Kirjoittaja Aihe: Profiilin muutos&salasana  (Luettu 7470 kertaa)

Poissa oh6jwe

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Profiilin muutos&salasana
« : 09.11.12 - klo:22:03 »
Miksiköhän salasanani ei kelpaa kun yritän muuttaa profiiliasetuksia ??? Siis muutosten jälkeen pitää antaa salasana, mutta saan herjan ettei salasana kelpaa. Kokoonpanona XP&Firefox.

Poissa pokkus

• Konkari
    • Profiili
    • AutoStadium
Vs: Profiilin muutos&salasana
« Vastaus #1 : 09.11.12 - klo:22:25 »
Itse en ole huomannut vastaavaa ongelmaa ja hiukan hankala neuvoa näin etänä. Olethan ihan varma, että syötät salasanasi oikein? Mietin vain, että itse en ikinä kirjaudu erikseen foorumille vaan pysyn aina kirjautuneena ja annan selaimen muistaa salasanan puolestani :) Jos siis toimit kanssa näin, niin voit ainakin tarkastaa selaimesi asetuksista, mitä salasanaa se käyttää kirjautumiseen tälle sivustolle. Senhän pitäisi olla ainakin oikea.

Poissa oh6jwe

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.11.12 - klo:09:43 »
Olen kyllä varma että syötän salasanani oikein. Salasanaa siis kysytään kun profiilin perusasetuksia muutetaan ja siinä formissa viimeiselle riville nimenomaan pitää syöttää salasa muutosten yhteydessä. En siis yritä tuolla formilla muuttaa nykyistä salasanaani vaan tehdä muita muutoksia.

Poissa Karvis

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.12 - klo:09:50 »
Olen kyllä varma että syötän salasanani oikein. Salasanaa siis kysytään kun profiilin perusasetuksia muutetaan ja siinä formissa viimeiselle riville nimenomaan pitää syöttää salasa muutosten yhteydessä. En siis yritä tuolla formilla muuttaa nykyistä salasanaani vaan tehdä muita muutoksia.

Oletko kokeillut muita selaimia? Juuri kokeilin profiilin muokkausta IE:llä ja hyväksyi salasanan normaalisti.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy