A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

Kinneri

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.03.17 - klo:14:11
Täytyy ohjekirja siis avata. Patteri siis joku perusparisto jonka löytää kaupasta ?
Juu ihan maitokauppatavaraa nuo patterit. En nyt tyyppiä muista, mutta avain on helppo purkaa siinä kaupan patterihyllyllä ja ostaa sit samanlaisen.

ITbites

Vähän galluppia tummennuskalvoista?
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

th

Oma mielipide kalvoihin on, että ehdottomasti ei.
Siihen ikkunan reunaan jää sellainen ruma kohta missä kirkas lasi muuttuu mustaksi reunaksi. Tuo kohta pistää aina itsellä niin rumasti silmään kalvotetuissa laseissa ja tekee halvan vaikutelman. Kalvetetussa lasissa myös esim takalasin lämmitysrivasto paistaa rumasti läpi.

Comfort paketin yhteydessä etusivulasit äänieristelasia ja tummennetut takasivulasit ja takalasi maksaa päästöistä riippuen 450-550e, joten oma ääni ehdottomasti tälle vaihtoehdolle. Tehdastummenteiset lasit on tasasen tummaa koko alaltaan, ei paista lämmitysrivat tai ole reunassa rumaa raitaa. Toki joku saattaa kaivata tummempaa, mutta nämä ovat taas makuasioita omaan silmääni tuo tehdastummenteinen on kaikista hienoin vaihtoehto.

Itsellä on kolmen viimeisen audin aikana tullut käytyä läpi kaikki vaihtoehdot. Viimeisimmässä audissa tehdastummenteet, sitä edellisessä oli audicentterissä teetetyt kalvot ja sitä edellinen meni "paljaalla"
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

Flat

nykyisessä tehdastummennus, mutta jälkikäteen laitetut kalvot ihan ok mikäli ammattimies laittaa. Mitään "vajaita" kalvoja ei ole itselläni ollut, mutta tuo lämmityselementtijuttu on totta.

Kalvot ihan ok kuhan eivät ole liian tummat, eli jätesäkit.

Vice

Lainaus käyttäjältä: th - 23.03.17 - klo:18:22
Oma mielipide kalvoihin on, että ehdottomasti ei.
Siihen ikkunan reunaan jää sellainen ruma kohta missä kirkas lasi muuttuu mustaksi reunaksi. Tuo kohta pistää aina itsellä niin rumasti silmään kalvotetuissa laseissa ja tekee halvan vaikutelman. Kalvetetussa lasissa myös esim takalasin lämmitysrivasto paistaa rumasti läpi.

Sulle on sit laittanut kalvot joku asiansa osaamaton.

Mulla on kalvot ollut monessa autossa eikä yhdessäkään oo mitään kohtaa lasissa tai reunoissa mistä kirkas lasi näkyisi...

Kalvot on laitettu tiivisteen alle ja ylhäällä päätetty siihen lasin kaarevaan reunaan. Molemmissa meidän Audeissa kalvot (edellisessä BMWssä oli tehdastummennukset).

Mulla on myös ollut tehdastummuksia useammassa autossa aiemmin.

Lähinnä syy miksi itse päädyin nyt kahden Audin kohdalla kalvoihin oli, että halusin itse määritellä tummuuden asteen ja sävyn laseihin. Eli Audin tehdastummennuksissa nämä ei miellyttänyt. Lisäksi mulla on kalvot edessä ja sain näin sopivan kontrastin. Ja niille, jotka tätä haluaa moralisoida niin ennenkuin se on tämän maailman suurin vääryys niin ei kiinnosta....

Mutta kuten th totesi nämä on makuasioita. Kannattaa itse käydä katsomassa liikkeessä autoa, jossa tehdastummennukset. Jos miellyttää niin ottaa niillä ja jos ei niin kalvottaa mielensä mukaan...

msuomal

Täsmälleen samaa mieltä Vicen kanssa. Kalvot on hyvin siistit ilman mitään näkyviä rajoja reunoissa. Itse kalvojen merkillä ei liene suurta merkitystä, kun ammattiliikkeessä laitattaa, niin kaikki käyttää hyviä kalvoja. Omassani olen ollut 15% kalvoihin tyytyväinen, joku ämeriikkäläinen valmistaja kalvoilla oli. Ihan mustimmat on 5%. Tehdastummennus vastaa ehkä 30% kalvoa, joka on jo melkoisen vaalea.

th

#3426
Nämä nyt eivät ole parhaita kuvia, mutta löytyi puhelimesta, ja kuvakulma ei ole optimaalinen koska toisesta näkyy auton läpi ja toisessa ei, mutta näin vielä oman näkökulman vahvistamiseksi.


Tässä tehdastummennetut lasit, jotka ovat tasaisen tummat ja ei näy mitään rajoja, lämmittimen viiruja tai mustia reunoja. Omasta mielestä todella kauniit ja kun en takapenkillä säilytä tavaraa niin ns. riittävän tummat. Varmasti farkkuihmiset haluavat huomattavasti tummempaa, jotta mahdolliset arvotavarat ja laitteet perässä eivät näy.


Tässä taas audicentterin helsingin kalvotummennokset, jotka eivät olleet erityisen halvat ja kalvo piti olla laadukasta. Kuitenkin omaan silmään paistaa rumasti musta ikkunaa kiertävä reunus, jossa kirkkaan lasin ja mustan reunan yhtymäkohdassa näkyy selkeästi raita, missä kalvo ei ole kunnolla kiinni tässä rajalla. Myös lämmitysrivat paistavat rumasti.

avaa täysikokoiseksi!
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

rami

Hep! Ammattimies ostaa mustaa latexia litran ja pensselin niin on hyvä.
Ihmetyttää miksi auton ikkunoihin pitää jotain pirkuleen muovirepaleita laittaa.
Jassoo.... Miksi ostatte sellaisia uusia autoja joissa ei ole renkaita ?  Miksi uusiin autoihin pitää alkaa katseleen rengaspaketteja?  Minun ostamissani autoissa on aina olleet renkaat paikallaan. Renkaat kuuluu uuden auton toimitukseen kannattaa tarkistaa ennen kauppaa. ;D ;D ;D

Vice

Lainaus käyttäjältä: rami - 25.03.17 - klo:11:55
Hep! Ammattimies ostaa mustaa latexia litran ja pensselin niin on hyvä.
Ihmetyttää miksi auton ikkunoihin pitää jotain pirkuleen muovirepaleita laittaa.
Jassoo.... Miksi ostatte sellaisia uusia autoja joissa ei ole renkaita ?  Miksi uusiin autoihin pitää alkaa katseleen rengaspaketteja?  Minun ostamissani autoissa on aina olleet renkaat paikallaan. Renkaat kuuluu uuden auton toimitukseen kannattaa tarkistaa ennen kauppaa. ;D ;D ;D

Miksi joku ostaa auton, jonka takakonttiin ei omat ostoksensa / tavaransa mahdu.., se vasta onkin erikoista :o  :P

b1mpo

Jotkut "hiovat" noita lasin mustia kohtia, jolloin sinne ei jää ilmakuplia ja kalvo myötäilee paremmin -> huomaamaton.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

rami

Lainaus käyttäjältä: Vice - 25.03.17 - klo:13:29
Miksi joku ostaa auton, jonka takakonttiin ei omat ostoksensa / tavaransa mahdu.., se vasta onkin erikoista :o  :P
Se takakoppi tuli vakiona eikä tarvinnut erkseen puuhata. ;)

optilab

Onko jollain syvempää arvailua miksi Audilla ei olla ymmärretty tarjota asiakkaille autoihin ns. tehdasoptimointia, joka ei kuoleta takuuta? Volvolla on Polestar ja Bemarilla M performance power kit.
Kyselin tätä joskus Audin Saksan asiakaspalvelustakin ja sain poliittisen vastauksen, että aihepiiri on kiinnostava, mutta insinöörit jo suunnittelevat moottorit parhaaseen kompromissiin tehojen ja kulutuksen suhteen...
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

Vice

Lainaus käyttäjältä: optilab - 25.03.17 - klo:19:44
Onko jollain syvempää arvailua miksi Audilla ei olla ymmärretty tarjota asiakkaille autoihin ns. tehdasoptimointia, joka ei kuoleta takuuta? Volvolla on Polestar ja Bemarilla M performance power kit.
Kyselin tätä joskus Audin Saksan asiakaspalvelustakin ja sain poliittisen vastauksen, että aihepiiri on kiinnostava, mutta insinöörit jo suunnittelevat moottorit parhaaseen kompromissiin tehojen ja kulutuksen suhteen...

Toi ois kyllä hyvä Audille!  8)

Mulla oli BMWssä power kit ja vähintään henkisesti oli hyvä ostos  ;) Kaipa se oikeasti vähän autoa piristi. Toki lievä viritys oli (vs monet muut tarjolla olleet softat), mutta täysin takuu säilyi ja jopa osia vaihdettiin eli ei ollut pelkkä softa.

Hintakin on maltillinen noin touhu tonni.

optilab

Lainaus käyttäjältä: Vice - 25.03.17 - klo:20:09
Toi ois kyllä hyvä Audille!  8)

Mulla oli BMWssä power kit ja vähintään henkisesti oli hyvä ostos  ;) Kaipa se oikeasti vähän autoa piristi. Toki lievä viritys oli (vs monet muut tarjolla olleet softat), mutta täysin takuu säilyi ja jopa osia vaihdettiin eli ei ollut pelkkä softa.

Hintakin on maltillinen noin touhu tonni.

Ja itsellä ainakin v**uttaa toi askin nykyinen toiminta, kun se vatkaa pykälää kehäteiden nopeuksilla ja tuntuu aina pitävän liian isoa vaihdetta. Voisi optimoinnilla parantua siitä. Muuten kyllä pitänyt autosta kovin, eikä muuta valitettavaa juuri ole, jos ei lasketa ostovaiheessa rahanpuutteen vuoksi pois jätettyjä varusteita.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Ex A4 Avant B9 Quattro tdi S line sport -16
Ex A4 Avant B8 Alpine Pro Quattro tfsi -11
Ex A3 SB Quattro tdi man -13
Ex A3 SB tdi vajari man -09

Latexi

Lainaus käyttäjältä: optilab - 25.03.17 - klo:19:44
Onko jollain syvempää arvailua miksi Audilla ei olla ymmärretty tarjota asiakkaille autoihin ns. tehdasoptimointia, joka ei kuoleta takuuta? Volvolla on Polestar ja Bemarilla M performance power kit.
Kyselin tätä joskus Audin Saksan asiakaspalvelustakin ja sain poliittisen vastauksen, että aihepiiri on kiinnostava, mutta insinöörit jo suunnittelevat moottorit parhaaseen kompromissiin tehojen ja kulutuksen suhteen...
Onhan Anelkkua saatavana suuremmallakin teholla 122 hv (TDI) - 252 hv (TFSI) . Kaikki kakkosen koneella. Kolmosen myllyssä on sitten jo 272 hv ja V6 kone ja erilainen hinta. S4 on sitten taas luku erikseen.
Latexi

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Latexi - 26.03.17 - klo:15:33
Onhan Anelkkua saatavana suuremmallakin teholla 122 hv (TDI) - 252 hv (TFSI) . Kaikki kakkosen koneella. Kolmosen myllyssä on sitten jo 272 hv ja V6 kone ja erilainen hinta. S4 on sitten taas luku erikseen.

Niin...tehdasoptimoinnilla saadaan "edullisesti" päivitettyä kone esim. lähemmäs tehokkaampaa mallia, jättäen kuitenkin pienen hajuraon seuraavaan. Esim. omaan kikottimeen alkuperäinen Polestar optimointi 1199e jolla sai sen 30hp lisää ( päivittyi "D5:ksi", kun tehtaalta ei enään suoraan sitä saa ) ja takuut säilyy. Suhteellisen edullisia hevosia uuteen autoon.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

tpu

Ihan mielenkiinnosta, nyt kun tuulilasi menee vaihtoon, niin mitä kaikkea tuossa vaihdossa pitää ottaa huomioon, kun siinä on tuota matrixledien kameraa jne tuulilasissa kiinni? Kuinka kallis operaatio tuo on verrattuna siihen, että ihan vaan perinteisesti vaihdettaisiin tuulilasi ilman mitään auton lisäominaisuuksia.

Flat

#3437
Esson baarista kuultua että yli tonni menee kevyesti...

Tuli muuten  viime viikolla päivitettyä oma kaskovakuutus  kattamaan myös tuulilasinvaihdon......kun alkoi esson jutut hirvittämään. Ja ihan senkin takia, että jos miettii lasivakuutuksen ottamista ja sitten päätyykin siihen että ei ota sitä, niin voi olla varma että heti mene lasi rikki. No, nyt voin olla varma että ei edes itikat osu tuulilasiin kun vakuutus on :)


btw, onko ilmastoinin eco asetuksesta jotain teknistä selitystä, miten se eroa normaalista ?

mattinen

Lainaus käyttäjältä: optilab - 25.03.17 - klo:19:44
Onko jollain syvempää arvailua miksi Audilla ei olla ymmärretty tarjota asiakkaille autoihin ns. tehdasoptimointia, joka ei kuoleta takuuta? Volvolla on Polestar ja Bemarilla M performance power kit. Kyselin tätä joskus Audin Saksan asiakaspalvelustakin ja sain poliittisen vastauksen, että aihepiiri on kiinnostava, mutta insinöörit jo suunnittelevat moottorit parhaaseen kompromissiin tehojen ja kulutuksen suhteen...

Yksi selitys voisi olla se, että Audin haluaa "kannustaa" asiakkaitaan valitsemaan tehokkaamman auton mallivalikoimastaan. Eli jos A4:lla ajava haluaa "performansea", niin silloin on valittava S4, josta firma vissiin saa paremman katteen kuin A4:sta tai "power kit" -versiosta, jos sellainen olisi.

Flat

ihan puhdas business tuon päätöksen taustalla on. Parempikatteista puuhaa myydä kalliita tehdashevosia, kuin halpoja aftermarket hevosia. Kuluttajaa saattaa kismittää, mutta osakkeenomistajaa ei.

tpu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 28.03.17 - klo:11:24
Esson baarista kuultua että yli tonni menee kevyesti...
Mutta mikä tuossa aiheuttaa tuon lisähinnan?

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Flat - 28.03.17 - klo:12:42
ihan puhdas business tuon päätöksen taustalla on. Parempikatteista puuhaa myydä kalliita tehdashevosia, kuin halpoja aftermarket hevosia. Kuluttajaa saattaa kismittää, mutta osakkeenomistajaa ei.
Kannattaako tuota nyt niin spekuloida? Ostaa tehokkaamman auton jos tarve ja rahaa on. Sama kun yksi kaveri kitisee tuosta omasta moottorivalinnastani ja virittääni omaansa, kun ei potku riitä. Pärjään virittämättä ja ostan tehokkaamman jos tarvetta on. Auton valmistajalle yksi vitsaus tuokin, kuten puhelinpuolellakin "ruuttaaminen". Vastuukysymykset painaa myös vaakakupissa alustan ja jarrujen osalta. Myöskin päästövaatimukset asettaa ongelmia enemmän ja enemmän. Eli vaikka joku valmistaja tarjoaa jotakin, ei sitä kaikkien tarvitse/kannata tehdä.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Flat

tuoss ajotaijn aiheesta :

LASIEN OMINAISUUKSIA JA ASENNUKSESSA HUOMIOITAVAA
Akustiikka ominaisuus tuulilasissa
Akustiikkalasilla tarkoitetaan laminoitua tuulilasia (tai sivu/takalasia), jonka PVB kalvo on suunniteltu
erityisesti ääntä eristäväksi. Se vaimentaa juuri niitä äänen taajuuksia, jotka häiritsevät esim.
keskustelua ja radion kuuntelua. Akustiikka ominaisuus ei näy lasissa ulospäin. Jotkut valmistajat
ovat lisänneet lasiin korvan muotoisen symbolin, joka kertoo lasin akustiikka ominaisuudesta.

BS-värikoodatut Siniset Solar tuulilasit
Markkinoille on tullut eri valmistajien alkuperäisiä Sinisiä Solar lasituksia. Toimittamissamme
laseissa saattaa olla pieniä sävyeroja eri alkuperäisvalmistajan sävyyn, mutta lasin auringonsuoja
ominaisuudet ovat alkuperäistä vastaavat.

Lämmitettävien tuulilasien asennuksessa huomioitavaa
Lämmitettävien tuulilasien asennuksessa tulee huolehtia erityisesti ruuvattavien maadoitusliitosten
kontaktipintojen puhtaudesta ja riittävästä kiristyksestä. Mahdolliset hapettumat tulee poistaa
ennen liittimen asennusta. Hyvä kontakti on edellytys lämmityksen toiminnalle. Huono kontakti
voi aiheuttaa pahimmassa tapauksessa kipinöintiä ja kuumentumista vaarallisin seurauksin. Myös
liitoskaapeleiden mahdolliset vauriot tulee tarkistaa ennen asennusta. Valmistajasta riippuen lämmityslankojen
tyyppi sekä lämmitysalueen kattavuus saattaa hieman erota alkuperäisvalmistajan
tuotteesta, näitä eroja ei lueta virheeksi tuotteessa.

Kameralasien asennuksessa huomioitavaa
Kaistavahti, törmäysvaroitus ja muut kuljettajaa avustavat järjestelmät yleistyvät nopeasti. Teknisesti
tällaisen kamera tai Laser-tutkalla varustetun lasin vaihto ei eroa esim. sadetunnistinlasista.
Autonvalmistaja saattaa kuitenkin ilmoittaa, että järjestelmä tulee kalibroida siihen sopivalla diagnostiikka
työkalulla lasinvaihdon jälkeen.

Törmäyksenestojärjestelmän (kuten Volvojen City Safety System) testaus
lasinvaihdon jälkeen

Useissa uusissa automalleissa on törmäyksenestojärjestelmä. Volvoissa se on nimeltään City
Safety System (CSS) järjestelmä, joka auttaa kuljettajaa välttämään peräänajoa/ törmäystä alle
40 km/h nopeuksissa. Järjestelmä ensin varoittaa kuljettajaa ja tarvittaessa jarruttaa itse. CSS tai
vastaava järjestelmä toimii yleensä lasiin asennetun kameran, Laser tutkan tai näiden yhdistelmän
avulla. Järjestelmän toiminta voidaan testata lasin asennuksen jälkeen esim. ajamalla hitaasti päin
tyhjää, pystyyn asetettua tuulilasien pahvipakkausta ja antamalla auton itse jarruttaa. Onnistunut
testi on hyvä kirjata asiakkaalle jäävään tositteeseen, esim. kuittiin tai työerittelyyn.

Head Up Display (HUD) eli heijastusnäytöllä varustettujen tuulilasien
asennuksessa huomioitavaa

Tuulilasit autoihin, joissa on HUD näyttö, ovat rakenteeltaan normaalista poikkeavia. HUD näyttö
vaatii hyvin toimiakseen erityisen PVB kalvon, jonka kiilamaisuus korjaa ns. kaksoiskuvan synnyn
heijastusalueella. Ulkoisesti HUD näytölle tarkoitettua lasia ei pysty erottamaan tavallisesta. Tuulilasin
asennuksella on myös vaikutusta näytön toimintaan, siksi tulee varmistaa, että lasi asennetaan
tarkalleen alkuperäiselle korkeudelle.

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: tpu - 28.03.17 - klo:12:53
Mutta mikä tuossa aiheuttaa tuon lisähinnan?


Meillä on lasivaihdettu ja en vaan ny muista mitä siinä tulee mukana. Yli 900ekee oli, että lasivakuutuksen 150e ei tuntunut pahalta.

Muutoin urea on kelvannut kun olen 19688km mennessä lisännyt 20litraa.

Peurakin yritti apparin etulokasuojasta/ovesta sisään 80km/h vauhdissa niin etulokasuoja meni uusiksi ja oven oikominen... Huonoa tuuria sanois joku.

-Velmu-

Audi rupesi tänään muistuttelemaan huollosta, kilsoja jäljellä 11500km, että aika erikoista tässä vaiheessa jo muistuttaa :o Tekee vielä käynnistäessä ja sammutettaessa... Miten teillä muilla?

th

Onko molempiin öljynvaihtoon, sekä huoltoon tuo 11500km vai onko kenties toisessa lyhempi km-määrä?
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: th - 29.03.17 - klo:20:55
Onko molempiin öljynvaihtoon, sekä huoltoon tuo 11500km vai onko kenties toisessa lyhempi km-määrä?

Molempiin sama. Tulee pitkät 11tonnia katella muistutusta.

Flat

Lainaus käyttäjältä: -Velmu- - 30.03.17 - klo:06:06
Molempiin sama. Tulee pitkät 11tonnia katella muistutusta.

Joka ikinnen kertako se huomauttaa ? Aika omituista.

Asiasta neljänteen. Tuolta ebaysta pukkaa pakettia niin tiheään että ei kerkeä kaikkea edes käyttämään. Nyt on taas uudet ovenalusvalot ja nyt on mielestäni ihan ok. Ei liian suuret ja hillitymmät.

Ja sitten vielä taas asiasta toiseen:
Jos joku haluaa kiiltävänmustan maskin autoonsa, niin tuossa olsi tarjolla. Varsin hieno ja eiköhän tuon merkinkin saa pois. Vaaleaan autoon sopisi hyvin tuon harmaan ämpärimuovitelekeen tilalle.

http://www.xenonz.co.uk/store/p320/AUDI_A4_B9_2015__to_S4_front_grill_%22gloss_black_and_chrome%22.html




free image hosting

Flat

Taisin nähdä tänään jonkun tuonti B9:n jossa oli takavilkkuina hehkulamput, ja edessä B8 pre fl tyyliset päiväajovalot. Olipa omituisen näköinen. S-line badget oli kuitenkin sivuilla, että ihan karvalakista ei kuitenkaan ollut kysymys.

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: Flat - 30.03.17 - klo:06:17
Joka ikinnen kertako se huomauttaa ? Aika omituista.


Joka kerta autoa käynnistettäessä sekä sammuttaessa. On näemmä sattunut käsiin oikea 2016 B9 korin "kruununjalokivi", kun kaikkea hauskaa bugia löytyy >:(

Marmorille jo asiaa ilmoiteltu, mutta ei vielä ole vaivautuneet mitään vastaamaan. No sekoilevaan trippiin saatiin päivitys ja kerkeshän siinä melkein vuorokausi menemään ennen kuin uusi ominaisuus ilmaantui...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy