Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

Homer

RS uralla tosiaan molemmat provot bemukuskeja, enpä tähän ilmiöön Yetillä törmännyt ;D

Kiskot on tämän LB:n alla. Farkuissa on enemmän purjepinta-alaa joten luulisi sivutuulen olevan enemmän farkkujen/ SUVien probleemi. Tosin mistäs näistä tuulen pyörteistä tietää kun niitä ei silmällä näe. Takalasi tässä kuitenkin pysyy puhtaana!

FullFrame, kiitos kehuista! Oltiin tosiaan Katinkullassa - näin maailma on pieni  :).

JiiP

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 20.02.14 - klo:08:50
Noihin saa RS:lläkin varautua. Bemaristit provosoivat todella herkästi jo tätä mopoaudia, saati RS:ää. Saa varmaan usein luukutella saksanosuuksia...

Miten Homer analysoisit lisää lb:n ajettavuutta; millainen on suoralla tiellä sedania muistuttavan "lippalakin" suuntavakaus? Ottaako sivutuuli tai tuleeko muuten "horjahteluja" tai muuta sellaista, vai kulkeeko junamaisen vakaasti myös tuulessa?

Sopisi varmaan myös, Yleistä liikenteestä-palstalle, mutta koskee tätäkin ketjua. Nyt kun RS ollut jonkun viikon ajossa, on ollut merkillepantavaa, kuinka ties millä kinnereillä on ollut tarve päästä ohittamaan ja edelle hidastelemaan. Joka päivä joku provosoi tai provosoituu. Bemarikuskit, erityisesti 300K ajetuilla ja Saksasta uitetuilla ajavat pipopäät, ovat jatkuvasti rinnalla haastamassa.
En jaksa kiinnostua, mutta melkoisen huvittavaa/ärsyttävää tuo on.

Ei mene vissiin jakeluun, että joku perheenisä ostaisi tilavan auton, hyvällä hinta-laatusuhteella ja riittävällä tehoreservillä, ihan normikäyttöön.
Ei Räsäkään mikään raketti ole neljä päällä ja kontti täynnä tavaraa, mutta ohittaa voi vielä turvallisesti.
Volvo V60 T8 tulossa...
BMW 530e
Octavia TDI RS 4x4 DSG
BMW 320i F30 xdrive
Octavia tsi RS Combi DSG
Golf Variant 1.4Tsi DSG
Golf 1.6Fsi

maher

Lainaus käyttäjältä: Chicane - 19.02.14 - klo:21:26
Onko kenenkään mielestä alusta pintakova? Tuntuu löytävän kaikki tien epätasaisuudet, tosin laadukkaan jämäkästi mutta kuitenkin. On tietysti sporttimalli.

Rengastuksella merkitystä tähän.
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

Peeveli

Pitkällä tilausajalla on negatiivisia vaikutuksia: aloin miettimään combin vaihtamista liftbackiksi. Combi ehkä makuuni hitusen nuorekkaampi mutta ei ole hassumpi liftbackikaan 18" Gemineillä. Samalla saisi muutamia etuja: ilmanvastuskerrointa pienemmäksi, pesua hankaloittavat kattokaiteet veks, takalasi pysyisi puhtaana.

Onko kukaan tehnyt tilausikkunan vielä avoimena ollessa korimallin vaihtoa? Varusteitahan voi muutella, mutta voikohan korimallia? Ennen kuin edes uskaltautuisin soittamaan myyjälle, ajattelin kysäistä onko kukaan muuttanut tosiaan korimallia tilauksessaan? (ja tämä nyt vasta mietinnän alla, en ole varma edes haluaisinko muuttaa loppupelissä korimallia)

Voi kuulostaa hassulta, mutta Peevelin kyseessä ollen aivan normaalia. ;D

TomiS

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 20.02.14 - klo:12:54
Pitkällä tilausajalla on negatiivisia vaikutuksia: aloin miettimään combin vaihtamista liftbackiksi. Combi ehkä makuuni hitusen nuorekkaampi mutta ei ole hassumpi liftbackikaan 18" Gemineillä. Samalla saisi muutamia etuja: ilmanvastuskerrointa pienemmäksi, pesua hankaloittavat kattokaiteet veks, takalasi pysyisi puhtaana.

Onko kukaan tehnyt tilausikkunan vielä avoimena ollessa korimallin vaihtoa? Varusteitahan voi muutella, mutta voikohan korimallia? Ennen kuin edes uskaltautuisin soittamaan myyjälle, ajattelin kysäistä onko kukaan muuttanut tosiaan korimallia tilauksessaan? (ja tämä nyt vasta mietinnän alla, en ole varma edes haluaisinko muuttaa loppupelissä korimallia)

Voi kuulostaa hassulta, mutta Peevelin kyseessä ollen aivan normaalia. ;D
Olet kyllä aikamoinen tuuliviiri :D
Noilla ilmanvastuksilla ei ole hitonkaan merkitystä. Kumpi on sulle tärkeempi, puhdas takalasi vai parempi ulkonäkö? :)

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: TomiS - 20.02.14 - klo:13:23
Olet kyllä aikamoinen tuuliviiri :D
Noilla ilmanvastuksilla ei ole hitonkaan merkitystä. Kumpi on sulle tärkeempi, puhdas takalasi vai parempi ulkonäkö? :)
Mielestäni makuasioita. Itse koen LB paremman näköiseksi. Ilmanvastuksilla ei ole merkitystä, niin pienet erot  :)
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

TomiS

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 20.02.14 - klo:13:25
Mielestäni makuasioita. Itse koen LB paremman näköiseksi. Ilmanvastuksilla ei ole merkitystä, niin pienet erot  :)
Makuaisoitapa hyvinkin. Viittasin siihen kun ilmeisesti myös Peeveli pitää Combia tyylikkäämpänä :)

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: JiiP - 20.02.14 - klo:09:17
Sopisi varmaan myös, Yleistä liikenteestä-palstalle, mutta koskee tätäkin ketjua. Nyt kun RS ollut jonkun viikon ajossa, on ollut merkillepantavaa, kuinka ties millä kinnereillä on ollut tarve päästä ohittamaan ja edelle hidastelemaan. Joka päivä joku provosoi tai provosoituu. Bemarikuskit, erityisesti 300K ajetuilla ja Saksasta uitetuilla ajavat pipopäät, ovat jatkuvasti rinnalla haastamassa.
En jaksa kiinnostua, mutta melkoisen huvittavaa/ärsyttävää tuo on.

Ei mene vissiin jakeluun, että joku perheenisä ostaisi tilavan auton, hyvällä hinta-laatusuhteella ja riittävällä tehoreservillä, ihan normikäyttöön.

Olen huomannut samaa varsinkin pk seudulla. Kaikki ns "lippalakit" joilla vm 1989-2002 BMW tai Audi tehopeleillä tai ainakin kuulostaa siltä kun putket pärisee, kiilaavat ja haastavat räsää ja muuta liikennettä. Ã,,rsyttävää, muttei sille voi oikein tehdä mitään. Osasyy kun räsästä on kirjoitettu niin paljon ja myyty paljon niin halutaan "haastaa". Huomioitavaa että naisetkin nykyään provosoituvat ja haastamista on työmatkaliikenteessä päivittäin melkein millä vaan kulkupelillä, mikä rassaa niin räsän kuskeja kun muita matkalaisia. Ehkä McLaren P1:llä saisi liikkua rauhassa, ehkä, tai panssarivaunulla..  ;D
RS 2.0 TSI HB MY17
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 20.02.14 - klo:13:38
Olen huomannut samaa varsinkin pk seudulla. Kaikki ns "lippalakit" joilla vm 1989-2002 BMW tai Audi tehopeleillä tai ainakin kuulostaa siltä kun putket pärisee, kiilaavat ja haastavat räsää ja muuta liikennettä. Ã,,rsyttävää, muttei sille voi oikein tehdä mitään. Osasyy kun räsästä on kirjoitettu niin paljon ja myyty paljon niin halutaan "haastaa". Huomioitavaa että naisetkin nykyään provosoituvat ja haastamista on työmatkaliikenteessä päivittäin melkein millä vaan kulkupelillä, mikä rassaa niin räsän kuskeja kun muita matkalaisia. Ehkä McLaren P1:llä saisi liikkua rauhassa, ehkä, tai panssarivaunulla..  ;D

Nykyisin agressiivisia haastajia on uskomattoman paljon. Päivittäin joku osuu kohdalle. Ja tosiaan jopa varttuneempia rouvia on mukana, etenkin BMW- ja Volvokuskeina. Ja entäs Kia Spotage-kuskit, voi herranpieksut. Vaikka kone siinä olisi joku 1,6 lussuvapari niin ajetaan kuin X6 olisi alla.;D

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: TomiS - 20.02.14 - klo:13:30
Makuaisoitapa hyvinkin. Viittasin siihen kun ilmeisesti myös Peeveli pitää Combia tyylikkäämpänä :)

Jep. Peevelillä hankalaa kun alkanut Cupra kai myös kiinnostaa, muttei se haittaa. Miettii itselleen mieluisimman vaihtoehdon. Laittaa paperille mitä ominaisuuksia toivoo ja mitä ajateltu auto tarjoaa, niin tehojen, kulutuksen, hinnan kun laadun suhteen. Joskus joku haluaa esim. tinkiä varusteista tai muusta (tiloista) suorituskyvyn takia tai päin vastoin. Räsä edelleen hyvä vaihtoehto ja kattaa vähän kaikkia tarpeita, tilat, varusteet, kulutus ja hinta ainakin. Tosin joillain näyttää olevan sama maksaako +40 kâ,¬ niin saattaa vaihtoehtoja tulla lisää. Tosin Peevelillä kai jo tilaus päällä, hankaloittaa eri vaihtoehtoihin turvautumista.
RS 2.0 TSI HB MY17

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 20.02.14 - klo:13:47
Jep. Peevelillä hankalaa kun alkanut Cupra kai myös kiinnostaa, muttei se haittaa. Miettii itselleen mieluisimman vaihtoehdon. Laittaa paperille mitä ominaisuuksia toivoo ja mitä ajateltu auto tarjoaa, niin tehojen, kulutuksen, hinnan kun laadun suhteen. Joskus joku haluaa esim. tinkiä varusteista tai muusta (tiloista) suorituskyvyn takia tai päin vastoin. Räsä edelleen hyvä vaihtoehto ja kattaa vähän kaikkia tarpeita, tilat, varusteet, kulutus ja hinta ainakin.

Cupra on nyt poissuljettu. Siis hyvä peli, mutta pysyn Räsässä. Kokonaisuus enemmän makuuni. Vanha ukko siis.

Joo eipä se korimallia vaihtamalla parane. Molempi parempi ja kaipa sitä pitää luottaa vaan omaan ensivaikutelmaan ja sitä kautta tilattuun korimalliin, ja malttaa pysytellä siinä. ;)

Tourano

Onko poliisilla III-Octaviaa?
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

Samppa74

Terve,

Rs:n speksaus loppusuoralla ja rengastus mietityttää ennen tilausta. Mitä suosituksia tai kokemuksia asiasta eli 18 vai 19? Itse ulkonäöllisesti nuo 19 tuumaiset extremet houkuttaa mutta 35 profiili mietityttää.

Mielelläni ottaisin vastaan vinkkejä
Pientä extra pitää aina olla!

ram1

Lainaus käyttäjältä: Samppa74 - 21.02.14 - klo:16:23
Terve,

Rs:n speksaus loppusuoralla ja rengastus mietityttää ennen tilausta. Mitä suosituksia tai kokemuksia asiasta eli 18 vai 19? Itse ulkonäöllisesti nuo 19 tuumaiset extremet houkuttaa mutta 35 profiili mietityttää.

Kakkoskopasta voisin sanoa, että 19" oli jopa mukavampi.Sillä ei suurta vaikutusta ainakaan.Etenkin jos otat 235 renkaalla, niin kumia aikas saman verran.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Samppa74

Ok kiitti, renkaat joita Skoda konfiguraattorissaan tarjoaa taitaa olla 225 leveät

ram1

Lainaus käyttäjältä: Samppa74 - 21.02.14 - klo:16:40
Ok kiitti, renkaat joita Skoda konfiguraattorissaan tarjoaa taitaa olla 225 leveät
On joo, mutta jos et ota Skodan kautta, niin laita 235.Nostaa profiilia hiukan, ja toimii ulkonäöllisesti paremmin, jos et laita madallussatsia.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08

Samppa74

Itse orkkis vanteiden laadusta olisi kiva saada myös kokemuksia eli jos jos ollain on nuo Extemet tai 18 tuumaiset geminit

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: Samppa74 - 21.02.14 - klo:16:23
Terve,

Jos isoja vanteita halajaisin niin itse tekisin seuraavaa:
- Ottaisin 18" antrasiitti Geminit ja niihin kiepauttaisin 225/45/18 (ylikoon) talvirenkaat
- Myisin Gemineillä olleet 225/40/18 kesärenkaat itse pois
- Ostaisin pienemmällä ET:llä olevat 19" kesävanteet ja niille ylikoon 225/40/19 kesärenkaat
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI DSG vm.2019
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0TDI DSG vm. 2014
Ex Audi A4 Avant 2.0TDI vm.2010
MB C32 AMG 395hv
Jaguar X-type 3.0 AWD

Erzi

Tätä ketjua kun lukee niin kuulostaa siltä, että lähes kaikki autoilijat ovat tuolla kadulla kisaamassa juuri Sinua vastaan. Ettei vain olisi ne kisaajat ja provoilijat vain siellä oman pään sisällä?:)
Itse olen kyllä saanut pääasiassa ihan rauhassa ajella, tosin räsäähän minulla ei ole koskaan ollut, mutta ihan menevän näköisiä autoja on ollut muutama.

Itse on vaikea kuvitella, että miten RS vetäisi niin kovasti kisaajia ja provosoijia, mutta onhan se uskottava jos niin kerran sanotaan:)
Ex. Golf VI 1,4tsi Comfortline
Ex. Golf V 1,6fsi Sportline

ram1

Kolmas Räsä menossa ja yhden kerran on tullut provoa.Kyllä se omassa päässä pitkälti mikä provoa, tai ei.Tosin ei kokemusta uudesta, mutta jos hakemalla hakee, niin onnistuuhan se.
Ibiza V Fr CPTA)
Octavia Tdi Hb Rs- 08

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: Erzi - 21.02.14 - klo:17:21
Tätä ketjua kun lukee niin kuulostaa siltä, että lähes kaikki autoilijat ovat tuolla kadulla kisaamassa juuri Sinua vastaan. Ettei vain olisi ne kisaajat ja provoilijat vain siellä oman pään sisällä?:)
Itse olen kyllä saanut pääasiassa ihan rauhassa ajella, tosin räsäähän minulla ei ole koskaan ollut, mutta ihan menevän näköisiä autoja on ollut muutama.

Itse on vaikea kuvitella, että miten RS vetäisi niin kovasti kisaajia ja provosoijia, mutta onhan se uskottava jos niin kerran sanotaan:)

Omalla kommentilla tarkoitin ylipäätänsä ns "road rage" on lisääntynyt 2000 luvulla, ns pientä "liikennekiusaamista". En sitä että esiintyy vain räsällä ajettaessa  :) Yleistä esim. vakkarilla moottoritiellä ajettaessa kun on ohittamassa, niin ei pääsekään ohi, kun ohitettava jostakin syystä nostaa nopeutta. Voi olla vahinko, tai tahallista. Silti on selvää että halutaan haastaa varsinkin nuorten keskuudessa "sporttisempia" autoja ja kokeilla jos joku vaikka innostuisi ajamaan kilpaa, voidaan samalla testata oma kulkupeli. Mazda 3 MPS, Leon Cupra saavat enemmän haastajia keskimäärin, kuin jos ajelee vanhemmalla 1.6 Corollalla  8) Moni ei edes erota räsää "tavallisesta" Octaviasta. Ei tuota aina kohtaa, jos ajaa paljon törmää välillä sellaiseen, vaikka rauhassa haluaisi ajella. Myös väärinymmärrys saattaa johtaa kiusaamistunteeseen (provosoit tietämättäsi ja toinen reagoi siihen).
RS 2.0 TSI HB MY17

makkis

Lainaa18 tuumaiset geminit

Nämä on mutta ei vielä kokemusta, lisää sitten kuukauden parin päästä kun saa ne alle.

Talvikumeilla (225/40/18) vanteina on omat Turinit mustana. Vanne on ihan kivan näköinen (toki makuasia) mutta en suosittele talvivanteeksi. Tolkuton keräämään lunta sisäkehälle jonne sitten jarrut sen jäädyttää paakuiksi ja alkaa hirveä vibra yli satkun vauhdeissa. Jään poisto arkisin painepesurilla / kuumailmapuhaltimella ei ole välttämättä nautinto. Nyt on ollut lauhat kelit joten ongelmaa ei ole.

Provoilusta, joku palstalainen provosi 4x4 TDI mahtivääntömasiinallaan viime lauantaina eteläisessä naapurikaupungissa. Jäi kyllä kuin tikku paskaan mutta tuota lukuunottamatta en ole provoilun kohteeksi kokenut joutuneeni. Ja tuokin hyvässä hengessä, makkisräsän tunnistaa kyllä tuolta väristään  ;D

splitxyz

Minkälaista ilmanpainetta käytätte räsän talvirenkaissa? Hankala todeta jos ei ole kalibroitua mittaria. Etelä Suomessa ilmapaine heittää aika rajusti huoltamolta huoltamolle, toinen näyttää 2.5 ja toinen 3 baria. Olen pitänyt ainakin "kuvitteellista" 2.8-2.9 baria kitkoissa, ei tunnu liian löysältä. Tuokin makuasia mikä on "veltto". Rengaskoko vakio 225/45/17.
RS 2.0 TSI HB MY17

Tepu

Löytyykö jostain tai onko jollain tummennuksia tekevällä firmalla samanlaista kalvoa kuin on tehtaalla laitetuissa takalaseissa? Tekisi mieli laittaa etusivulaseihin haalein mahdollinen kalvo, mutta näkyykö selkeä ero noihin tehdastummennuksiin verrattuna?
Skoda Octavia III 2.0 TSI RS Combi -14
ex.Vag:Skoda Octavia II 1.8 TSI Sport Combi -08

makkis

LainaaMinkälaista ilmanpainetta käytätte räsän talvirenkaissa?

En ole kertaakaan katsonut. Vissiin sopivat kun menee kuin juna. Kakkosräsässä (rengaskoko 225/45/17) oli pakko pitää huoli että 3 bar. Alle sen luikerteli kuin mato. Talvirenkaat ei ihan niin arat tuolle kuin kesärenkaat.

Occu14

Halu päästä 1,4 mopolla kiusatuksi...onko kenelläkään tietoa, käykö rs diffuusori+ putken päät perusmalliin. Rs kuitenkin näyttävin diffuusori ainakin vielä kun ei aftermarketti oikein ole päässyt rullaamaan vielä uuden mallin kanssa.

Puskurit näyttäisivät aika identtisiltä, mutta onko näin??

Ajossa Octavia Facelift Style 1,4 Moonwhite panorama

Nykyinen Octavia Combi Elegance 1,4

Homer

Itse koen imartelevana että tuplaten kalliimmat autot pyrkivät kisaamaan, eli ottavat RäSän jonkin sortin haasteena ja vanhempien tehopelien osalta ehkä jopa uhkana egolleen. näihin provoihinhan ei ole pakko mennä mukaan mutta toistaiseksi ihan hauskaa kisailua on ollut jos sille päälle sattuu. Jos tarkemmin muistelee niin perskärpäsiä oli Yeti-aikoinakin mutta niitä ei tulkinnut provoiksi vaan ainoastaan helvatan huonoiksi kanssa-autoilijoiksi!

Ei muuta kuin tuplaputkea perään niin saa provopettereitä persuuksiin

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Homer - 21.02.14 - klo:21:51
Ei muuta kuin tuplaputkea perään niin saa provopettereitä persuuksiin
Mulle ei ole kukaan vielä provoillut, olisiko siis kuitenkin tuo RS merkki takaluukussa joka tuon aiheuttaa, mulla kun ei ole ulkopuolella missään mitään RS merkkiä, tosin pakoputkien ulostulotkin on mustat, joten... ::)

Lebis

Tällainen kisailu, egoilu ja pröystäily on varmasti naurettavinta ja säälittävintä mitä tuolla liikenteessä voi tehdä. Valitettavasti tätä välillä tapahtuu ja olen joutunut kerran oman turvallisuuteni vuoksi vaihtamaan pienempää vaihdetta ja painamaan kaasupolkinen pohjaan. Tämä oli toiselta osapuolelta täysin ennalta arvaamaton ja tahallisesti aiheutettu tilanne, se oli pelottava kokemus.  Yllättävän vähän olen näitä provoilijoita kuitenkin kohdannut. Nämä ovat helposti tuntistettavissa ja yhdeksän kertaa kymmenestä en vastaa näihin mitenkään.

Tapola

Nyt oma RS TDI DSG saatu ajoon, mittarissa noin 300km. Luovutus oli 19.2. Ensituntumalta:

- penkit hyvät, tosin vasta pidempi reissu kertoo onko istuinosa itselleni liian lyhyt. Ero Ocu II:seen arviolta sentti.
- penkinlämmittimet todella tehokkaat, kilometrin sisällä täytyy jo tehoja pudottaa.
- Canton subbarin osalta vaisu, mutta tästä kirjoitusten perusteella vertyy. Odotellaan. Muutoin soi puhtaasti.
- Amundsen pienoinen pettymys verrattuna RNS-510:aan, navigointi jotenkin sekavampaa (eri resoluutio?) vaikka toimintalogiikka sama. Ottaisin tällä kokemuksella kenties Columbuksen.
- rengaskokona 18" 225/45. Kiitokset tästä vinkistä foorumille, suosittelen tätä ylikokoa muillekin.
- adaptiivinen vakkari vakuuttanut jo tässä vaiheessa
- lane assistant ohjailee aika huomaamattomasti, harmi että kädet täytyy pitää ratissa ;)
- webasto vielä opettelussa, eikä pakkasista tietoakaan

Verrattuna edelliseen autoon (Ocu II manuaali) auto vaikuttaa sivistyneemmältä. Tekemisen/repimisen meininki on kadonnut, hienostuneesti hiipien matka etenee, vauhdikkaastikin pyydettäessä. Melutaso jonkin verran alempi, vaikea verrata kun kitkojen tilalle tuli nastat.

Kulutukset melko samoissa ajotietokoneen mukaan, mutta tankkauksista mittaamalla vasta totuus paljastuu. Ocu II pääsi 80tkm seurannassa minulla keskikulutukseen 5,63 ja jos Webastolla ja DSG:llä pääsen samaan niin olen todella tyytyväinen.

Löytyy kuvien kera myös autotallista:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=20272.0

-T
--
VW e-Golf 2019 / Enyaq iV 60 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy