Kirjoittaja Aihe: III-Octavia (yleistä III -mallista)  (Luettu 2934163 kertaa)

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8310 : 15.12.17 - klo:11:56 »
Kuuluuko muilla sellainen "rääkäisy" (kylmänä) käynnistäessä? Mietin että onko ainakin näiden bensakoneiden ominaisuus. Ensimmäinen Vag-kulkine itsellä, niin ei ole tuttuja juttuja. 2.0 TSI -14
Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa M_M

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.026
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8311 : 15.12.17 - klo:12:30 »
Sellaisen uskottavan teorian olen kuullut, että se on toisioilmapumppu joka naukaisee aina kylmiltään konetta käynnistäessä. Ominaisuudeksi olen laittanut, ei ole ainakaan omassa ajossa noin 60tkm matkalla muuttunut miksikään, aina kuulostanut samalta.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Audi A3 SB 1.8TFSI Quattro S-tronic -13
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic -14

Poissa jaston

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 53
  • Octavia 1.4 TSI -13
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8312 : 15.12.17 - klo:13:37 »
Tästä "naukaisustahan" on täälläkin jossain ketjussa juteltu. Huolto sanoo "ominaisuudeksi".
Lähipiirissä olevat 1.4 TSI koneiset naukuu myös.

Poissa M_M

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.026
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8313 : 15.12.17 - klo:13:49 »
1.4 koneen tapauksessa se lähde on ainakin joku muu, kun ei siinä taida tuota toisioilmapumppua olla. Mikä lieneekään, sitten huolestutaan kun kaikki ääni loppuu, silloin kone on rikki.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Audi A3 SB 1.8TFSI Quattro S-tronic -13
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic -14

Poissa broz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8314 : 31.03.18 - klo:11:02 »
Ollaan pohdittu octavia farkkuun siirtymistä ja seuraavaksi pari hölmöä kysymystä.

1. Olen lukenut että 2016 vuoden malleissa on kaksoisxenon valot mutta nyt uusissa on led-ajovalot. Onko ne samaa tasoa, huonommat vai paremmat?

2. Toiseksi nyt näyttää saavan webaston kylkiäisenä joihinkin octavia malleihin niin oon myös täältä lueskellut että jos on autossa webasto ja ajaa kohtuu lyhyttä matkaa niin auton akkua tarvitsisi latailla?
Nykyinen: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Style Quartz Grey (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=38895)

Entinen: Skoda Fabia 1.2 TSI 90 Style (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=28596)

Poissa Enhancer

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.097
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8315 : 01.04.18 - klo:12:16 »
Ollaan pohdittu octavia farkkuun siirtymistä ja seuraavaksi pari hölmöä kysymystä.

1. Olen lukenut että 2016 vuoden malleissa on kaksoisxenon valot mutta nyt uusissa on led-ajovalot. Onko ne samaa tasoa, huonommat vai paremmat?

2. Toiseksi nyt näyttää saavan webaston kylkiäisenä joihinkin octavia malleihin niin oon myös täältä lueskellut että jos on autossa webasto ja ajaa kohtuu lyhyttä matkaa niin auton akkua tarvitsisi latailla?
Itsellä on myyjältä odotusautona ajossa 2013 mallin Elegance ja tulossa uusi G-Tec.

Valojen puolesta nuo ovat lähellä samaa, uuden LED-valot ovat jonkin verran tehokkaammat mutta vanhassa tilannetta kompensoi se, että valot kääntyvät ohjausliikkeiden mukaan.

Infotainmentissa ero on huikea, uudessa on isompi näyttö ja aika paljon enemmän toiminnallisuutta.

Äänieristykseltään uusi malli on nyös todella paljon edellä, ero varsinkin nastarenkaille on suuri.

Ei sitä Webastoa pelätä tarvitse. Paras varuste mitä Suomessa autoon voi hankkia. Erillisen akkulaturin käyttö on suotavaa, mikäli vain sähköä on saatavilla. Sama pätee mihin tahansa autoon ilman webastoakin. Yhtälailla pärjää tiedostamalla tilanteen ja antamalla auton vaikka käydä paikallaan kovemmilla pakkasilla pidempiä jaksoja jotta akku lämpenee ja latautuu.

Auto tykkää kun sillä ajetaan, ja uudellahan on mukavaa ajella. Itse en vanhaa mallia huolisi, nyt kun kokemusta on molemmista ja on konkreettisesti nähnyt/todennut faceliftin mukanaan tuomat parannukset.
VCDS -apua tarjolla Tampereella, yksityisviesti tai vcds@enhancer.fi tavoittaa. Käytössä HEX-V2. Vikakoodit, testit, sopeutukset, lisätoimintojen aktivointi jne.

Poissa T. Neuvoton

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 39
  • Tavallinen Teuvo vaan...ajelen taas Oculla.
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8316 : 01.04.18 - klo:16:43 »
Ollaan pohdittu octavia farkkuun siirtymistä ja seuraavaksi pari hölmöä kysymystä.

1. Olen lukenut että 2016 vuoden malleissa on kaksoisxenon valot mutta nyt uusissa on led-ajovalot. Onko ne samaa tasoa, huonommat vai paremmat?

2. Toiseksi nyt näyttää saavan webaston kylkiäisenä joihinkin octavia malleihin niin oon myös täältä lueskellut että jos on autossa webasto ja ajaa kohtuu lyhyttä matkaa niin auton akkua tarvitsisi latailla?


Hyvä valinta, jos päädytte Octaviaan. Mulla ei muistikuvaa edellisen MY09 FL Ocuni Xenoneista, mutta nää led-ajovalot on ihan erinomaiset, ehkäpä lähivaloja voisi hieman suunnata ylöspäin, mutta siihen toivomukseen eivät liikkeessä suostuneet koska nyt ovat oikein suunnatut. Mulla myös ekaa kertaa nyt autossa Webasto (joka siis tuli winterpackissa). Myyjä suositteli heti kun näki miten vähän entisessä (Yeti) oli kilsoja tuon kiinteästi asennetun yp-laturin hankintaa. Nyt vaan sitten aina laitan auton roikkaan ja tolpasta pari tunnin latauksen päälle. Ainakaan vielä (auto ollut nyt kohta puolitoista kk) ei ole virta loppunut autosta... ;D


ex-skodat: Skoda 105 L, Skoda 130 Rapid, Skoda 135 L , Ocu I 1.6 Classic HB, Ocu I 1.6 Amb HB, Ocu I 2.0 Amb Combi, Ocu II 1.9 Tdi Amb HB, Ocu II 1.9 Tdi Eleg. combi, Ocu II 1.4 TSI Eleg. combi, Roomster 1.2 TSI 105 Amb.
Skoda Yeti 1.2 TSI Adventure (Platin Grey),
Ajossa: Ocu III (FL) Combi 1.5 TSI Style (Quartz Grey)

Poissa pomo

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.754
  • Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8317 : 02.04.18 - klo:20:13 »
Ollaan pohdittu octavia farkkuun siirtymistä ja seuraavaksi pari hölmöä kysymystä.

1. Olen lukenut että 2016 vuoden malleissa on kaksoisxenon valot mutta nyt uusissa on led-ajovalot. Onko ne samaa tasoa, huonommat vai paremmat?

2. Toiseksi nyt näyttää saavan webaston kylkiäisenä joihinkin octavia malleihin niin oon myös täältä lueskellut että jos on autossa webasto ja ajaa kohtuu lyhyttä matkaa niin auton akkua tarvitsisi latailla?

Ei tarvi latailla. Vaimo ajaa kaupungissa noin 10 minuutin työmatkaa, webastolla lämmitetään talvet 2 krt/ vrk. Ei ongelmia. Semmoisella bentonin älylaturilla olennlatsillut muutaman kerran vuodessa, sekin on kyllä tämän foorumin tietojen mukaan ihan paska ;D

Mutta polttoainelämmitin on parasta autossa automaatti-ilmastoinnin ja vakkarin jälkeen!

Poissa TTO

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 692
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8318 : 02.04.18 - klo:22:29 »
En ole myöskään akkulaturia kaivannut. Sen verran "turvaa" tuli joulupukilta, että nyt on hätätilannetta varten Telwinin boosteri. Ei tarvitse laturin kanssa pelata, mutta jos sattuu käymään vahinko akun kanssa, tuo pelastaa.

Poissa broz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8319 : 03.04.18 - klo:20:48 »
Oon tässä muutamilta autoliikkeiltä pyytänyt tarjouksia Ocuun ja kaikissa on Sisätilamattosarja 100e, onko näin että tuostakin joutuu nykypäivänä maksamaan? Muistaakseni Fabian kun tilasin pari vuotta sitten niin ei siihen tullut mitään tuollaista maksua.
Nykyinen: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Style Quartz Grey (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=38895)

Entinen: Skoda Fabia 1.2 TSI 90 Style (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=28596)

Poissa mabe

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 606
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8320 : 04.04.18 - klo:07:27 »
Vuosi sitten toimitettu FL ocu tuli molemmin matoin vaikken kumilärpättimiä olisi edes tarvinnut.
Ei mielestäni ollut mitään lisähintaa vaan piti tulla pelkillä kumimatoilla jotka varustelu heittää aina kyytiin.

Poissa cannon

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8321 : 04.04.18 - klo:08:13 »
Vuosi sitten toimitettu FL ocu tuli molemmin matoin vaikken kumilärpättimiä olisi edes tarvinnut.
Ei mielestäni ollut mitään lisähintaa vaan piti tulla pelkillä kumimatoilla jotka varustelu heittää aina kyytiin.

Eipä ole pääkaupunkiseudulla saanut kaksia mattoja. Hyvä, että kumimatot sai tingittyä mukaan. Nekin ovat periaatteessa maksullisia. Jos myyjä yrittää nyhtää matoista oikeasti rahaa kannattaa vaihtaa liikettä tai sitten tilata netistä puoleen hintaan. Pienillä teoilla autokauppa saisi kyllä paremman maineen ja tyytyväisempiä asiakkaita. Mattojen tai muun rekvisiitan osuus autokaupasta on naurettavan pieni eli käytännössä olematon. Jos kaupan kannattavuus on siitä kiinni, ettei voi antaa muutaman euron härpäkkeitä kaupantekijäisinä niin ihme on.  Ei ahneus sammu rahasta eikä jano suolavedestä.
Nykyinen Skoda Octavia Elegance 1.4 TSI Combi 2014
Edellinen  Skoda Octavia Elegance 1.4 TSI Combi 2009

Poissa Enhancer

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.097
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8322 : 05.04.18 - klo:21:07 »
Lahdessa kumimatot olivat vakiovaruste, ja karvalankamatot tuli tingattua kaupan päälle täyden bensatankin lisäksi. Kaasut pitää ostaa itse :).
VCDS -apua tarjolla Tampereella, yksityisviesti tai vcds@enhancer.fi tavoittaa. Käytössä HEX-V2. Vikakoodit, testit, sopeutukset, lisätoimintojen aktivointi jne.

Poissa Sam123

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8323 : 06.04.18 - klo:18:48 »
Mitenkä muilla sammuu auto, kertalaakista vai onko napin painalluksen jälkeen pieni viive, että auto sammuu ? Tuntuu välillä, että napin painalluksen jälkeen moottori jää 1-2sekuntia "putputtamaan" ja sitten vasta sammuu? Onko normaalia? Tekee samaa myös, jos start&stop päällä. Tuntuu, että jos käyttänyt webastoa niin tekee tätä enemmän.

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8324 : 07.04.18 - klo:15:43 »
Ledperfistä tilatut rekkarikilven ledit (resistorit mukana) levisi, tai siis toinen niistä siten että valaisee enää korkeintaan puoliksi. Oisko suositella jotain hyväksi todettuja rekkarin ledejä? Onhan nuo kuitenkin tyylikkäämät kuin kusihalogenit.
Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa seatts

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 559
    • Profiili
Korrek pro Cure käsittelyt, kysy yv:llä.

Ocu III Combi 1.4 TSI Style MY18 Laser White
Seat Leon FR tdi -10k

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8326 : 08.04.18 - klo:15:16 »
Osta ne passatin alkuperäiset
Nämä
https://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_itemId=251218355215&_nkw=Original+VW+LED+Kennzeichenleuchte+Golf+Touran+Touareg+Sharan+3AF+9430+021+A&_trksid=p2047675.m4096.l9146

Nuoko on ihan plug&play myös Ocuun? Tarviiko koodata? Ledperfin ledeissä tuli resistorit mukana, ei tarvinnu koodausta.

Säästäähän tuossa parikymppiä vrt. Slamitiin jos nuo ebayn vermeet ostaa.
Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa seatts

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 559
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8327 : 08.04.18 - klo:20:24 »

Tarvii koodata, mut kestää käyttöä.
Korrek pro Cure käsittelyt, kysy yv:llä.

Ocu III Combi 1.4 TSI Style MY18 Laser White
Seat Leon FR tdi -10k

Poissa hjk

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 59
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8328 : 10.04.18 - klo:10:45 »
Ajelin 10.1.2014 - 28.3.2018 n. 73000km Octavia 1.4TSI Combi Elegance DSG:llä.
Siis uutena sen hankin.
Lisävarustelistalta olin ruksinut vetokoukun, sähkötuolin, ACC:n, SunSet-tummennukset, takapuskurin suojan ja letkulämmittimen sekä sisätilakuumentimen.
Ainakin nuo...
Tämä oli yksi niistä, joissa ei ollut luvattuja jalkatilavaloja, vaan ne toimitettiin/asennettiin myöhemmin.
Kesäkumeina oli aluksi Michelin EnergySaverit, jotka viime kesäksi vaihtuivat Nokian Hakka Blue kakkosiin.
Talvitassuina oli viime kesään asti Nokian R2, jotka viime syksynä korvautuivat Continentalin kitkoilla.
Nuo Michelinit olivat aika jyristävät ja oli ilo vaihtaa syksyisin hiljaisiin kitkoihin.
Hakka Blue kakkoset korjasivat tilannetta ollen erittäin hiljaiset. Eroa äänimaailmassa kesäkumien ja kitkojen välillä ei huomaa yhtä selvästi, jos lainkaan.
Auto toimi kaiken kaikkiaan loistavasti.
Muutama juttu korjattiin takuuna ennen sen loppumista.
Kuten takaiskarit, jotka pitivät ääntä. Sekä takaluukun pumput, jotka vuotivat.
Isompi homma oli koko katon ja C-pilareiden uudelleenmaalaus, kun parista kohtaa oli pintamaali alkanut poistua.
Niistä katon reunan saumaurien takapäistä lähti pienen pienet maalipalat.
Katosta tuli mielestäni jopa parempi kuin uutena.
Muuten selvisin normaaleilla huolloilla ja n. puolen litran lisäöljyllä.
Mitä nyt bensatankilla piti välillä käydä.
Mukava auto kaiken kaikkiaan ja aika hiljainenkin. Hyvä oli kaupungeissa pyöritellä ja maantiellä viilettää.
Mutta sitten iski himo autoon, johon olisi helppo nousta, eli alkoi tehdä mieli wannabe-maasturia.
Ja niin 28.3.-18 Ocu jäi kauppaan ja ajoin ulos uuden Karoqin...
-----
 hjk
-----

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8329 : 13.04.18 - klo:10:21 »
Mistäs tätä kannattaa hallitunkilla nostella gummien vaihtoa ajatellen?
Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa seatts

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 559
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8330 : 13.04.18 - klo:10:36 »

 nostokohdan merkit löytyy helmasta
Korrek pro Cure käsittelyt, kysy yv:llä.

Ocu III Combi 1.4 TSI Style MY18 Laser White
Seat Leon FR tdi -10k

Poissa a_jaba

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 339
  • Bensa kuuluu ruohonleikkuriin
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8331 : 13.04.18 - klo:13:14 »
Mistäs tätä kannattaa hallitunkilla nostella gummien vaihtoa ajatellen?

Niin yllättävää kuin se onkin niin tämäkin vastaus löytyy suoraan auton ohjekirjasta.. ;D
Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm ->
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm

Poissa roiala

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 106
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8332 : 13.04.18 - klo:20:52 »
Jaa, kertooko ne nykyään tosiaan hallitunkillekin mistä nostetaan vai pelkästään niinkuin ennen auton oman tunkin nostopaikan. Aika eri tyyliset nostimet kuitenkin joten aiheellinen kysymys vaikkakin lienee sama paikka jotenkin viritellä se hallitunkin nokka siihen pokkaukseen kumityynyn avulla...

Poissa joumar12

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8333 : 16.04.18 - klo:15:20 »
Hei

Liittyen Kessyn toimintaan minulla tuli outo virheilmoitus. Käynnistysnappia painettaessa auto herjasi , että ei tunnista avainta ja että avain pitäisi laittaa jollekin tunnistuslevylle (en muista tarkkaa sanamuotoa). Virhe katosi, kun nousin autosta, lukitsin ovet, avasin uudestaan ja menin takaisin autoon.

Yritin ohjekirjasta katsoa, missä tällainen "tunnistuslevy" oikein on, mutta siellä ei ollut mitään mainintaa tällaisesta...

Onko kenellekään muulle käynyt tällaista?

t. joumar

Poissa migis

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8334 : 16.04.18 - klo:15:23 »
Hei

Liittyen Kessyn toimintaan minulla tuli outo virheilmoitus. Käynnistysnappia painettaessa auto herjasi , että ei tunnista avainta ja että avain pitäisi laittaa jollekin tunnistuslevylle (en muista tarkkaa sanamuotoa). Virhe katosi, kun nousin autosta, lukitsin ovet, avasin uudestaan ja menin takaisin autoon.

Yritin ohjekirjasta katsoa, missä tällainen "tunnistuslevy" oikein on, mutta siellä ei ollut mitään mainintaa tällaisesta...

Onko kenellekään muulle käynyt tällaista?

Ei ole käynyt, mut jos avaimesta loppuu patteri, niin pitäisi laittaa käynnistyspainikkeen luo ja muistaakseni vielä tietyssä asennossa. Voisiko tarkoittaa sitä?
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Elegance 2014

Poissa a_jaba

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 339
  • Bensa kuuluu ruohonleikkuriin
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8335 : 16.04.18 - klo:15:56 »
Jaa, kertooko ne nykyään tosiaan hallitunkillekin mistä nostetaan vai pelkästään niinkuin ennen auton oman tunkin nostopaikan. Aika eri tyyliset nostimet kuitenkin joten aiheellinen kysymys vaikkakin lienee sama paikka jotenkin viritellä se hallitunkin nokka siihen pokkaukseen kumityynyn avulla...


No suoranaisesti ei kerrota perus hallitunkin nostokohtaa mutta alkuperäinen tunkki on selostettu ja erikseen myös hallinosturilla nosto on käsitelty ja mielestäni sen ohjeen mukaan on turvallista käyttää perus hallitukkia.

Tässä vielä kuvat Golf 7 farkun ohjekirjasta ja samoista paikoista tosiaan käsketään nostamaan.




Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm ->
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm

Poissa Vinski

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8336 : 16.04.18 - klo:17:30 »
Liittyen Kessyn toimintaan minulla tuli outo virheilmoitus. Käynnistysnappia painettaessa auto herjasi , että ei tunnista avainta ja että avain pitäisi laittaa jollekin tunnistuslevylle (en muista tarkkaa sanamuotoa). Virhe katosi, kun nousin autosta, lukitsin ovet, avasin uudestaan ja menin takaisin autoon.

Mahtaisiko tuo johtua siitä, että avain on ollut poissa synkronista ja palautunut taas synkroniin tietokoneista tutulla menettelyllä.

Näytön pitäisi erikseen ilmoittaa avaimen pariston matalasta varaustilasta.

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8337 : 18.04.18 - klo:13:59 »
Ei näyttänyt OcuIII:n ohjekirjassa olevan mitään mainintaa hallitunkin / nosturin käytöstä.  :P Mutta jospa sekin noista samoista kohdista (ehjänä) nousee.

Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa peped

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8338 : 20.04.18 - klo:09:59 »
Olihan siellä kyljissä nuolet tms osoittamassa paikkaa ja sieltä nousi hyvin hallitunkillakin.

(eikö täällä pysty omaa vanhaa viestiään muokkaamaan...)
Octavia RS 2.0 TSI -14

Poissa Ocu_Style

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)
« Vastaus #8339 : 28.04.18 - klo:23:39 »
Tervehdys! Palstalla olenkin pariin keskusteluun ottanut osaa ja nyt ajattelin esittää seuraavan kysymykseni tänne. Eli alkuviikolla laitettu tilaukseen uusi Octavia Combi 1.5 TSI Style DSG ja siihen tuli mukaan otettua mm. tavaratilan välipohja. Kyseinen varuste tuli ruksittua mukaan siitä syystä, että "hallituksen" toinen osapuoli vaati, että tavaratilan lattia pitää ehdottomasti olla tasainen, eli nostokynnystä hän ei siihen halua. Minkälaisia kokemuksia täältä löytyy tuosta välipohjasta? Tuohan on kuitenkin loppupeleissä sitten helppo laskea alas, jos korkeussuunnassa tarvitsee lisää tilaa.

Entäpä onko kenellekään tiedossa huoltoliikettä (mielellään PKS alueella), jossa pystyisi koodaamaan tuon takaluukun sulkeutumaan myös avaimesta ja auton sisällä olevasta napista? Myyjäliike ei sitä suostu tekemään, koska Skodalta ei ole tuohon olemassa virallista ohjetta.
Skoda Octavia Combi 1.5 TSI DSG -18
Ex: Opel Astra ST 1.4 T -16
Ex: VW Golf Variant 1.2 TSI -13
Ex: VW Golf Variant 1.4 TSI -08
Ex: VW Golf Variant 1.4 -01

 








Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi