Kirjoittaja Aihe: CC sisustuksen alumiinilistat ja R-line helmasarja  (Luettu 2930 kertaa)

Ferdinand

• Vieras
Tervehdys kaikille!
Harkitsen CC:n hankkimista ja tarjontaa tutkiessa tuli muutama ulkonäköön liittyvä kysymys mieleen.
Onko sisustuksen jalopuulistat helposti korvattavissa harjatuilla alumiinilistoilla? Ne ilmeisesti lähtevät suht helposti irti, mutta miten on saatavuuden laita? Löytyykö alkuperäistä listaa suoraan tiskiltä vai saako jonkin nettikaupan kautta hankittua alkuperäistä laatua? Mm. Ebay näytti olevan tarjolla jos jonkinlaista koristetta mutta laadun kanssa voi olla niin ja näin. Omaa silmää jalopuu ei miellytä niin olisi hyvä jos sen voisi tarvittaessa korvata.
Sitten toinen liittyen tuohon R-linen helmasarjaan. Takaluukun lippaa ja etupuskurin alalippaa on näköjään saatavilla, mutta entäs sivuhelmat? Saako sitäkin tiskiltä kysymällä vai jostakin nettikaupasta?
Tässäpä nämä "tärkeät" kysymykset!

Poissa Pertsa

• Konkari
  • Ajamisen iloa
    • Profiili
Vs: CC sisustuksen alumiinilistat ja R-line helmasarja
« Vastaus #1 : 09.08.12 - klo:14:23 »
Marmoritiskiltä tottakai saat varmasti kaikki orkkikset listat ja R-linehärpäkkeet sun muut. Tosin paljon edullisemmin niitä saa yleensä muualta, noin niinkuin pääsääntöisesti.
Kyllä nuo osat on ebayssakin yleensä ihan orkkisosia mitä siellä on kaupan, ainakin nuo listat. Ne saattaa olla uusia tai sitten jostain kolariautosta purettuja eli vähän käytettyjä saattavat olla. Se on kyllä ilmoituksissa mainittu onko kyseessä uusi vai käytetty osa ja onko orkkis VW-osa ja usein mistä autosta se on irroitettu. Hinta riippuu yleensä kunnosta. Itse olen kyllä hyväkuntoisia käytettyjä osia ebaysta tilannut vaikka kuinka paljon.
Muita kauppoja mistä voi kysellä on slamit.net ja speedautoteile.fi
Itse olen jälkimmäisestä tilannut muutaman kerran ja homma toimii hyvin ja hinnat 5-50% halvempia kuin merkkiliikkeessä osasta riippuen. Jos tietää varaosanumeron haluamalleen osalle niin tuolla speedautoteilen sivulla saa ko. osan hinnan sekä sen saman osan hinnan mikä se olisi merkkiliikkeessä.

Poissa Podexter

• Jäsen
  • **
  • Passat CC 3.6 V6 4-MOTION R-LINE 2010, T2 1.8 1974
    • Profiili
Vs: CC sisustuksen alumiinilistat ja R-line helmasarja
« Vastaus #2 : 22.09.12 - klo:11:36 »
Moikka,

R-line varustukseen ei kuulu takaluukun lippaa. Muutoinhan noita kilkkeitä näyttää esim.slamitiltä saavan. Tosin etuhelma oikeassa R-linessä on puskurissa yhtenäistä(eli ei irtopala). 
Yksi vaihtoehtohan on käydä hakemassa valmis R-line,niin ei tarvii askarrella.Lisäksi kilkkeiden maalaus maksaa aina jonkin verran)lisäksi saat muut lisämausteet mukaan(tummat takavalot,ratti,kaikki levikkeet ja kynnyslistat.

Itse miellyin R-linen tuomaan ulkonäkölisään(muuttaa autoa tosi paljon) ja kävin hakemassa.

Puulistat mietitytti minuakin aluksi,mutta nyt jo niihin tottunut.Yhtenä vaihtoehtona voit harkita listojen "teippaamista" alumiinin tai hiilikuidun jäljitteillä.Saattaa kuulostaa "teiniltä",mutta nykyään tekevät aikas hienoa jälkeä,eikä maksakkaan paljoa.

Ei muutakuin R:än henkeen!

VW Passat CC 3,6 4-motion R-line vm.2010, VW Type 2 1.8 vm.1974.

Ex VAG:t Skoda Octavia RS 2.0 TFSI Combi vm.2007

Autodoc.FI
www.Euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
www.autotahti.fi