Audi A6 2011

Aloittaja Flat, 02.02.10 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

Pumafi

Automyyjän mukaan tuo combo tulee FL:n yhteydessä myyntiin Suomessa.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

MLu___

Taitaa olla pakko, kun Bemari avasi pelin 520 xDrivella. Mahtaa Euroopan versioon tulla kuitenkin S-Tronic, kuten V6-malleissa.

P.S. Olisin varmaan ostanut, jos olisi ollut tarjolla :)

Jonny

Kuin myös olisin ostanut quattron, mutta kun ei ole alkaen mallia niin ei sitten. Tosin tuleva A4 B9 kiinnostaa myös kovasti.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Nalle

Olis se neliveto mullekin kelvannut...
Saas nähä millanen on hinnottelu.

nemos

Nyt olisi sitten 2.0 TDI ultra tulossa tarjolle 190 hv teholla ja 7-vaihteisella S tronicilla. Hinta Saksassa 300 euroa enemmän kuin 177-hevosvoimaisessa Multitronicissa ja kulutus entistä pienempi (5,0->4,4 litraa). Pitäisi siis Suomessa olla halvempi kuin pienitehoisempi.
Volvo XC60 T8 Inscription

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: nemos - 04.02.14 - klo:22:19
Nyt olisi sitten 2.0 TDI ultra tulossa tarjolle 190 hv teholla ja 7-vaihteisella S tronicilla. Hinta Saksassa 300 euroa enemmän kuin 177-hevosvoimaisessa Multitronicissa ja kulutus entistä pienempi (5,0->4,4 litraa). Pitäisi siis Suomessa olla halvempi kuin pienitehoisempi.

S-tronic ja pitkittäiskone on tähän asti merkinnyt myös quattroa, ihmetyttää siis jos on etuvetoisen multin hinnoissa?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

nemos

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 04.02.14 - klo:22:48
S-tronic ja pitkittäiskone on tähän asti merkinnyt myös quattroa, ihmetyttää siis jos on etuvetoisen multin hinnoissa?

Ei ole nelivetoa tuossa. Jospa sekin saataisiin sitten faceliftissä.
Volvo XC60 T8 Inscription

Ktk

Tuo tuleva 2.0 TDI 190hp + S-Tronic on etuveto.

Pekka T


Selvä, taas ollaan vähän viisaampia.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

MLu___

Taitaa olla multi jäämässä historiaan, ja DSG tulossa kaikkien VAG-autojen laatikoksi. Onkohan tuossa etuvetoisessa sama laatikko kuin quattrossa (taitaa olla DL501)? Muita ei kai ole käytetty pitkäittäismoottorisissa.

Geo902

Näyttäisi olevan niin, että kutosessa palaa ledit takana päiväsaikaankin. Hyvä niin, sillä näköjään monessa muussa uudessa ei päivällä takavalot pala. Kyllähän näitä takaledejä kelpaakin näytellä.

Ktk

Kaikissa Audeissa palaa takavalot päiväajovalojen kanssa mikäli on Suomen maahantuojan kautta tänne tulleet. Uittopeleissä monissa pimeänä.

MLu___

Lainaus käyttäjältä: Geo902 - 19.02.14 - klo:17:40
Näyttäisi olevan niin, että kutosessa palaa ledit takana päiväsaikaankin. Hyvä niin, sillä näköjään monessa muussa uudessa ei päivällä takavalot pala. Kyllähän näitä takaledejä kelpaakin näytellä.
No niinpä näyttää palavan. Eipä ole koskaan tullut katsottua omia takavaloja :)

Jonny

Pitäisikö kierroslukumittarin punaiset ledit jotenkin vaihdella punarajaa esim. moottorinlämmön mukaan vai mikä virka noilla oikein on?
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Pumafi

Ledit sammuvat sitä tahtia kun moottori lämpenee ja maksimi kierroslukualue nousee. Ei noilla kai muuta virkaa ole kuin suojata kylmää konetta kierrättämiseltä.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Jonny

Niin sen meinasinkin toimivan vaan itselläni ei tuota tee. Aina on punaraja 6500rpm vaikka käynnistäisi koneen kylmänä -15 pakkasessa.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

MLu___

Lainaus käyttäjältä: Jonny - 25.02.14 - klo:15:52
Niin sen meinasinkin toimivan vaan itselläni ei tuota tee. Aina on punaraja 6500rpm vaikka käynnistäisi koneen kylmänä -15 pakkasessa.
Sama homma minulla



MLu___


Neppis

Onpas 150 ja 180 kW:n hintaero suuri nykyään - noin 10tâ,¬! Kyseessä on kuitenkin sama kone, turboa lukuunottamatta.    :o

http://content.audi.fi/Extra/Hinnasto.nsf/0/189AEF70796C3DB7C2257CB600419E51/$file/Audi%202014%2004%2011%20A6%20Business%20Sport%20nro%20109.pdf
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

tapanixxx

Hmm. Audi A6 Avant quattro V6 diesel 313 hv. 82 ke. Saman verran kuin Porsche Macan pdk 258 hv diesel. Ei olisi vaikea valita näistä kahdesta...

MLu___

Lainaus käyttäjältä: Neppis - 13.04.14 - klo:00:14
Onpas 150 ja 180 kW:n hintaero suuri nykyään - noin 10tâ,¬! Kyseessä on kuitenkin sama kone, turboa lukuunottamatta.    :o

http://content.audi.fi/Extra/Hinnasto.nsf/0/189AEF70796C3DB7C2257CB600419E51/$file/Audi%202014%2004%2011%20A6%20Business%20Sport%20nro%20109.pdf
Taitaa olla enemmän markkinasegmentointia. 180 kilowattisella ajavat rikkaat maksavat osan köyhien 150 kW -miesten autoiluista ;)

P.S. Onko tällaista ollut ennen valikoimassa? 2,0 TDI 100 kW multitronic?

batman14

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 13.04.14 - klo:00:41
Hmm. Audi A6 Avant quattro V6 diesel 313 hv. 82 ke. Saman verran kuin Porsche Macan pdk 258 hv diesel. Ei olisi vaikea valita näistä kahdesta...

Itselle olisi kyllä vaikeata, riippuu mitä hakee? Mihin päätyisit?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy