Kirjoittaja Aihe: Audi A6 2011  (Luettu 342706 kertaa)

Poissa Pumafi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
  • A6 Avant 3.0 TDI 150 kw quattro Edition S-tronic
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1140 : 23.01.14 - klo:00:34 »
Automyyjän mukaan tuo combo tulee FL:n yhteydessä myyntiin Suomessa.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1141 : 23.01.14 - klo:09:57 »
Taitaa olla pakko, kun Bemari avasi pelin 520 xDrivella. Mahtaa Euroopan versioon tulla kuitenkin S-Tronic, kuten V6-malleissa.

P.S. Olisin varmaan ostanut, jos olisi ollut tarjolla :)

Poissa Jonny

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1142 : 23.01.14 - klo:21:06 »
Kuin myös olisin ostanut quattron, mutta kun ei ole alkaen mallia niin ei sitten. Tosin tuleva A4 B9 kiinnostaa myös kovasti.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Poissa Nalle

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 133
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1143 : 24.01.14 - klo:19:45 »
Olis se neliveto mullekin kelvannut...
Saas nähä millanen on hinnottelu.

Poissa nemos

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.159
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1144 : 04.02.14 - klo:22:19 »
Nyt olisi sitten 2.0 TDI ultra tulossa tarjolle 190 hv teholla ja 7-vaihteisella S tronicilla. Hinta Saksassa 300 euroa enemmän kuin 177-hevosvoimaisessa Multitronicissa ja kulutus entistä pienempi (5,0->4,4 litraa). Pitäisi siis Suomessa olla halvempi kuin pienitehoisempi.
A6 C7 3.0 TDI 150 kW quattro

Poissa Pekka T

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.844
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1145 : 04.02.14 - klo:22:48 »
Nyt olisi sitten 2.0 TDI ultra tulossa tarjolle 190 hv teholla ja 7-vaihteisella S tronicilla. Hinta Saksassa 300 euroa enemmän kuin 177-hevosvoimaisessa Multitronicissa ja kulutus entistä pienempi (5,0->4,4 litraa). Pitäisi siis Suomessa olla halvempi kuin pienitehoisempi.

S-tronic ja pitkittäiskone on tähän asti merkinnyt myös quattroa, ihmetyttää siis jos on etuvetoisen multin hinnoissa?

Poissa nemos

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.159
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1146 : 04.02.14 - klo:22:52 »
S-tronic ja pitkittäiskone on tähän asti merkinnyt myös quattroa, ihmetyttää siis jos on etuvetoisen multin hinnoissa?

Ei ole nelivetoa tuossa. Jospa sekin saataisiin sitten faceliftissä.
A6 C7 3.0 TDI 150 kW quattro

Poissa Mrk

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.844
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1147 : 04.02.14 - klo:22:58 »
Tuo tuleva 2.0 TDI 190hp + S-Tronic on etuveto.

Poissa Pekka T

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2.844
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1148 : 04.02.14 - klo:23:03 »

Selvä, taas ollaan vähän viisaampia.  :)

Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1149 : 05.02.14 - klo:13:01 »
Taitaa olla multi jäämässä historiaan, ja DSG tulossa kaikkien VAG-autojen laatikoksi. Onkohan tuossa etuvetoisessa sama laatikko kuin quattrossa (taitaa olla DL501)? Muita ei kai ole käytetty pitkäittäismoottorisissa.

Poissa Geo902

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
    • dash camera
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1150 : 19.02.14 - klo:17:40 »
Näyttäisi olevan niin, että kutosessa palaa ledit takana päiväsaikaankin. Hyvä niin, sillä näköjään monessa muussa uudessa ei päivällä takavalot pala. Kyllähän näitä takaledejä kelpaakin näytellä.

Poissa Mrk

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.844
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1151 : 19.02.14 - klo:20:09 »
Kaikissa Audeissa palaa takavalot päiväajovalojen kanssa mikäli on Suomen maahantuojan kautta tänne tulleet. Uittopeleissä monissa pimeänä.

Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1152 : 22.02.14 - klo:21:43 »
Näyttäisi olevan niin, että kutosessa palaa ledit takana päiväsaikaankin. Hyvä niin, sillä näköjään monessa muussa uudessa ei päivällä takavalot pala. Kyllähän näitä takaledejä kelpaakin näytellä.
No niinpä näyttää palavan. Eipä ole koskaan tullut katsottua omia takavaloja :)

Poissa Jonny

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1153 : 25.02.14 - klo:15:00 »
Pitäisikö kierroslukumittarin punaiset ledit jotenkin vaihdella punarajaa esim. moottorinlämmön mukaan vai mikä virka noilla oikein on?
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Poissa Pumafi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
  • A6 Avant 3.0 TDI 150 kw quattro Edition S-tronic
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1154 : 25.02.14 - klo:15:25 »
Ledit sammuvat sitä tahtia kun moottori lämpenee ja maksimi kierroslukualue nousee. Ei noilla kai muuta virkaa ole kuin suojata kylmää konetta kierrättämiseltä.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Poissa Jonny

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1155 : 25.02.14 - klo:15:52 »
Niin sen meinasinkin toimivan vaan itselläni ei tuota tee. Aina on punaraja 6500rpm vaikka käynnistäisi koneen kylmänä -15 pakkasessa.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1156 : 25.02.14 - klo:22:51 »
Niin sen meinasinkin toimivan vaan itselläni ei tuota tee. Aina on punaraja 6500rpm vaikka käynnistäisi koneen kylmänä -15 pakkasessa.
Sama homma minulla



Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1157 : 12.04.14 - klo:23:18 »

Poissa Neppis

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 711
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1158 : 13.04.14 - klo:00:14 »
Onpas 150 ja 180 kW:n hintaero suuri nykyään - noin 10t€! Kyseessä on kuitenkin sama kone, turboa lukuunottamatta.    :o

http://content.audi.fi/Extra/Hinnasto.nsf/0/189AEF70796C3DB7C2257CB600419E51/$file/Audi%202014%2004%2011%20A6%20Business%20Sport%20nro%20109.pdf
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Poissa tapanixxx

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.049
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1159 : 13.04.14 - klo:00:41 »
Hmm. Audi A6 Avant quattro V6 diesel 313 hv. 82 ke. Saman verran kuin Porsche Macan pdk 258 hv diesel. Ei olisi vaikea valita näistä kahdesta...

Poissa MLu___

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 145
  • A6 Avant C7 2.0 TFSI
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1160 : 14.04.14 - klo:11:47 »
Onpas 150 ja 180 kW:n hintaero suuri nykyään - noin 10t€! Kyseessä on kuitenkin sama kone, turboa lukuunottamatta.    :o

http://content.audi.fi/Extra/Hinnasto.nsf/0/189AEF70796C3DB7C2257CB600419E51/$file/Audi%202014%2004%2011%20A6%20Business%20Sport%20nro%20109.pdf

Taitaa olla enemmän markkinasegmentointia. 180 kilowattisella ajavat rikkaat maksavat osan köyhien 150 kW -miesten autoiluista ;)

P.S. Onko tällaista ollut ennen valikoimassa? 2,0 TDI 100 kW multitronic?

Poissa batman14

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 324
    • Profiili
Vs: Audi A6 2011
« Vastaus #1161 : 14.04.14 - klo:13:44 »
Hmm. Audi A6 Avant quattro V6 diesel 313 hv. 82 ke. Saman verran kuin Porsche Macan pdk 258 hv diesel. Ei olisi vaikea valita näistä kahdesta...

Itselle olisi kyllä vaikeata, riippuu mitä hakee? Mihin päätyisit?

 









Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi