Mitä kilpailijoita Superb 3.6 Combilla?

Aloittaja VAG!, 08.02.10 - klo:00:11

« edellinen - seuraava »

VAG!

aa

RTWteam

Kaikki tietävät.. ;D Yksinkertaista = Audi RS6.. vai meneekö tämä yli tästä aiheesta?  :D

VAG!

aa

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.10 - klo:00:19
Ei toki, sopii hyvin aiheeseen, mutta sopiiko budjettiin ::)

taitaa olla yksinkertainen vastaus tähänkin että ei sovi.. pursuaa yli että heilahtaa..  ;D täytyy hetken pohtia tähän varteen otettavaa vaihtoehtoa.. tuli mieleen jostain syystä Ford mondeo.. http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/2943438 tuollasta tarkotin.. toki ei ole uusinta uutta ja kiihtyvyys on mitä on..

VAG!

aa

RTWteam

Mitenkähän ois öö se sellanen BMW 530 Touring..   ;D on tämä vaikeaa..

Saab
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/2964928

TSo

Taitaa olla pakko tässä vertailussa unohtaa MB, BMW ja Audi tyystin, tai ei puhuta enää lainkaan samasta budjetista.

Open Insignia 2.8 Turbo 4x4 saattaisi olla jollain lailla vertailtavissa, hinta vakiokokoonpanolla on jotain 58keur. Tuohon pitäisi tietysti ottaa muutamalla tonnilla lisävarusteita että päästäisiin varusteiden osalta vertailukelpoiseen asemaan. Lisäksi takatilat eivät ole kovin juhlavat, kiihtyvyys 0-100 on karvan yli 7 sek jne. Mutta eihän näitä vertailuita koskaan ratkotakaan niin että saatettaisiin varusteet ja muut ominaisuudet täysin samoiksi ja sitten otettaisiin se joka maksaa pari tonttua vähemmän, tai kiihtyy kymmenyksen nopeammin nollasta sataan. Joku painottaa taka/tavaratiloja enemmän, toiselle taas pesisräpylä ratissa aiheuttaa kuvotusta jne.

Urlaub

Onko tuo nyt niin vaikeaa?

Esim. Mersun E-sarjasta löytyy useampikin nuo ehdot täyttäviä farkkuja.

Hinta? Sehän on ongelma vain köyhille..

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 08.02.10 - klo:11:40
Onko tuo nyt niin vaikeaa?

Esim. Mersun E-sarjasta löytyy useampikin nuo ehdot täyttäviä farkkuja.

Hinta? Sehän on ongelma vain köyhille..

Ja silloin ei tarvi kärsiä edes juutalaisista tehdyistä takakontin verhoilumatoista (tai on sitä Mersussakin, mutta vain vararengaskotelo on verhoiltu tällä kyseisellä huovalla, ei näkyvät osat). :P

VAG!

aa

VAG!

aa

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.10 - klo:12:35
Jos tuo yksityiskohta oikeasti ahdistaisi, niin se olisi helppo ratkaista osittain sivulta 13, kuvan 5 avulla:
http://www.autocacak.co.rs/new_superb/pdf/NewSuperb_Accessories_ENG.pdf

On siis samaa materiaalia kuin kangasmatot.

Mutta takapenkin selkänojan verhoilu ja kontin kyljet ovat yhä tätä biltemahuopaa. Mutta oikeasti sillä ei siis ole minuunkaan ahdistavaa vaikutusta. Nuo ovat vaan tiettyjä juttuja, joiden olen huomannut Mersussa olevan hienompia kuin useimmissa merkeissä.

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: TSo - 08.02.10 - klo:00:41
Taitaa olla pakko tässä vertailussa unohtaa MB, BMW ja Audi tyystin, tai ei puhuta enää lainkaan samasta budjetista.

Ehkäpä se oikea vertailukohta olisi yllämainittujen merkkien käytetyt mallit?

Esimerkiksi:

Skoda Superb 3.6 Combi - 2010 - 57 000eur
BMW 530xi Touring - 2007 - 49 900eur (50tkm)

Skoda / BMW

Teho: 191kW / 200kW
Vääntö: 350Nm / 320Nm
Kiihtyvyys: 6,6sek / 6,9sek
Kulutus yhd: 10,2l / 8,7l

VAG!

aa

VAG!

aa

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.10 - klo:13:03
No minun kohdalla asia ei olisi näin, koska jos kelpuuttaisin vaikka bemarin käytettynä, niin sitten Skodakin kelpaisi luonnollisesti käytettynä.

Minä taas kelpuuttaisin mieluummin vähän käytetyn Bemarin kuin uuden Skodan  ;D

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 08.02.10 - klo:13:03
No minun kohdalla asia ei olisi näin, koska jos kelpuuttaisin vaikka bemarin käytettynä, niin sitten Skodakin kelpaisi luonnollisesti käytettynä.

Korjaa jos olen väärässä, mutta Superb combia ei vielä käytettynä ole?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy