VW Golf V (Comfortline)

Aloittaja Juppa, 01.02.10 - klo:09:38

« edellinen - seuraava »

Juppa

Tämmöisellä tulee ajeltua. 1.6l koneella, kilometrejä 69500, vm. -05.


variantR

 :)Hieno peli ;) Toi väri näyttää tosi hyvältä..onko tarkoitus tehdä autolle mitään?

Juppa

Lainaus käyttäjältä: variantR - 01.02.10 - klo:11:31
:)Hieno peli ;) Toi väri näyttää tosi hyvältä..onko tarkoitus tehdä autolle mitään?
Kiitoksia :) Ei mulla ainakaan tällä hetkellä ollut tarkoitus tuolle mitään tehdä, mutta kysymys vaikuttaa siltä että sulla olis idea, anna tulla? :)
Paitsi että jakohihna pitäis vaih(dat)taa, mutta semmoista tekemistä et varmaan meinannut...

SciroSJK

Fanitan myös itse jostain syystä tuota väriä?! Osaa edes selittää mikä siinä viehättää?

Reneto

^ Sama juttu. Kesällä kun etsiskelin autoa, niin Riihikallion Autossa oli samanvärinen -06 Golf, ja hiukan harmitti kun ehti mennä. Ihmettelin muutaman päivän liian kauan  ;D
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

SciroSJK

Kaiken kaikkiaanhan toi sininen on aika omituisesti murrettu ja aika epätavallisesti nähty väri autoissa.
Se kai siinä mua sitten viehättää??

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy