Kaupanpäälliset auton luovutustilaisuudessa?

Aloittaja herra neljäkymmentä 7, 03.01.13 - klo:23:13

« edellinen - seuraava »

Eskoop

Lumiharja + 0.5l LAAAKKONEN lähdevettä  ;)

vkjoki

Yksiselitteisen hyödyllinen kaupanpäällinen on tietenkin polttoaine, mutta harva autoliike luovuttaa auton tankki täynnä. Laatuautosta (Forssa ja Huittinen) tiedän monen saaneen uuden auton tankki täynnä. Kyllä se tuntuu varsin miellyttävältä pisteeltä iin päällä. Kaiken lisäksi Laatuauton hintakilpailukyky itse autokaupassa on ollut useimmiten erinomainen.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Timpe85

Sain kaupanpäälliseksi tankin täyteen, AUDI kylmälaukun :D ja kangasmatot.
Audi A3 8Y 40TFSIe

Markku J

Forssan Laatuauto on ollut minun kahdessa kaupassani hintajohtaja, ja erittäin hyvää palveluakin sain Tomi Hyvöseltä näissä kahdessa kaupassa (Passat Variant 3.2 Comfortline 4 Motion DSG ja Polo 1.2 TSI Highline DSG). Suosittelen lämpimästi.

edit: Sain sijaisautoksi veloituksetta käytetyn, mutta hyvän Passat Variantin, mikä oli minulle arvokas lisäpalvelu uutta autoa odotellessa. Saattaa olla helpompi tuolla maakunnissa sopia tällaisesta, mikä ei liikkeelle loppujen lopuksi maksa mitään. Helsingissä tämä ei onnistu, kun se kuuluisa vaihtoautopäällikkö vahtii omiaan.

wolf6

A3 Premium

765turbo

Sain muuten nykyseen käytettyyn Superbiinkin täyden tankin naftaa ku sanoin myyjälle et kaupat varmistat kanssani, kun käyt tankkaamassa
tankin täyteen. Kaveri kysy, ootko tosissasi ja sanoin et joo, no mä meen sitten heti. Näin Mäkelän Koneessa Järvenpäässä palveltiin.

V-O

Orkkis-taakkatelineet, kangasmattosarja ja tankki täynnä. Ja olihan siellä lumiharjakin jos nyt nippeleihin saakka listataan.

vkjoki

^^^^ Markku J, tutun myyjän mainitsit! Ja niin itsellenikin kävi Tomin kanssa, että kun olin luovutustilaisuudesta lähdössä, Tomi totesi, että "tankin kautta" ja kävi tankkaamassa tankin täyteen ... seurauksena:  :D
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Walka

Leppäkertun kaveri...........

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Santeri - 22.01.13 - klo:20:12
Itse tuli todettua alkutalvesta että hyvin toimi if superkasko... melkein kuin mainoksissa :-)
No soittiko ne sen biisin?
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Ohikulkija

Lohkolämmitin sisäpistokkeella, plus jotakin pientä, lumiharja jne.

Cayman

Lainaus käyttäjältä: vkjoki - 22.01.13 - klo:20:30
Laatuautosta (Forssa ja Huittinen) tiedän monen saaneen uuden auton tankki täynnä. Kyllä se tuntuu varsin miellyttävältä pisteeltä iin päällä. Kaiken lisäksi Laatuauton hintakilpailukyky itse autokaupassa on ollut useimmiten erinomainen.

Ekan Golfin kun hain ko liikkestä niin en saanut tankkia täyteen,enkä mitään muutakaan,nyt tuleva la kun haen toisen,niin tinkasin etukäteen bensat ja tuskin muuta saan enää.
ID.3 Business
Golf VIII

Cayman

Lainaus käyttäjältä: Audis - 29.01.13 - klo:16:19
Ekan Golfin kun hain ko liikkestä niin en saanut tankkia täyteen,enkä mitään muutakaan,nyt tuleva la kun haen toisen,niin tinkasin etukäteen bensat ja tuskin muuta saan enää.

Ei ollut ees Bensoja tälläkertaa,vaikka etukäteen tinkasin!  :o

No sain mä Kaupanpäällisen,*unkkaushanskat;

Nyt on mieli hyvä loppuvuoden  ???
ID.3 Business
Golf VIII

MMV

Eipä tullut minullekaan mitään! Edelliseen pirssiin tuli maskisuoja, ensiapulaukku, 20 litraa dieseliä ja 1 litra öljyä, nyt ei mitään!

Tai sainhan minä jotain! Valmiiksi naarmuiset vanteet kesärenkaisiin. Asia oli kyllä huomattu, kun oli mustalla tussilla rengastettu, mutta niin vain lyötiin peräkonttiin sen kummemmin kommentoimatta. Pitää viedä ensi viikolla näytille ja kinuta kaksi uutta vannetta!

herra neljäkymmentä 7

Taisi sattua vain eräänlainen työtapaturma,se olisi pitännu merkata kauppasopimukseen.

hapi

Paketti noita hanskoja, ensiapulaukku, lumiharja, litra öljyä, parit avaimenperät, vesipullo, kangasmatot ja tankki täyteen. Edelliseen autoon sain skumppapullon.
VW T-Cross Sport DSG

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: hylkiö - 02.02.13 - klo:14:39

Taisi sattua vain eräänlainen työtapaturma,se olisi pitännu merkata kauppasopimukseen.
Saamaani Leon-kaupat voittaneeseen tarjoukseen oli ilmestynyt kaupanhieronnan tuoksinassa yksi ylimääräinen, 0,- â,¬uron arvoiseksi merkitty lisävaruste ihan pyytämättä: "tankki täynnä". Tämä yhdessä myyjästä muutenkin jääneen huomattavan positiivisen vaikutelman kanssa ratkaisi lopullisesti kaupan juuri hänen edukseen, vaikka tarjous ei absoluuttisesti halvin ollutkaan edes bensatankillisen arvo huomioiden ;)

re2

Lainaus käyttäjältä: Audis - 02.02.13 - klo:14:32
No sain mä Kaupanpäällisen,*unkkaushanskat;

"Tankkaushanskat" kuulostaa bensakuskista aikamoiselta turhakkeelta, mutta diesel-kuskien kohdalla käytännöllisyyden ymmärrän. Sen yhden kerran kun piti diesel-sijaisauto tankata muutama viikko takaperin, niin nuo käyttöhanskat haisevat vieläkin dieseliltä.

Flash77

Viime vuoden lopulla uusi Ibiza ST Oulun Pörhöltä eikä yhtikäs mitään kaupan päälle. Hädin tuskin lämmintä kättä...
Vaikuttaa aika paljon siihen mistä seuraava autohankinta tehdään -> muualta.

Karvis

Pientä mukavaa Superbia noutaessa :)

-Skoda ensiapulaukku
-Kungs Max-Is lumiharja
-Parkkikiekko
-Superb sateenvarjo
-Öljypullo
-Pojalle Pörhö puuvärit
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Pertsa

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 07.02.13 - klo:19:46
Toivottavasti tämä ei lupaa huonoa .....

Sanoin myyjällekin, että tämän toivotaan olevan varuste jota ei tarvita koskaan :-\

TTL

Vanhoista muisteloista... Moottoriöllypönikkä VAGgineisiin (1999 Beetle I, 2001 Golf whatever). 2002 Passat whatever, myöhempiin (A6 3.0 TD sedan 2005, Allroad 2.7 TDI 2007) tullut luovutusvalokuva. Mersulle ei niin mitään... osaamaton myyjä, ehkä tarra takaikkunaan, kahvitta, voileivättä. Saapahan nähdä, miten käy Tampereella juhannuksen jälkeen.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 24.04.74 - klo:10:58
-Parkkikekko

Kas kun ei gecco-tarraa...   :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Karvis

1.8 "APR" Q

Itse olen saanut jokaiseen Audiin tankin täyteen ja ns. pakoputkenpäät.
Tähän uuteen kolmoseen on tulossa myös tankki täyteen ja ehkä jotain muuta...
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

tet

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 07.02.13 - klo:19:46
Toivottavasti tämä ei lupaa huonoa .....

Tuo puteli ei sitten ole vakiovarusteena Skodassa, kun ei ole "paketoitu"? Volkkarissa se tuli tyköistuvassa nahkapussukassa, eli melkoisella varmuudella tehtaan vakiovaruste.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

japa

Kolmen vuoden kestovaha,If huippukasko ja 1700 e käteen,joka menee ulkomaan matkaan. Ja tämä tarina on tosi :D. Vaihdossa uuteen Rabiin meni kylläkin pari fabiaa ???.Paitsi ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan,joten kaikki kaupanpäälliset on itse maksettu hinnassa. :o. Silti olen tyytyväinen 8)
Octavia 1,5 dsg style 2019
octavia 1,4 style 2016
Octavia rs 2,0 tsi 2015
Octavia 1,4 elegance 2013

MMV

Lainaus käyttäjältä: MMV - 02.02.13 - klo:14:38
Eipä tullut minullekaan mitään! Edelliseen pirssiin tuli maskisuoja, ensiapulaukku, 20 litraa dieseliä ja 1 litra öljyä, nyt ei mitään!

Tai sainhan minä jotain! Valmiiksi naarmuiset vanteet kesärenkaisiin. Asia oli kyllä huomattu, kun oli mustalla tussilla rengastettu, mutta niin vain lyötiin peräkonttiin sen kummemmin kommentoimatta. Pitää viedä ensi viikolla näytille ja kinuta kaksi uutta vannetta!

Kaiken kakkiaan auton luovutus ei mennyt ihan nappiin. Mutta kaikesta huolimatta nyt lopputulos on varsin miellyttävä. Asiat hoidettiin kuntoon ja tänään saan autoni takaisin parin lisävarusteen asennuksen jälkeen. Kaupantekijäisiäkin tuli nyt hiukan postuumisi mm. pesu ja metallinen kuormauslista takapuskurin päälle. Myös kangasmatot tuli mukaan ja varmaan maskisuojankin saa kinuttua.

Voimasavu

Eilen tuli A3:nen haettua ja seuraavanlaista sälää sai mukaan: kaksi Audi kahvimukia, Audi avaimenperä, lumiharja, pysäköintikiekko, ensiapulaukku, Audi kassi, kangasmatot, VAG tuotteen omistajalle tuo niin tärkeä öljypullo (kop, kop...) sekä pisteenä iin päälle paketti runkk... tankkaushanskoja! 8)

Niin ja tilaushetkellä sain kaksi ihan asiallisen näköistä Audi pipoa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy