Vw Touran 2012 Perhe pulkka. Saa poistaa, auto myyty

Aloittaja petnen, 11.11.12 - klo:12:04

« edellinen - seuraava »

petnen

Vw Touran 1,6Tdi

- Candy white
- Exclusive-paketti:
   -Bi-xenonit, ajotilanteen mukaan säätyvät.
   -Led päiväajovalot ja rekisterikilvenvalot
   -Pysäköintiavustin
   -Pysäköintitutkat edessä ja takana.
- Family-paketti:
   -7-Paikkanen
   -Panoraamakattoluukku
   -Sähkökäyttöinen aurinkoverho
   -Sähkötoimiset takaovien lapsilukot
- Sumuvalot
- Monitoimiratti
- Vakionopeudensäädin
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin (kauko-ohjauksella)
- Vetokoukku
- Ã,,änentoistojärjestelmä Volkswagen Sound
- Katto teipattu.
- Vogtland säädettäväalusta
- 19"x8,5" vanteet joissa 235/35/19 renkaat

Tuon näköinen siitä sitten tuli. :D

SamKoo

Onnittelut uudesta autosta! Varmasti helpottaa perheen kanssa kulkeminen nyt kun on tilaa ja ennenkaikkea ovia  ;) itse en ole näiden kaappimallien ystävä (ulkonäöllisesti) mutta tämä näyttää jo vakionakin tosi siistiltä peliltä. Toimii hienosti valkoinen väri + panoraamakatto yhdistelmä, alustasarjaa ja vannetta vielä niin eipä siihen mitään parannettavaa enää keksi  :) Onko noi punaset vauhtiraidat tuossa vakiona? Minkäs verran 1.6tdi Touranin keulalla kuluttelee polttoainetta?
Volvo XC60 R-Design -12

petnen

Lainaus käyttäjältä: samppa82 - 11.11.12 - klo:21:31
Onnittelut uudesta autosta! Varmasti helpottaa perheen kanssa kulkeminen nyt kun on tilaa ja ennenkaikkea ovia  ;) itse en ole näiden kaappimallien ystävä (ulkonäöllisesti) mutta tämä näyttää jo vakionakin tosi siistiltä peliltä. Toimii hienosti valkoinen väri + panoraamakatto yhdistelmä, alustasarjaa ja vannetta vielä niin eipä siihen mitään parannettavaa enää keksi  :) Onko noi punaset vauhtiraidat tuossa vakiona? Minkäs verran 1.6tdi Touranin keulalla kuluttelee polttoainetta?

Kyljissä olevat teippaukset teetin myös ja lasien tummennukset.
Ajotietokone näyttää keskikulutusta 4,9 litraa mutta en ole mitannut mikä on todellinen.

petnen

Tulipa tuossa viime viikolla käytyä Rukalla, tuli mitattua kulutuskin matkaajolla pää asiassa 5,3litraa vei löpöä. Kaasu jalka oli aika raskas ja webaston tuli huuatettua myös.
Kyllä se vaan tuntui mopolta bmw 3 litran dieselin jälkeen. :-\
Ajovalot on kyllä tosi hyvät mitä nyt pimeillä teillä ajellut.

Saksan poika toi minulle joululahjan kotiovelle, vietereitä ja iskareita ;D
Mukava nähdä mihin auto tippuu viikonloppuna ja jos sitten ylettäisi katonkin pesemään.8)

Masq

Siisti peli, aivan mainio aihio rakentelukohteeksi. Onhan suomessa jo yksi ulkomaillakin kunnioitusta saanut tourani. Tosin vanhempi malli mutta itse jälkikäteen faceliftattu.

Mutta ensimmäisenä silmään pisti tämä
Lainaa- Vogtland säädettäväalusta (Tilattu)
Olisko sittenkin kannattanut miettiä/panostaa hiukan enemmän tuohon alustasarjaan? Esim. Kw:n V1 ei hirveästi tuota vogtlandia kalliimpi ole mutta varmasti laadultaan parempi.

petnen

Lainaus käyttäjältä: Masq - 27.11.12 - klo:20:57
Siisti peli, aivan mainio aihio rakentelukohteeksi. Onhan suomessa jo yksi ulkomaillakin kunnioitusta saanut tourani. Tosin vanhempi malli mutta itse jälkikäteen faceliftattu.

Mutta ensimmäisenä silmään pisti tämäOlisko sittenkin kannattanut miettiä/panostaa hiukan enemmän tuohon alustasarjaan? Esim. Kw:n V1 ei hirveästi tuota vogtlandia kalliimpi ole mutta varmasti laadultaan parempi.

Olen tämän projektin kans huomannut ja tosi hieno peli näyttäisi olevan.
Itsellä ei ole kovin hyviä kokemuksia kW:n säädettävästä alustasarjasta niin siksi en sitä edes miettinyt. Ajattelin nyt kokeilla toista merkkiä, katsotaan mikä se tämä sitten on.

petnen

Tulipa sitten miellyttävä alusta touraniin, tätä voi kyllä suositella. 8) jämäkkä muttei mikään kivireki.
Vakio 16" vanteet näyttää melko nöpöiltä :-\
Eturoiskeläpistä joutui leikkaamaan melko siivun pois kun otti tiehen kiinni vähä väliä. ;D

wolf6

Näytti komealle ja matalalle.erottuu muista touraneista.

Taisit äsken olla tankilla kun ajettiin vierestä
A3 Premium

petnen

Lainaus käyttäjältä: wolf6 - 02.12.12 - klo:16:33
Näytti komealle ja matalalle.erottuu muista touraneista.

Taisit äsken olla tankilla kun ajettiin vierestä

Kalajoen S-marketin abc:llä kävin tankilla. Ihmettelin kun webasto ei lähtenyt käyntiin, sepä ei käyntiin lähde kun opiskelija valo palaa. ;)

wolf6

Lainaus käyttäjältä: petnen - 02.12.12 - klo:20:44
Kalajoen S-marketin abc:llä kävin tankilla. Ihmettelin kun webasto ei lähtenyt käyntiin, sepä ei käyntiin lähde kun opiskelija valo palaa. ;)
siinäpä hyvinkin näin. Veljen(avensis2009)passatilla mentiin ohi.

Parikertaa ennenkin olen nähnyt tämän auton mutta nyt hoksasin madalluksesta, että se on juuri tämä.
A3 Premium

Late

Onnittelut täältä Keski-Pohjanmaan puoleltakin uudesta autosta.  :)

petnen

Lainaus käyttäjältä: Late - 02.12.12 - klo:21:16
Onnittelut täältä Keski-Pohjanmaan puoleltakin uudesta autosta.  :)

Kiitoksia. Keski-pohjanmaalla tämä auto onkin, oltiin kyläilemässä vain kalajoella.

petnen

Vihdoin sain jopa otettua kuvan touranista, paskanen se on ja kuvakin on otettu kännykällä. Jos siitä saisi sen verran selvää kuinka paljon se tippu. :D
Noin 10cm tippu kokonaisuutena, vielä on mahdollista tiputtaa enempikin mutta katsotaan kun saa kesävanteet alle niin pitää sitteen säätää kohille. 8)
Tosi mielyttävä alusta tuntuu olevan ja pystyy ajaman kokkolan halpahallin parkkihalliinkin ettei raavi ollenkaan. Roiskeläpistä joutui 10cm poistamaan kun sitä raapimista ei jaksanut kuunnellä.

Late

Juu näytti olevan matalampi ;)  Jos nyt kyseinen auto tuli eileen vastaan ;)

Jonde

En kyllä jaksa aina ymmärtää kaikkea, enkä usein edes yritä mutta, jos penari tuntui epäkäytännölliseltä ja tuli touho tilalle.
Niin mietin vaan kuin nopeesti tollanen matala lumiauraauto rupee talvella tuntuu epäkäytännölliseltä kun tuntuu että se oma on aina kylän matalin.

Ja mitä tulee noihin punaisiin tarroihin... eivät vaan toimi, ihan kun nämä bilian 90 luvulla tarratuunatut volvot mihin asennettiin vauhtiraitoja suomessa myynnin edistämiseksi.

petnen

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 16.12.12 - klo:13:57
En kyllä jaksa aina ymmärtää kaikkea, enkä usein edes yritä mutta, jos penari tuntui epäkäytännölliseltä ja tuli touho tilalle.
Niin mietin vaan kuin nopeesti tollanen matala lumiauraauto rupee talvella tuntuu epäkäytännölliseltä kun tuntuu että se oma on aina kylän matalin.

Jos Joku tykkää ajaa kohotetulle golffilla jossa lehmät nukkuu renkaan päällä se on sen häpeä. ;D
Meilläpäin tiet aurataan ettei omalla autolla sitä tarvi tehdä.  8)
Itsellä on ollut lähes kaikki autot madallettuja, eikä se ole ollut mikään ongelma.

petnen

Lainaus käyttäjältä: Late - 16.12.12 - klo:13:51
Juu näytti olevan matalampi ;)  Jos nyt kyseinen auto tuli eileen vastaan ;)
Joo tultiin eilen vastaan.

Jonde

Lainaus käyttäjältä: petnen - 16.12.12 - klo:15:14
Jos Joku tykkää ajaa kohotetulle golffilla jossa lehmät nukkuu renkaan päällä se on sen häpeä. ;D
Meilläpäin tiet aurataan ettei omalla autolla sitä tarvi tehdä.  8)
Itsellä on ollut lähes kaikki autot madallettuja, eikä se ole ollut mikään ongelma.
Miksi pitäisi hävetä sitä että käytän talvella autoa jolla pääsee minne haluaa, eikä joudu menemään minne pääsee.
Ja täällä ei tuo auraus toimi oikeen kuten pitäisi, kaiken maailman junantuomia tolloja muuttanut ympäriinsä ja pitää niitä juna-asemia vaan putsailla että raukat pääsee liikkumaan.
Ja voin sanoa että mulla on tallissa kesäpelinä matalempi auto kun sulla on ikinä ollut ja käyttöautokin on joskus ollut niin matala että, suojatien maaliraidat ottanut kiinni pohjaan, että tiedän mistä puhun.

petnen

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 16.12.12 - klo:15:41
Miksi pitäisi hävetä sitä että käytän talvella autoa jolla pääsee minne haluaa, eikä joudu menemään minne pääsee.
Ja täällä ei tuo auraus toimi oikeen kuten pitäisi, kaiken maailman junantuomia tolloja muuttanut ympäriinsä ja pitää niitä juna-asemia vaan putsailla että raukat pääsee liikkumaan.
Ja voin sanoa että mulla on tallissa kesäpelinä matalempi auto kun sulla on ikinä ollut ja käyttöautokin on joskus ollut niin matala että, suojatien maaliraidat ottanut kiinni pohjaan, että tiedän mistä puhun.

;D ;D hyvää uhoa... Mun isi on kovempi kun sun.... ;D ;D

Jonde

Ei ole uhoa, tervetuloa katsomaan joulunpyhinä kun on seuraavat vapaat.

petnen

Ei nyt taida niin paljon kiinnostavan.... Pitää muutenkin levätä ja viettää aikaa perheen kanssa kun kerrankin saa viikon pitää lomaa. ;)

TAG

Hyvin matala auto on huonosti auratulla tiellä kyllä melkonen riski. Siinä saa auton helposti suoraan meneväksi pulkaksi jos sattuu paksumpaan pöpperöön ajautumaan. Taisipa aikoinaan Ayrton Sennakin lähteä vastaavasta syystä laulukuoroon F1.llään. Ei ollut lumi kyseessä, mutta maavara katosi turva-auton perässä ajellessa renkaiden muuttaessa kokoaan. Ja kun maavara poistui, mentiin suoraan seinään.

Nuo punaiset raidat...hmm. ehkä voisin kuvitella 5 vuotta vanhaan Kia Carensiin. Mutta makunsa kullakin, tyylikäs ratkaisu tuo ei kyllä ole millään mittarilla mitattuna.

petnen

Eikö sitä nopeus valita kelin mukaan. ;) ei tämä minun mielestä erityisen matala ole... Ei ole ainakaan vielä rajoittanut minun menemisiä ollenkaan.
Alaosan teippaus ja katon olin suunnitellut teipattavaksi ja itse pidän niistä. Ovikahvojen yläpuolelle käskin kokeilla jotain.... Niistä en ole itsekkään vielä sinut. :-\
Ens kesä kun saan 19" vanteet alle niin pitää katsoa lähteekö ylimmästä raidat pois vai jääkö.

chr

Ihan hieno se on ja pääasia että itse tykkäät. Suomessa suurimmalle osalle hopeinen avensis on hienointa mitä on; välillä voi olla vaikeaa olla erilainen. ;)

petnen

Lainaus käyttäjältä: chr - 16.12.12 - klo:18:01
Ihan hieno se on ja pääasia että itse tykkäät. Suomessa suurimmalle osalle hopeinen avensis on hienointa mitä on; välillä voi olla vaikeaa olla erilainen. ;)
Näinhän se menee, ja kiitoksia.

Henri S

Tämän Touranin viereen ajoin Torstaina Kärkkäisen parkkipaikalla, ei ihan ehtiny tulla jutteleen.
Hohhoijaa!

petnen

Lainaus käyttäjältä: Avensis2009 - 29.12.12 - klo:00:11
Tämän Touranin viereen ajoin Torstaina Kärkkäisen parkkipaikalla, ei ihan ehtiny tulla jutteleen.

No harmi, katsoin myös teidän passatia siinnä....jutellaan sitten ens kerralla. ;)

vagevo

ois kiva katsella kuvia, mutta tämän auton kuvat on poistettu vai?
EX VW Golf 1 Karmann Cabriolet 1.8 (1989)
EX VW Golf Plus Sportline 1.6 FSI (2006)
EX VW Golf 6 Variant Highline 1,4 TSI 118kw DSG7 (2010)
EX VW Touran 1,4 TSI 103 kW DSG7 Highline 7Seats (2012)
VW Caravelle 2,5 automatic (1995)

petnen

Pitää lisätä kuvat kun näköjään lähteneet pois.
Kesävanteet huomasin 19"x8,5" et43 renkaat 235/35/19

vagevo

EX VW Golf 1 Karmann Cabriolet 1.8 (1989)
EX VW Golf Plus Sportline 1.6 FSI (2006)
EX VW Golf 6 Variant Highline 1,4 TSI 118kw DSG7 (2010)
EX VW Touran 1,4 TSI 103 kW DSG7 Highline 7Seats (2012)
VW Caravelle 2,5 automatic (1995)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy