Uusi nimi Vagarenalle...

Aloittaja Polari, 12.09.12 - klo:23:24

« edellinen - seuraava »

Polari

Olen jo pitkään seurannut keskustelua foorumilla ja päätynyt seuraavaan ehdotukseen

Sopiva uusi nimi on Vahaajat.fi

Perustelen nimen sillä, että topikit pysyy puhtaana ja jutut ei koskaan mene vyön alle kun puhutaan vaan vahaamisesta ja auton kiillosta, tekniikat kun lätkästään pöytään niin heti kiehuu jonkun sappi ja ketjut sotkeutuu kaikenmaailman syytöksistä. Tuota ei pelkästä vahauksesta puhuttaessa tarvitse pelätä koska vaha ei hajoa vaikka se leviää!

Miltä kuulostaa onko parempia ehdotuksia olemassa?

No vitsivitsi  ;D

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Polari - 12.09.12 - klo:23:24
Olen jo pitkään seurannut keskustelua foorumilla ja päätynyt seuraavaan ehdotukseen
Rekisteröitynyt:   tänään kello 18:20

Kylläkyllä ::) Miten olisi, VAG-official-forum.fi?

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 12.09.12 - klo:23:30
Rekisteröitynyt:   tänään kello 18:20

Ei seuraaminen rekisteröitymistä vaadi. Kyllä tätä palstaa on useampikin rekisteröitymätön seurannut varmaan alusta lähtien.

Mitä itse ehdotukseen tulee, niin vastustan. Kun olen kerran vauhaus- ja pesujutut ulkoistanut, niin pitäisi sitten kai ulkoistaa kirjoittelukin. Ja mitäs minä sitten tekisin? ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

eGetin

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 12.09.12 - klo:23:35
Ei seuraaminen rekisteröitymistä vaadi. Kyllä tätä palstaa on useampikin rekisteröitymätön seurannut varmaan alusta lähtien.

Mitä itse ehdotukseen tulee, niin vastustan. Kun olen kerran vauhaus- ja pesujutut ulkoistanut, niin pitäisi sitten kai ulkoistaa kirjoittelukin. Ja mitäs minä sitten tekisin? ;)
Perin hauskaa että haluaa rekisteröityä vartavasten kehittämään foorumille uutta nimeä ;)

Nomut ei ihan oikeesti, kyllähän tänne voisi jonkun Volkswagen-konsernin virallisen tagin käydä hakemassa, onhan täällä sentään ihan VW-konsernin henkilökuntaakin mukana keskusteluissa ja erään käyttäjän selvittelyjen mukaan palsta olisi peräti VAG-konsernin virallinen äänitorvi ;D

Polari

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 12.09.12 - klo:23:35

Juu nää sivut näkyy kyllä ainakin osittain kaikille ei vaadi rekisteröitymistä, mut voin mä tunnustaa et kul mä oon mä.

Vankka

Miten ois KukkahattuAreena?
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Polari

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 12.09.12 - klo:23:38
Perin hauskaa että haluaa rekisteröityä vartavasten kehittämään foorumille uutta nimeä ;)

Nomut ei ihan oikeesti, kyllähän tänne voisi jonkun Volkswagen-konsernin virallisen tagin käydä hakemassa, onhan täällä sentään ihan VW-konsernin henkilökuntaakin mukana keskusteluissa ja erään käyttäjän selvittelyjen mukaan palsta olisi peräti VAG-konsernin virallinen äänitorvi ;D

Niin ne väittää muutkin http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=16&t=506

JJ Virtanen

Lainaus käyttäjältä: Polari - 12.09.12 - klo:23:24
Miltä kuulostaa onko parempia ehdotuksia olemassa?

Mee takasin sinne Barbin kainaloon vielä vajaaks pariks viikoks ;D ;D Ei se nii pitkä aika ole ::)

eGetin

Polari

Näin se aina täällä menee ja tulee menemään ei tää tästä muutu  ;D

Waltsu83

Audi A6 4G 2.0 TDI multi -11
Tulossa Seat Leon Cupra 280 DSG
Ex. Audi A1 185 hp S-line S-tronic -12
MAN TGL -99
MAN TGA -08
Fiat Ducato Multijet 130 -12

savolaiskollega

DyyD

Ocu_P

Ei millään pahalla, mutta enpä nyt oikein tiedä, onko tämä keskustelu nyt kovin tarpeellinen... Tai edes kovin hauska.

makelja

Jos ei provosoiduta. Sitähän tässä ajetaan takaa.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Ocu_P - 13.09.12 - klo:07:56
Ei millään pahalla, mutta enpä nyt oikein tiedä, onko tämä keskustelu nyt kovin tarpeellinen... Tai edes kovin hauska.
Täysin tarpeeton,voisi poistaa koko ketjun. Ei uskoisi kirjoittajia täysi-ikäisiksi.
[/quote]

frozzu

Mitähän tämä ketju tarjoaa foorumille? Ei mitään, voisi tosiaan poistaa.
Skoda Octavia Combi Elegance 1.6 MPI -06

Ex-VAG: Seat Leon 1.4TSI 122 Style -13 (Emocion Red), Skoda Fabia 1.4TDI Sport -08

Karvis

Lainaus käyttäjältä: frozzu - 13.09.12 - klo:08:34
Mitähän tämä ketju tarjoaa foorumille? Ei mitään

Eiköhän tässä kiteydykin se olennaisin.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Quality

Se tästä keskustelusta. Pistetään säppiin.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy