Combi 2,0 TDI 140 4x4 DSG 4x4, uskaltaako sekaantua DSG-askiin

Aloittaja hogi, 18.10.12 - klo:19:39

« edellinen - seuraava »

hogi

Tuli vuosi sitten hairahdettua ja vaihdettua emännän Oksu II hyundaihin. Se taisi olla virhe. Nyt mieli tekisi takaisin skodaan ja automaatti on ehdoton varuste ja neliveto olisi plussaa. Käytettynä olisi tarjolla  Combi 2,0 TDI 140 4x4  DSG, -11, onko noissa moottoreissa tai voimansiirroissa jotain heikkoa. Kokemusta aiemmin vain bensa-oksusta joka pelasi ok.

Ranssi

Tuo on kyllä aivan upea voimalinja Ocuun ja tekee siitä vallan eri auton kuin 1.6 TDI. Itselläni ei ole ainakaan tiedossa mitään spesiaalia, vaikkakaan ei ole kokemusta kaikista palasista samoissa kuorissa. Tulta!

hogi

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 18.10.12 - klo:20:03
Tuo on kyllä aivan upea voimalinja Ocuun ja tekee siitä vallan eri auton kuin 1.6 TDI. Itselläni ei ole ainakaan tiedossa mitään spesiaalia, vaikkakaan ei ole kokemusta kaikista palasista samoissa kuorissa. Tulta!

Ok, hyvä tietää. Entäs tuo moottori, lasketteleeko sillä 250tkm ongelmitta?

Makex

Olen ajellut kyseisellä autolla nyt 35000 km ongelmitta. Eihän se ole vielä paljoa, mutta mukava alku kuitenkin.

lemmentalja

Lainaus käyttäjältä: hogi - 18.10.12 - klo:20:19
Ok, hyvä tietää. Entäs tuo moottori, lasketteleeko sillä 250tkm ongelmitta?

Ei sellaista moottoria olekkaan!  ;)
VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: hogi - 18.10.12 - klo:20:19
Ok, hyvä tietää. Entäs tuo moottori, lasketteleeko sillä 250tkm ongelmitta?

Kun ois se kristallipallo....samanlaisella suuperilla ajettu nyt 130 tonnia ja ei mitään ongelmia.

mtg

56 tuhatta samaisella kokoonpanolla (140 hv, nelikko). On ihanan pehmää kyytiä ja letkeää ajoa. Ei murheita, scoutin jälkeen hieman matala maavara ja pitkä akseliväli pitää vain muistaa.

j.s.h

Eikö akseliväli ole sama riippumatta vetotavasta, varustelusta tai korimallista?

mtg


savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: mtg - 20.10.12 - klo:20:34
56 tuhatta samaisella kokoonpanolla (140 hv, nelikko). On ihanan pehmää kyytiä ja letkeää ajoa. Ei murheita, scoutin jälkeen hieman matala maavara ja pitkä akseliväli pitää vain muistaa.

Ja itse asiassa superbin akselivälihän ei ole tuossa kokoluokassa kovinkaan kummoinen.....vaikka jalkatilat muuta väittäisivätkin.... :D

250 tonnia nykyautolla on sen verran pitkä matka, ettei millekään merkille voi luvata huoletonta menoa.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 21.10.12 - klo:11:54
Ja itse asiassa superbin akselivälihän ei ole tuossa kokoluokassa kovinkaan kummoinen.....vaikka jalkatilat muuta väittäisivätkin.... :D

250 tonnia nykyautolla on sen verran pitkä matka, ettei millekään merkille voi luvata huoletonta menoa.

Samoin raideleveys on varsin pieni tuon kokoiselle autolle ;).
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy