VAGarena.fi -keskustelupalstan seuraaminen mobiilisti: selain / Tapatalk

Aloittaja zammy, 19.01.10 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

Reterete

Eipä pelaa androidillakaan. Viestin voi kirjoittaa ja lähettää, mutta ei ilmesty ketjuun. Näin ainakin quick reply toimintoa käyttäen.

RSOCUstin

W8 uutta tapatalk päivitystä pukkas tänään. Ulkoasu muuttui hieman jospa nyt toimisi myös.

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Reterete - 11.02.14 - klo:10:31
Eipä pelaa androidillakaan. Viestin voi kirjoittaa ja lähettää, mutta ei ilmesty ketjuun. Näin ainakin quick reply toimintoa käyttäen.
Ja minä kun luulin, että olen yksinäni päätynyt jollekin lähetyskieltolistalle...

MilkBoy

Joo, quick reply on rikki. Päädyinkin piilottamaan koko ominaisuuden :)

Sent from my Desire S using Tapatalk

VW e-Gofl 85kW 2015
Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 2015
- -  - -  - -  - -  - -  - -
Ex:
MB C180 SportCoupé 1.8 man 2005
Škoda Octavia II Combi 2.0 TDI RS man 2008
Škoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS DSG 2014
Škoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS DSG 2016

ConD

Jyri voisi tsekata tapatalk-pluginin version ja päivittää sen. On meinaa vuoden vanha versio vähintään ajossa... Jos olet asiasta eri mieltä, niin "feel free" ja kerro mikä versio siellä on?

Vaikuttanee varmasti monen Tapatalk-käyttäjän toimintaan kun ohjelma ja plugin päivittyvät ahkerasti:

https://support.tapatalk.com/threads/tapatalk-for-smf-plugin-release-announcement-and-changelog.4080/page-3

LainaaSMF 2.0 RC5/Final - Version 3.6.0
Update note:
1. Add smart banner, remove old tapatalk detect notification.
Vanha vielä käytössä...

LainaaSMF 2.0 RC5/Final - Version 3.7.0
Update note:
add Tapatalk ID sign in support
Ei onnistu Tapatalk ID:llä sisäänkirjaus vieläkään...
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

duke7

iPhonella toimii quick reply.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RSOCUstin


Pertsa


Lainaus käyttäjältä: ConD - 30.05.14 - klo:11:41
Jyri voisi tsekata tapatalk-pluginin version ja päivittää sen. On meinaa vuoden vanha versio vähintään ajossa... Jos olet asiasta eri mieltä, niin "feel free" ja kerro mikä versio siellä on?

Vaikuttanee varmasti monen Tapatalk-käyttäjän toimintaan kun ohjelma ja plugin päivittyvät ahkerasti:

https://support.tapatalk.com/threads/tapatalk-for-smf-plugin-release-announcement-and-changelog.4080/page-3
Vanha vielä käytössä...
Ei onnistu Tapatalk ID:llä sisäänkirjaus vieläkään...
Joo kannattaisi päivittää tuo plugin, ei oikein ole enää ajan tasalla. Esimerkiksi iphone/ipadilla viestin muokkaus ei enää toimii uusimmalla tapatalk versiolla. Sama juttu oli eräällä toisella foorumilla sen jälkeen kun tapatalk appiin tuli päivitys noin pari vikkoa sitten. Pluginin päivityksellä alkoi homma toimia.

RSOCUstin

Tuonne toiselle foorumille näköjään viestit lähtee ok. Tänne ei muuta kuin selaimella. Ehkä kiinni juurikin pikku päivityksestä tämä juttu.

Jyri

Valitettavasti Tapatalkin uusi versio ei ole enää yhteensopiva palstalle asennettujen olemassa olevien muokkauksien kanssa ja tuo vanha piti poistaa tietoturvasyistä, näin ollen olemme toistaiseksi ilman tapatalk tukea, olen pahoillani tästä aiheutuvasta vaivasta.

RSOCUstin


TPP

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 04.06.14 - klo:00:07
Valitettavasti Tapatalkin uusi versio ei ole enää yhteensopiva palstalle asennettujen olemassa olevien muokkauksien kanssa ja tuo vanha piti poistaa tietoturvasyistä, näin ollen olemme toistaiseksi ilman tapatalk tukea, olen pahoillani tästä aiheutuvasta vaivasta.

Onko tähän ongelmaan löytynyt ratkaisua?
Skoda Octavia III Combi RS TDI Man. Rallye Green
Ex. Peugeot 306 -97
Ex. Skoda Octavia RS TDI HB -07
Ex. Nissan Primera GT -97

ConD

Ei toimi ei... tapatalk plugaria pitäisi ylläpidon ilmeisesti osata muokata, jotta sen saisi asennettua. Jos muokkausta ei ole taitoa tehdä, jää uudet versiot asentamatta. Toinen vaihtoehto olisi pakittaa muut muokkaukset ja asentaa tapatalk "vakiona", mutta kun en tarkemmin tiedä missä konepellin alla mennään, niin paha sanoa...

Jos palataan ajassa taaksepäin ja kurkataan mitä Jyri on tapatalkista mieltä:

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:20:50
Vakavissaan, en tiedä miten tuo Tapatalk tarkalleen nykyisin käyttäytyy, mutten ole itse siitä koskaan pitänyt, olen kokenut että palstojen rakenteen ja keskusteluiden hahmottaminen onnistuu selaimella paremmin ja nykyisten mobiililaitteiden selaimet ovat niin hyviä etten usko Tapatalkilla olevan kovinkaan ruusuista tulevaisuutta.
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 03.01.13 - klo:19:47
Mulla on tuo HD ja en tykkää käyttää sitä, tosin en tykkää käyttää tavallistakaan Tapatalkkia, jotenkin on aina tuntunut etten noilla hahmota palstoja samalla tavalla kuin selaimella, visuaaliset elementit ainakin minulla auttavat todella paljon hahmottamaan palstojen rakennetta ja sitä mistä mikin löytyy, makuasioita, hyvä että saadaan tarjottua sellaisia kanavia mitkä miellyttävät käyttäjiä.

Toki tekisi mieli muistuttaa että kun tuolla Tapatalkilla ei näy mainoksia ja ne kuitenkin ovat ainoa palstan tulonlähde, niin olisi suotavaa välillä myös käyttää selaintakin.

Voi tehdä johtopäätöksen että ei tässä kauhean ruusuista tulevaisuutta ole VAGarenalla tapatalkin suhteen. Jos ylläpitoa ei kiinnosta eikä osaamista löydy asioiden hoitamiseen niin todnäk jää hoitamatta. Lisäksi jos palstan mainostulot laskevat jokaisen tapatalk-käyttäjän osalta niin hohhoi... Naula - arkku.

Tapatalk itsessään voi hyvin ja porskuttaa ja selaaminen on todella nopeaa ja selkeää mielestäni. Ei ehkä ainoaksi selaustavaksi ole, mutta kulkisipa aina mukana ainakin.
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

sambolo

Jyri puhuu kyllä asiaa siitä, että nykypuhelimilla ja niiden selaimilla tarpeeksi hyvä ja nopeakin seurata foorumeita.  Foorumit on ainakin oman kokemuksen mukaan todella kevyttä materiaalia puhelin käyttöön, toimii mulla esim nopeammin kuin fb sovellus. Lisäksi kaikki samat elementit näkyvillä ja käytössä kuin koneelta selatessa.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Tomppa82

Onko nyt totta, että asialle ei tehdä mitään?

Kyllä tuo tapatalk tuki on nykyaikaa...

Ei voi edes verrata mobiili selain käyttöä vs. Tapatalk.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Tomppa82 - 27.07.14 - klo:12:49
Onko nyt totta, että asialle ei tehdä mitään?

Kyllä tuo tapatalk tuki on nykyaikaa...

Ei voi edes verrata mobiili selain käyttöä vs. Tapatalk.
Itse asiassa yllättävän monet keskustelupalstat ovat poistaneet Tapatalkin käytöstä tietourvasyistä. Asiaa ei ole lopullisesti vielä kuopattu, mutta tällä hetkellä näyttäisi ettei Tapatalkkia olla ottamassa uudestaan käyttöön.

ConD

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.07.14 - klo:13:21
Itse asiassa yllättävän monet keskustelupalstat ovat poistaneet Tapatalkin käytöstä tietourvasyistä. Asiaa ei ole lopullisesti vielä kuopattu, mutta tällä hetkellä näyttäisi ettei Tapatalkkia olla ottamassa uudestaan käyttöön.
Voitko avata mitkä ovat ne tietoturvasyyt miksi Tapatalkia ei voi ottaa tällä SMF alustalla käyttöön?

Olisiko ennemminkin tietoturvallista myös päivittää itse koko SMF lauta uuteen versioon ennemmin kuin miettiä yhden modin toimivuutta? ;)
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Jyri

Päivitetty  ;)
En sen kummemmin lähde erittelemään syitä, mutta totean että useat muutkin palstat ovat luopuneet Tapatalkista ja ymmärrän hyvin, toistaiseksi meilläkin mennään näin.

ConD

Juu, kun pitää sen Tapatalkin uusimmassa versiossa aina, niin ne tietoturvareiät tukitaan. Aivan samoin kuin SMF laudankin. Hyvä että se nyt on uusimmassa versiossaan...

Eniten kyllä harmittaa tämä, että areenaa ei voi tapatalkilla seurata. Itse olen kyllä ennemminkin nähnyt, että useimmat fiksut foorumit tapatalkista löytyvät ja seuraamani palstat ovat jopa enenevissä määrin sinne siirtyneet. Esim jotkut pienet kuten VWVortex, XDA-developers, MuroBBS, Pesukinnas jne. Tuskin näistä muutamasta vielä hieman areenaakin isommasta norsusta mikään tapatalkia pitäisi jos siinä "ihan aikuisten oikeesti" olisi jokin iso tietoturvareikä.

Jos hommia googlaa, niin etenkin phpBB laudan kanssa nuita on ollut, ei niinkään SMF:n. Onko kyse siitä ettet osaa sitä päivittää vai siitä tietoturvasyystä?
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Jyri

Päällimmäinen syy on etten ole koskaan nähnyt sille tarvetta, varsinkaan nykylaitteiden kanssa.

ConD

Eli VAGarena palvelee vain sinun tarpeitasi, ei kenenkään muun 11111 arenalle tunnuksen luoneen jäsenen tarpeita?

Itse kun ehkä saattaisin tällaisen sivuston ylläpitäjänä nähdä tällaisen foorumin palveluna muille käyttäjille, ei niinkään "mun mesta, mun tarpeet"-tyylisenä paikkana.

Mutta joo... Tapatalkia ei areenalle tule, tämä selvä. Aivan sama tuhansista muista mahdollisista käyttäjistä. Tietoturvasyistä asia ei ole kiinni siis. Tämä tiedoksi muillekin asiaa uteleville ja kyseleville nyt ja jatkossa.
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Jyri

Tilastojen mukaan Tapatalkin käyttö on ollut erittäin marginaalista ja valitettavasti en näe järkeväksi käyttää aikaa sen asentamiseen ja päivittämiseen.

Waiski

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.07.14 - klo:17:34
Tilastojen mukaan Tapatalkin käyttö on ollut erittäin marginaalista ja valitettavasti en näe järkeväksi käyttää aikaa sen asentamiseen ja päivittämiseen.

Minäkin seuraan muutamaa foorumia ja hopeisen omenan lisäksi tämä on ainoa, jossa tapatalk ei toimi. Mm. Dvd-plaza ja matkapuhelin foorumi toimivat todella hyvin tapatalkilla, mutta kaipa tämän foran käyttäjistä enemmistö ei sitten (tilastojen mukaan) käytä tapatalkia. Harmi ;-)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.07.14 - klo:17:20
Päällimmäinen syy on etten ole koskaan nähnyt sille tarvetta, varsinkaan nykylaitteiden kanssa.
Koskaan? No kyllähän tällä foorumilla Tapatalk oli jossain vaiheessa ihan toimivana. Miten se yhtäkkiä muuttui tarpeettomaksi?
Eiköhän tuo Tapatalk juuri ole nykylaitteden kanssa erittäin toimiva foorumien selauksen. Joku selaimella tehtävä foorumiselaus puhelimilla ja tableteillahan se vasta on eilispäivää.

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 27.07.14 - klo:17:34
Tilastojen mukaan Tapatalkin käyttö on ollut erittäin marginaalista ja valitettavasti en näe järkeväksi käyttää aikaa sen asentamiseen ja päivittämiseen.
Minkä tilastojen? Itse selaan foorumeita varmaankin 99%:sti Tapatalkilla ja kaikissa foorumeissa mitä seuraan on Tapatalk tuki. Kun arenalta hävisi Tapatalk tuki, ainakin itselläni arenan seuraaminen tipahti murto-osaan aikaisemmasta.

duke7

Komppaan Pertsaa tässä. Foorumin kävijämäärä muuten notkahti silloin kun Tapatalkin tuki hävisi, en seurannut oliko väliaikainen vai pysyvä tila.
Kuinka moni muuten käyttää sähköpostia puhelimesta selaimella? Aivan.

Pepeto

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 08.09.14 - klo:13:21
Koskaan? No kyllähän tällä foorumilla Tapatalk oli jossain vaiheessa ihan toimivana. Miten se yhtäkkiä muuttui tarpeettomaksi?
Eiköhän tuo Tapatalk juuri ole nykylaitteden kanssa erittäin toimiva foorumien selauksen. Joku selaimella tehtävä foorumiselaus puhelimilla ja tableteillahan se vasta on eilispäivää.
Minkä tilastojen? Itse selaan foorumeita varmaankin 99%:sti Tapatalkilla ja kaikissa foorumeissa mitä seuraan on Tapatalk tuki. Kun arenalta hävisi Tapatalk tuki, ainakin itselläni arenan seuraaminen tipahti murto-osaan aikaisemmasta.

Täysin samaa mieltä. Ei tule enää täällä käytyä kovinkaan usein. Kun oli Tapatalk, joka toimii muilla käyttämilläni foorumeilla, tuli täällä käytyä päivittäin useasti, kun selailee puhelimella tai iPadilla.
VW Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG 9/17.
Opel Corsa Enjoy 1.4 ECT5 9/15.

HAL9000

Eli ei tue Tapatalkia WindowsPhonelle vieläkään?? Väärä kehityssuunta sanoisin. Tuo toinen foorumi tukee.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

RSOCUstin

Aika vähälle jäänyt. Eilen illalla viestin kirjotus oli niin tuskasta L920 ja webselain. Muita forumeita mukava selailla tapalla.

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 30.12.14 - klo:18:29
Aika vähälle jäänyt. Eilen illalla viestin kirjotus oli niin tuskasta L920 ja webselain. Muita forumeita mukava selailla tapalla.

Ei kännykällä ihan oikeasti pysty seuraamaan foorumia ilman jotain siihen tarkoitettua appia. Kyllä Tapatalk-tuki on ihan oikeasti tarpeellinen.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

sambolo

Mun sonyllä ja samsungilla ainakin voi, 3g lataa sivut nopeasti eikä kirjoittaminenkaan ongelma. 99%     mun viesteistä on kirjoitettu mobiililaitteella selaimen kautta.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy