A6 Sport-varustepaketista

Aloittaja VAG!, 10.02.10 - klo:19:31

« edellinen - seuraava »

VAG!

aa

Pekka T

Herra M.Y :ltä minäkin olen ostanut nykyisen ja edellisen autoni ja veljeni on ostanut yhden , suosittelen  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

VAG!

aa

jf

LainaaSport-paketista vielä sen verran, että olin hiukan yllättynyt, kun urheilullisissa jakkaroissa ei ollut erikseen etu- ja takareunan korkeussäätöä.

Siis häh? Eikös siinä ole normisportti penkit, missä etureunan korkeutta säädetään sillä etureunassa olevalla "pumpulla"?
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

VAG!

aa

Ktk

Siis häh. Onhan siinä penkissä korkeussäätö ja etureunan korkeussäätö erikseen. Omat kahvat molemmilla säädöillä.

VAG!

aa

VAG!

aa

Make1

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 10.02.10 - klo:19:31
Kävin Hyvinkään Laakkosella poikkeamassa ja siellä on kaksi Business S line kutosta peräkkäin, joista toisessa on Sport-varustepaketti. Pakettiin kuuluu siis nahka/alcantara urheilujakkarat, 3-puolainen urheiluratti ja urheilullinen alusta. Lisäksi sport-varustellussa oli 18" tuuman vanteet, kun toisessa oli 17 tuumaiset. 18 tuumaiset siis kuuluu nykyään business-pakettiin.

Hintaeroa ilman autoveroa näillä kahdella on 1550 euroa. Pakko sanoa, että on kyllä todella hyvin käytetyt 1550 euroa. Autot ovat kyllä varsin erilaiset ja 18" vanteiden kanssa tuo -20mm madallus kyllä sopii todella hyvin, mutta kyseessä ei ole vielä mikään liiallinen madallus normaalikäyttöön. Jakkarat myös erittäin hyvät.

Ja pitkästä aikaa kohdalle osui asiansa osaava ja autonsa tunteva automyyjä. Jos asioit herran M.Y. kanssa, niin luulisi vastauksia löytyvän kuin apteeekin hyllyltä.

Terve!

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta noista 18 tuuman vanteista A6:ssa? Lähinnä ajettavuutta ja uraherkkyyttä tässä aprikoin. Olen kuullut huhuja, että ajettavuus ei ainakaan Suomen uraisilla teillä juurikaan paranisi...

Mulle on tulossa kesällä S Line Business sporttipaketilla, jossa on muun muassa 20 mm madallettu alusta. 18 tuuman vanteillahan on renkaina 245/40 kokoiset, mutta koeajoin auton talvirenkailla, jotka olivat selvästi kapeammat. Niillä auto tuntui todella hyvältä ajaa.

kimmop

LainaaOnko kenelläkään omakohtaista kokemusta noista 18 tuuman vanteista A6:ssa? Lähinnä ajettavuutta ja uraherkkyyttä tässä aprikoin. Olen kuullut huhuja, että ajettavuus ei ainakaan Suomen uraisilla teillä juurikaan paranisi...

Tulee ehkä myöhässä vastaus, mutta itsellä nyt kolmatta vuotta alla alkuperäiset Audin 18" 245/40/18 ja kyllä toi auto on noille suunniteltu eikä 16" sirkkeleille. Renkaista riippuu mutta nyt kun laitoin alle uudet Misukan PS3:set, ei uria motareilla huomaa. Eli esim. johonkin 5-sarjaan Bemariin nähden aika unettavan tylsä ajettava =)

Pienet nypytykset tulee kaupunkinopeuksissa läpi mutta maantiellä noilla menee ihan hienosti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy