Poliisin tehovalvontaviikko, jopa 1km/h ylityksistä huomautetaan

Aloittaja eGetin, 15.02.10 - klo:17:20

« edellinen - seuraava »

HAL9000

Jahka ihmisten ylinopeusherkkyys kovasti tästä pienenee, tulee tuokin 100-varmasti toteutumaan. Ei kai valtiovalta oikeasti vapaaehtoisesti luovu satojen miljoonien budjetoiduista tuloista ihan noin vaan, millä ne korvattaisiin??

Sen lisäksi että liikenne on perkeleestä, on se myös mitä mainioin tulonlähde. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että liikenteestä saatavat tulot (verot, maksut, sakot,...) käytettäisiin liikenteen hyväksi...??
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

RTWteam

Poliisi valvoo tällä viikolla ajonopeuksia ja turvalaitteiden käyttöä

Alkaneella viikolla 7.-13.3.2011 poliisi valvoo tehostetusti ajonopeuksia ja turvalaitteiden käyttöä.

Valvontaviikko kuuluu eurooppalaisten liikennepoliisien yhteistyöverkoston (TISPOL) liikenteen valvontasuunnitelmaan.

Valvontaviikon aikana poliisin kaikki liikennevalvontaan käytettävät voimavarat suunnataan ajonopeuksien ja turvalaitteiden käytön valvontaan.

Lähde: AutoToDay

Ktk

Kiva kiva. Näillä tehovalvontaviikoilla en näe ikinä poliiseja missään niin kai sitä voi nytkin sitten syöttää vähän vielä normaalia kovemmin.

HJP

Itse olen huomannut saman, yleensä tuo "tehovalvontaviikko" vaikuttaisi ajoittuvan joko uutisointia edeltävälle viikolle tai viikon mainostetun valvontaviikon jälkeen...

Late

Lainaus käyttäjältä: HJP - 08.03.11 - klo:21:58
Itse olen huomannut saman, yleensä tuo "tehovalvontaviikko" vaikuttaisi ajoittuvan joko uutisointia edeltävälle viikolle tai viikon mainostetun valvontaviikon jälkeen...

Täällä päin poliiseilla oli eileen puhallus ratsia...

HJP

Täällä päin puhallusratsioita pidetään muulloinkin kuin tehovalvontaviikkoina.

RSOCUstin

Tänään näin 3 maijaa liikenteessä. Parasta oli että Koskelantien/Mäkelänkadun risteyksessä ajelivat kohti Sörnäisiä ja päin punaisia. Lisäksi perässä ajanut hlö autoilia meni todella vanhoilla punasilla poliisien perässä. Perässä ajaneen rinnallakin meni toinen auto vielä päin punaista. Puusilmät. Niinpä niin jaapa jaa.

SciroSJK

Seinäjoellä näkyy toi viikko selkeasti lisääntyneenä kyttäilynä, itse sain maanantaina sakon puhelimeen puhumisesta.
Yleensä eivät jaksa moiseen kiinnittää huomiota...

Reneto

Lainaus käyttäjältä: HJP - 09.03.11 - klo:21:20
Täällä päin puhallusratsioita pidetään muulloinkin kuin tehovalvontaviikkoina.

Onkohan meillä päin poliisi unohtanut tilata pillejä keskusvarastolta, kun en ole nähnyt aikoihin puhallusratsiaa. Viime kesän jälkeen varmaan ainuttakaan..  ???
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

kt

Päivän saldo Etelä_karjalassa/Kymissä?: 200 ylinopeusautoilijaa, 150 ilman turvavyötä, 0 rattijuoppoa ja 11 etsintäkuulutettua!
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

tapanixxx

Minä olen yrittänyt kalastaa poliiseja perääni siten että auton pysäköin ravintolan läheisyyteen. Aamuyöllä sitten ravintolasta suoraan auton rattiin ja matka jatkuu.

Tämä kaikki oikeasti vesiselvänä, jos meinaan ottaa niin auto jää tietysti kotiin.

Oikein olen odottanut että koska ne Poliisit tulee ja puhalluttaa. Mutta kertaakaan en ole joutunut viranomaisen kanssa asioimaan. Mitä minä teen väärin !!

kt

Muistuu mieleen tapaus 15 vuoden takaa. Saksalainen projektipäällikkö (55v), joka oli kiertänyt maailman moneen kertaan, joutui elämänsä ensimmäisen kerran puhallukseen Suomessa tehtaan portilla ajaessaan kaupungille. Palatessaan 15 minuutin päästä takaisin tehtaalle piti puhaltaa uudestaan. Ja sama poliisi.
Päivän kaveri taivasteli suomalaista meininkiä.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

Tomppis

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 14.03.11 - klo:19:21
Oikein olen odottanut että koska ne Poliisit tulee ja puhalluttaa. Mutta kertaakaan en ole joutunut viranomaisen kanssa asioimaan. Mitä minä teen väärin !!

http://www.youtube.com/watch?v=bjp8NkL23S0#ws Tästä vinkkiä ;)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 14.03.11 - klo:19:21
Minä olen yrittänyt kalastaa poliiseja perääni siten että auton pysäköin ravintolan läheisyyteen. Aamuyöllä sitten ravintolasta suoraan auton rattiin ja matka jatkuu.

Tämä kaikki oikeasti vesiselvänä, jos meinaan ottaa niin auto jää tietysti kotiin.

Ota kaverit kyytiin heittääksesi heidät kotiin niin saat alta aikayksikön huomautuksen/sakon luvattomasta taksiajosta. Näin meilläpäin >:(
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

tapanixxx

Tuo video oli aika hyvä  8)

Eli siis olen toiminut täysin väärin, ryyppäys on jäänyt suorittamatta kun autolla ollaan liikenteessä. Noita muita selityksiä pitää kokeilla jos joskun jään poliisin haaviin...

tapanixxx

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 14.03.11 - klo:19:39
Ota kaverit kyytiin heittääksesi heidät kotiin niin saat alta aikayksikön huomautuksen/sakon luvattomasta taksiajosta. Näin meilläpäin >:(

Tämä oli hyvä vinkki. Eli ravintolan edessä voisi suureen ääneen ilmoittaa että turha soittaa taksia paikalle, naisille ilmainen kyyti kotiin, hopi hopi autolle..

Tätä aion ehdottomasti kokeilla. Jos nyt en saa poliiseja perääni niin viimeinen vaihtoehto on ilmiantaa itseni Poliisille  8)

Arcca

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 14.03.11 - klo:19:50
Tämä oli hyvä vinkki. Eli ravintolan edessä voisi suureen ääneen ilmoittaa että turha soittaa taksia paikalle, naisille ilmainen kyyti kotiin, hopi hopi autolle..

Tätä aion ehdottomasti kokeilla. Jos nyt en saa poliiseja perääni niin viimeinen vaihtoehto on ilmiantaa itseni Poliisille  8)

Riittää että ravintolasta poistuessa näyttelet pikkasen känniläistä ja suoraan autoon, kyllä joku soittaa heti poliisille. Tämä "Poliisit" sarjasta opittua.
(ihmiset soittaa yllättävänkin helposti ja pienistä asioista hätäkeskukseen).
Sitten miten oikeasti ilman soittoja pääsee puhallusratsioihin on ajaa lauantaiaamuna noin kello 9 joltain asuinalueelta kohti kyläkeskustaa. Itse olen puhaltunut eniten (ainakin 2 puhallusta muistan heti) näissä tilanteissa, ja toinen herkkähetki on Juhannuspäivän paluuliikenne (2).
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Tomppis

Itselläni ei ainakaan ole toiminut tuo luvaton taksin leikkiminen. Olin noin kolmen metrin päästä poliisiautossa, poliisit valvoivat normaalisti perjantaina paikallisen kävelykadun porukkaa. Pysähdyin siinä sitte ensinnäkin suojatielle, sammutin auton, kaveri lähti hakee isoveljensä kaverin baarin edestä ja kävelivät takasin autolleni, käynnistin auton, tein u-käännöksen ja lähdin viemään KO. känniläistä kotiin. Who cares? Nii ja taksitolppa oli 2 metriä takanani. 8)

tapanixxx

Veljet, tämän toteutan. Ja pidän teidän ajan tasalla kun asia on suoritettu.

Seuraavan kerran kun ravintolaillan jälkeen näen lähistöllä Poliisipartion, menen tunnustamaan käyttäneeni maksullisia naisia, niin venäläisiä, virolaisia kuin suomalaisia.

Ja lieventävänä asiahaarana aion mainita että en harrasta syrjintää värin, etnisen taustan, uskonnon tai synnyinmaan perusteella. Olenhan normaali suomalainen mies joka on suvaitseva.

Jos tästä ei häkki heilahda ja joudu kuulusteluun, niin menetän uskoni oikeusvaltioon. Kunnon poliisivaltiossa, vaikka ddr:ssä, olisi odottanut putka ja kylmä suihku. Ja ties mitä muuta.

Mikko83

LainaaMinä olen yrittänyt kalastaa poliiseja perääni siten että auton pysäköin ravintolan läheisyyteen. Aamuyöllä sitten ravintolasta suoraan auton rattiin ja matka jatkuu.

Meikäläisen jetta on aika hyvä poliisimagneetti. Vieraalle paikkakunnalle kun menee,niin varmasti ensimmäinen poliisiauto koukkaa perään  ;D
Kyllä jettamies on aina jettamies.

SciroSJK

Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 14.03.11 - klo:21:15
Meikäläisen jetta on aika hyvä poliisimagneetti. Vieraalle paikkakunnalle kun menee,niin varmasti ensimmäinen poliisiauto koukkaa perään  ;D

Mielenkiintoista, oma Jetta ei kyllä ole virkavaltaa jaksanut kiinnostaa??

hildebad

Sunnuntaina oli vuokot 4 -tien keskikaistaleella kykkimässä.

isopahasusi

Taitaa olla tänä viikonloppuna jotain tehovalvonnan poikasta, vai oisko sattumaa että eilen ajoin kolmostiellä tutkaan ja tänään bongasin neljä poliisiautoa pitkin kehäkolmosta.
Skoda Octavia Combi 2013 | HB 2005

RSOCUstin

Munkit lopussa ja plussa kelit niin sinivuokot uskaltautuu ulos liikkumaan. Ei paljo pakkasilla näkynyt.

PIPO

Kehä kolmosella Vantaankosken kohdalla klo 18.00 jälkeen poliisit tutkat kädessä.50 km/h rajoitus.Tuntui vauhdit olevan aika kovia silläkin kohtaa.

Gigaa

Klo 15.30 kehä kolmosella Bembölen kohdalla itään päin mentäessä tutka, neljä jepariautoa ja jono asiakkaita  :)
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Style DSG 2018

RTWteam

Valtateillä 3 ja 19 tehovalvontaa tämän viikon (11.04.)

Liikkuvan poliisin Tampereen ja Seinäjoen yksiköt kohdentavat liikenteen valvontaa valtatielle 3 välille Tampere - Laihia sekä valtatielle 19 Seinäjoki - Uusikaarlepyy 11.-17.04.2011 välisenä aikana.

Näkyvällä liikennevalvonnalla on tavoitteena parantaa liikenneturvallisuutta valvottavilla teillä.

Liikennevalvontaa kohdennetaan erityisesti ajonopeuksiin, ajotapaan (ohitukset, turvavälit) sekä raskaaseen liikenteeseen.

Poliisi

Lähde: http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201102644

Late

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy