Elegancen sisusta Sport- paketin kanssa.

Aloittaja ram1, 25.01.10 - klo:18:45

« edellinen - seuraava »

ram1

Oma Elegance saapui tänään jossa sport-paketti,ja siinä oli beige sisusta,eli kojelaudan ja ovien yläosat mustaa ja loput Beigeä, myös katto.
Penkit Dynamic-silver ja koristelistat perusElegancet.Tällaista ei kuulemma olisi voinut tilata, mutta näin oli tilauksessa lukenut.Sport-paketin kanssahan yleensä saanut vain tuon onyx- mustan verhoilun.Eli tavallaan myyjän moka.Mutta tuo näytti niin hienolle, että annan olla.Tällainen sisustus on ilmeisesti ollut mahdollista tilata siitä lähtien kun tuo sport-pakettikin tuli.Eli juuri sitä aikaa kun omani tilasin.
Kysymys vaan kuuluu sopisiko tuohon parhaiten ovilistojen ja konsolin somisteiden väriksi L&k pianomustat,jalopuut vai juurikin nuo Elegancen hopea/mustapilkkuiset.Itse tykkään noista piano blackeistä jotka on L&K mallissa, mutta en tiedä oikein sopiiko tuohon musta/beigeen sisustaan jossa penkit kuitenkin niin tummat.Koska saisin varmaan nuo vaihdetuksi kun mokailivat.
Mulla ulkovärinä siis valkoinen.Pahus kun en tajunnu fotoa ottaa.Uutta en halua alkaa tilaamaan, koska tuo näyttää itse-asiassa tod. paljon valoisammalle kuin se tumma.Ja alla oli muuten Dunlopit mitä en ehkä olisi halunnut.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy