Minä uskon ihmisen rehellisyyteen. Olisiko minun pitänyt ruveta räyhäämään marmorilla kun veivät tikkarin suusta? Minua ei enää vaivaa ko ääni, ei se ole ainoa ääni joka autosta lähtee.
Vai on herralla? tuollainen käsitys ihmisistä? Olen ostanut 7 VAG-autoa samasta liikkeestä ja jos ilmaantunut ongelmia, kaikki on ratkaistu ilman kustannuksia takuuajan tai sen jälkeisen ajan puitteissa! Rehellisesti! Jymäytystä odotellessa.
Tässä nyt lähes täyttä peräkärryä pari viikkoa edestakas vedelleenä koin auton olleen hieman voimaton kyseisessä hommassa, joten kyselen, onko joku ottanut tuohon 2.0 TDI 190hp malliin mitään optimointia? Näyttäisi olevan melko maltillinen +30hp/+50Nm tarjolla joka paikasta, mahtaako sen laatikko ja muuten auto kestää? Jostain linkistä täällä forumilla luin, että tuon S-tronicin max vääntökesto olisi 400Nm, mutta eihän siinä olisi järkeä kun autossa sen verran jo vakionakin on...
Vaihdat sen suosiolla kutoskoneiseen niin ei tarvi ihmetellä.
Jep hyvä vinkki, mutta väliraha ois mieletön... Autossa ei muuten mitään vikaa, mutta ei pieni tehonlisäys pahasta olisi, muillakin merkeillä otetaan 2.0 TDI:stä irti reilusti enemmän
Varmaan pienillä muutoksilla puristettu tehtaalla tuosta 150/163hp. versiosta tuo 190hp. versio, niin softalla ei enää saa kovin paljoa. 240hp. versio taas jo varmaankin täysin erilainen mitä nyt ei kyllä tuohon saakkaan, ilmeisesti sen takia ettei hypi 3.0Tdi:n silmille. Siinä mielessä monissa moottoreissa softaajien kannalta kannattaa ostaa se alempitehoinen halvemmalla. Ainahan näin ei toki ole, mutta kohtuu yleistä Vageissa, niinkuin Bemuissakin.
En siis valita, että tuosta on otettu "vain" noin paljon, mutta mietin mahtaako olla jotain haittaa jos sen optimoinnin tekee.
Tuostahan tuota saahttps://www.bsr-tuning.fi/viritys-sarjat/t/2805/audi-a4-20tdi-190hp-2013-2017-chha-cnha-detaItselläni pelkästään hyviä kokemuksia softista aikaisemmassa.btw, itselläni on tuollainen PPC3 ylimääräisenä kotona : onkohan sillä jotain markkina-arvoa ? Softahan ei tietysti käy muuhun kuin vanhana autooni, mutta kait siihen saa toisen auton softan tökättyä sisään liikkeessä ?
Paljonko siihen adblue-tankkiin mahtuu tavaraa?