Passat 3C 3.2FSI

Aloittaja Messier, 25.01.13 - klo:08:54

« edellinen - seuraava »

Messier

Niukasti löytyy tarinaa tuosta moottorilla varustetusta mallista. Joten availlaan uutta ketjua.

Tuli hommattua emännälle kauppakassiksi kyseinen peli. Ja mitä nyt vähän kerennyt itse kokeilemaan niin moottori ollut pienoinen pettymys.

Tuntuu heräävän aika vaisusti, ongelma voipi olla myöskin vaihteiston hitaudessa, mutta kyllä se sitten kipittää ihan mukavasti kun vautiin pääsee.

Taajamassa n.50km/h vauhdissa D:llä auto haluaa jyrisyttää 6:lla, ja vähän kun lisää kaasua niin heti neloselle.
S:llä taas huudattaa 3:lla. Liekkö tähän saisi apua jollain softa päivityksellä että pitäsi vähän korkeampia kierroksia niin pyörisi raikkaammin ja tulisi lämpöäkin näin talvella nopeammin.

ESP kyllä toimii hienosti näissä kansanautoissa, vaikka alla 6v. vanhat Hakka.5:set niin on kuin kesällä laskettelis.
2x3.2 ei turboja, ei dieseleitä.

-JM-

Katohan, hengenheimolainen! Mä olen seurannut tätä palstaa (ja sen edeltäjää) viitisen vuotta passiivimeiningillä mutta nyt piti pitkästä aikaa ihan kirjautua ja tervehtiä.

Mulla on ollut vastaava peli alla reilut viisi vuotta ja on todettava että hyvän kauppakassin olet vaimolle hankkinut. Mulla meni vuosia ennenkuin tuli minkäänlaisia haluja vaihtaa mihinkään muuhun. A6 Biturbodiesel on vaan hinnaltaan niin suolainen, että tällä Passatilla mennään varmaan vielä pitkään. Uudempikorinen 300-heppainen Passatti vaatisi välirahaa jotain 2x000â,¬, mikä on kyllä liikaa siitä päivityksestä. Eikä noita ole käytettynä juuri näkynytkään.

Vähävaivainen tämä peli on ollut, tosin kilometrejäkin on tullut vasta 35000. Nuo mainitsemasi omituisuudet DSG:n toiminnassa tuntuvat tutuilta, mutta niihin tottuu. Peruutuksen jälkeen pitää odotella sekunti tai pari liikkeellelähtöä välttyäkseen ikävältä kolahdukselta. Lähdöt on tosiaan laiskahkoja, mutta tarpeen tullessa reipas kickdown herättää vaihteiston mielestäni riittävän pikaisesti. Kaiken kaikkiaan olen kerrassaan tyytyväinen DSG:n toimintaan. Kaikenlaista on tällä palstalla DSG:stä sanottu, mutta ainakin tämä vanhan polven 6-vaihteinen on toistaiseksi pelannut loistavasti. Niin ja S:ää en käytä milloinkaan.

Että onnittelut vaan uuden perheenjäsenen johdosta. Hyvä valinta!

Tony.N

Tosiaan tuo lootan kanssa opettelu kestää hetken,sitten kun sisäistää miten sillä pitäis ajella niin sangen mukava sitten onkin.

Tuohon heräämiseen,vastaa kaasuunkin ihan erilailla S asennolla mutta jengat pysyy korkealla. D:llä mukavuus/taloudellisuus painotteinen eikä mielestäni vastaa kaasuun samalla tavalla,voi olla ihan mutu hommakin.

Jos ei tunnu kulkevan niin  epäilen johtuvan siitä että laitos arpoo mihin sitä vetoa pitäis työntää.(liukkaalla)

Ei tuo 4motion ole läheskään niin tasapainoinen vietävä kun torsen quattro joten siitä on annettava vähän pyyhkeitä. 
Kiillotukset +pinnotukset+kalvotukset yli 10v kokemuksella.. Hifit sekä sähkötyöt..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy