Ibiza 2009 1.4 ei starttaa

Aloittaja heskelin, 19.12.12 - klo:21:07

« edellinen - seuraava »

heskelin

Satunnaisesti auto jättää starttaamatta, ilmenee erityisesti kunnon pakkasessa. Valot kyllä himmenevät mutta starttti on mykkä. Lähtee usein (kymmenien) yritysten jälkeen tulille normaalisti. Akun vaihdoin ja katselin että kaikki kaapelit ovat kunnolla kiinni. Onko näissä jokin tyyppivika mistä lähteä vikaa hakemaan? Ajettu vain 38tkm.

tsiih

Starttimoottorin minä vaihtaisin, jos kerran valot himmenee. Aika nopeasti on kulahtanut vaan, noin vähän kilsoja sulla.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

heskelin

Jep.. Tötterö ollut vasta viikon ;)

Pitänee koputella kylkeen. Kai näissä vielä hiilet on.

Kapa

Vie tutkintaan auto. Luulisin, että jossain on kosketushäiriö. Mitään ei kannata vaihtaa arvailun perusteella.

heskelin

No näin tietty mutta lähimpään merkkihuoltoon on matkaa 300km. Paikalliset pajat, jotka ovat nyt joulut kiinni, osaa sen minkä itsekin.

tsiih

Jos se siitä koputtamisesta auttaa, tiiät mitä tehdä  :)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

heskelin

Onneksi ei startti näemmä ole tuon hankalammassa paikassa. Jospa hiilet olis vain jumissa. Uusi startti maksaa yllättävän vähän, 137e + pantti.

http://www.mister-auto.fi/fi/kaynnistinmoottori/seat-ibiza-v-6j5-1-4-63kw_v27585_g2.html

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy