Eipä pelaa androidillakaan. Viestin voi kirjoittaa ja lähettää, mutta ei ilmesty ketjuun. Näin ainakin quick reply toimintoa käyttäen.
SMF 2.0 RC5/Final - Version 3.6.0Update note:1. Add smart banner, remove old tapatalk detect notification.
SMF 2.0 RC5/Final - Version 3.7.0Update note:add Tapatalk ID sign in support
Jyri voisi tsekata tapatalk-pluginin version ja päivittää sen. On meinaa vuoden vanha versio vähintään ajossa... Jos olet asiasta eri mieltä, niin "feel free" ja kerro mikä versio siellä on?Vaikuttanee varmasti monen Tapatalk-käyttäjän toimintaan kun ohjelma ja plugin päivittyvät ahkerasti:https://support.tapatalk.com/threads/tapatalk-for-smf-plugin-release-announcement-and-changelog.4080/page-3Vanha vielä käytössä...Ei onnistu Tapatalk ID:llä sisäänkirjaus vieläkään...
Valitettavasti Tapatalkin uusi versio ei ole enää yhteensopiva palstalle asennettujen olemassa olevien muokkauksien kanssa ja tuo vanha piti poistaa tietoturvasyistä, näin ollen olemme toistaiseksi ilman tapatalk tukea, olen pahoillani tästä aiheutuvasta vaivasta.
Vakavissaan, en tiedä miten tuo Tapatalk tarkalleen nykyisin käyttäytyy, mutten ole itse siitä koskaan pitänyt, olen kokenut että palstojen rakenteen ja keskusteluiden hahmottaminen onnistuu selaimella paremmin ja nykyisten mobiililaitteiden selaimet ovat niin hyviä etten usko Tapatalkilla olevan kovinkaan ruusuista tulevaisuutta.
Mulla on tuo HD ja en tykkää käyttää sitä, tosin en tykkää käyttää tavallistakaan Tapatalkkia, jotenkin on aina tuntunut etten noilla hahmota palstoja samalla tavalla kuin selaimella, visuaaliset elementit ainakin minulla auttavat todella paljon hahmottamaan palstojen rakennetta ja sitä mistä mikin löytyy, makuasioita, hyvä että saadaan tarjottua sellaisia kanavia mitkä miellyttävät käyttäjiä.Toki tekisi mieli muistuttaa että kun tuolla Tapatalkilla ei näy mainoksia ja ne kuitenkin ovat ainoa palstan tulonlähde, niin olisi suotavaa välillä myös käyttää selaintakin.
Onko nyt totta, että asialle ei tehdä mitään?Kyllä tuo tapatalk tuki on nykyaikaa...Ei voi edes verrata mobiili selain käyttöä vs. Tapatalk.
Itse asiassa yllättävän monet keskustelupalstat ovat poistaneet Tapatalkin käytöstä tietourvasyistä. Asiaa ei ole lopullisesti vielä kuopattu, mutta tällä hetkellä näyttäisi ettei Tapatalkkia olla ottamassa uudestaan käyttöön.
Tilastojen mukaan Tapatalkin käyttö on ollut erittäin marginaalista ja valitettavasti en näe järkeväksi käyttää aikaa sen asentamiseen ja päivittämiseen.
Päällimmäinen syy on etten ole koskaan nähnyt sille tarvetta, varsinkaan nykylaitteiden kanssa.
Koskaan? No kyllähän tällä foorumilla Tapatalk oli jossain vaiheessa ihan toimivana. Miten se yhtäkkiä muuttui tarpeettomaksi?Eiköhän tuo Tapatalk juuri ole nykylaitteden kanssa erittäin toimiva foorumien selauksen. Joku selaimella tehtävä foorumiselaus puhelimilla ja tableteillahan se vasta on eilispäivää.Minkä tilastojen? Itse selaan foorumeita varmaankin 99%:sti Tapatalkilla ja kaikissa foorumeissa mitä seuraan on Tapatalk tuki. Kun arenalta hävisi Tapatalk tuki, ainakin itselläni arenan seuraaminen tipahti murto-osaan aikaisemmasta.
Aika vähälle jäänyt. Eilen illalla viestin kirjotus oli niin tuskasta L920 ja webselain. Muita forumeita mukava selailla tapalla.