tuulitunnelissa ja jos mahdollisimman alhainen ilmanvastuskerroin on tavoitteena, niin lopputulos lienee selvä.Auris ja miksei Lexuksenkin hybridit ovat sitten osoitus siitä, ettei sillä äärimmäisellä sukkulamuodolla ole sittenkään niin kauhean suuri merkitys. Perinteinenkin korimalli, kuten Auris on saatu hiottua hyvin taloudelliseksi.
Great, meidän toinen auton airbag varoitusvalo alkoi palaa. Tule varman kallis keikka
Ei välttämättä kallis, sillä aika usein nämä taitaa olla vain liittimien kosketushäiriöitä. Itsellekin sellainen osui pari-kolme vuotta sitten.
Great, meidän toinen auton airbag varoitusvalo alkoi palaa. Tule varman kallis keikka Auto on 2007 ja 50000km, mitä takuu? Auto on vaan kahden vuoden takuu.
Uteliaana kysyn mikä Chevroletti tibiksellä on? Camaro, Corvette vai jokin muu...
Ihan tommoinen #¤%& aveo 5-ovinen. Ostin vaimolle eka autoksi, että ei sinänsä haittaa jos vaika tulisi narmuja tai ihan mitä vaan Osti ihan uutena, ollut ihan "hyvä" auto. Ei yhtään vika. Onnex
Melko kestäviä autoja tuntuvat nuo "Chevyt" olevan. Meidän Ex-Kalos rullaili parisen vuotta kakkosautona, tosin kilometrejä ei päässyt kertymään kuin vajaa 15tkm. Eipä ollut yhtään ylimääräistä vikaa tuon matkan aikana. Ainoat huoltotoimenpiteet määräaikaishuoltojen lisäksi olivat etujarrupalat ja takajarrusylinterit. Yhteensä vissiin meni tuon parin vuoden aikana koko auton huoltoihin semmoset n. 300 €. Ei paha todellakaan.
15 tkm, vajaa 2 vuotta ja etujarrupalat sekä takajarrusylinterit vaihtoon?