.

Aloittaja Tonto, 17.07.12 - klo:21:48

« edellinen - seuraava »

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Samueli - 26.11.12 - klo:17:00
Tuo kiinteä huoltoväli tosin taitaa kytkeä autosta pois erilaisia sinänsä hyödyllisiä valvontaominaisuuksia, kuten vaikkapa moottoriöljyn määrän valvonta...

Ainakin Skodassa näyttää käyvän näin, luulisin VW:ssakin olevan samoin.

Auto muutettu tänään kiinteään huoltoväliin mitään valvontaominaisuuksia ei kadonnut.

Tonto

Tänne ei kuulu oikeastaan mitään ihmeellistä. Öljyä saa laitella ja nyt talvella tullut sivuoireeksi nitinät ja natinat koelaudasta, mitä sai kuunnella Seatinkin aikana...
Ensi kuussa syntyvä esikoinen laittanut pientä painetta siitä, pitäisikö autoa vaihtaa suurempaan  ??? Kontti on kyllä tässä Polossa niin surkean pieni.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 06.01.13 - klo:10:12
Tänne ei kuulu oikeastaan mitään ihmeellistä. Öljyä saa laitella ja nyt talvella tullut sivuoireeksi nitinät ja natinat koelaudasta, mitä sai kuunnella Seatinkin aikana...
Ensi kuussa syntyvä esikoinen laittanut pientä painetta siitä, pitäisikö autoa vaihtaa suurempaan  ??? Kontti on kyllä tässä Polossa niin surkean pieni.

Eikö ne saa tuota öljynsyöntiä kuriin? Erikoista on se, että esmes Golf VI 1,4 tsi 118kW ei kuluttanut Auto Bild Saksan kestotestissä 100.000 km:n käyttötestissä havaittavasti öljyä eikä muutakaan varsinaista vikaa ollut näätäpureksinnan lisäksi. Sama peruskonehan tuo kaksoisahdettu tsiippa on.

Natinoita kuului omastakin GTI:stä, varsinkin pakkasilla.

Meinaatko vaihtaa liikkeessä päittäin vai koettaa myydä itse netissä, siis jos vaihdat isompaan?

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 07.01.13 - klo:11:58
Eikö ne saa tuota öljynsyöntiä kuriin? Erikoista on se, että esmes Golf VI 1,4 tsi 118kW ei kuluttanut Auto Bild Saksan kestotestissä 100.000 km:n käyttötestissä havaittavasti öljyä eikä muutakaan varsinaista vikaa ollut näätäpureksinnan lisäksi. Sama peruskonehan tuo kaksoisahdettu tsiippa on.

Natinoita kuului omastakin GTI:stä, varsinkin pakkasilla.

Meinaatko vaihtaa liikkeessä päittäin vai koettaa myydä itse netissä, siis jos vaihdat isompaan?

Ei huolto ole saanut kulutusta kuriin.. Tasan tarkkaan kolmen tonnin jälkeen litra menee säiliöön. En tiedä mitä tässä moottorissa on tehty erillä tavalla kuin 118KW versiossa.  ???

Itse en jaksa autoani lähteä koskaan kaupittelemaan, vaikka tässä ollaankin omassa ammatissa ns. Myyntimies.

Vapaapäivän kunniaksi tänään päätin lähteä kiertelemään autoliikkeitä "sillä silmällä"
Täällä forumissa Honda ei ole näkemykseni mukaan missään hyvässä arvossa, mutta itse olen pitänyt merkistä ja sen laadusta.

Ajelin uutta Civicciä tämän päivän ajan useamman kerran ja todella aloin pitämään autosta, toki kierroksia saa antaa enemmän kuin polossa että kulkee. Sisätilat olivat laadultaan mielestäni hyvällä tasolla ja melutaso poloon verrattuna huomattavasti pienempi vaikka alla 17" kitkat.
Hondan uusi Civic malli on mielestäni mennyt huimasti eteenpäin vanhemmasta mallista. Itselläni on ollut muinoin 07 vuotinen Civic.
Auto oli autoliikkeen esittelyauto ja Sport varustelun lisäksi autoon oli rastitettu Sport ulkonäköpaketti jonka hinta on uuteen autoon otettuna aika suolainen 2000e. Sisätilat ovat myös todella väljät ja hyvin muokattavissa josta iso plussa. Polossa alkaa takuu päättymään ja tässä olisi takuuta vielä reippaasti jäljellä 2,5 vuotta.
Perheen paremmalta puoliskolta tuli vihreää valoa mahdollisen auton vaihdon suhteen, joten pari tuntia sitten tein paperit 2012 vuotisesta 1.8 Sportista.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 07.01.13 - klo:20:24
Ei huolto ole saanut kulutusta kuriin.. Tasan tarkkaan kolmen tonnin jälkeen litra menee säiliöön. En tiedä mitä tässä moottorissa on tehty erillä tavalla kuin 118KW versiossa.  ???

Hondan uusi Civic malli on mielestäni mennyt huimasti eteenpäin vanhemmasta mallista. Itselläni on ollut muinoin 07 vuotinen Civic.
Auto oli autoliikkeen esittelyauto ja Sport varustelun lisäksi autoon oli rastitettu Sport ulkonäköpaketti jonka hinta on uuteen autoon otettuna aika suolainen 2000e. Sisätilat ovat myös todella väljät ja hyvin muokattavissa josta iso plussa. Polossa alkaa takuu päättymään ja tässä olisi takuuta vielä reippaasti jäljellä 2,5 vuotta.
Perheen paremmalta puoliskolta tuli vihreää valoa mahdollisen auton vaihdon suhteen, joten pari tuntia sitten tein paperit 2012 vuotisesta 1.8 Sportista.

Onneksi olkoon! Saat varmasti teknisesti huolettoman ajopelin ja Civic hb on menevän sulavalinjainen ja varmasti ehtii 1,8-koneella. Vähäruokainenkin pitäisi testien mukaan olla. Tilaa tuossa on osattu suunnitella menevistä linjoista huolimatta paremmin kuin vaikkapa omassani.

PS. Eiköhän se autosi öljyjuoppous sitten korjaantunut samalla! :D

Kosti K Kelju

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 07.01.13 - klo:20:24
Täällä forumissa Honda ei ole näkemykseni mukaan missään hyvässä arvossa, mutta itse olen pitänyt merkistä ja sen laadusta.
Minun mielestä Hondalla on varsin upean näköisiä luomuksia, C-RV sekä edellinen että tämä uusi malli, Accord myös kolahtaa. Pitäisi vaan olla tarpeeksi rohkea lähteäkseen toiseen leiriin niinkuin teki hra Quality monen, monen vuoden VAG-uran jälkeen.
Anteeksi tämä OT täällä GTI-autotallissa.

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 07.01.13 - klo:20:30
Onneksi olkoon! Saat varmasti teknisesti huolettoman ajopelin ja Civic hb on menevän sulavalinjainen ja varmasti ehtii 1,8-koneella. Vähäruokainenkin pitäisi testien mukaan olla. Tilaa tuossa on osattu suunnitella menevistä linjoista huolimatta paremmin kuin vaikkapa omassani.

PS. Eiköhän se autosi öljyjuoppous sitten korjaantunut samalla! :D

Kiitos! Huoletonta peliä tässä tosiaan vihdoin jo haetaan  ;D autossa on kyllä tosi esimerkillisesti hyödynnetty auton sisätilat, tilaa riittää mainosti meidän tarpeisiin. Kuuden litran pintaan tällä pitäisi päästä. Isäukollani ollut viisi Hondaa putkeen ja on aina naureskellut minun oljynlisäyksiäni  ;D

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Kosti K Kelju - 07.01.13 - klo:20:40
Minun mielestä Hondalla on varsin upean näköisiä luomuksia, C-RV sekä edellinen että tämä uusi malli, Accord myös kolahtaa. Pitäisi vaan olla tarpeeksi rohkea lähteäkseen toiseen leiriin niinkuin teki hra Quality monen, monen vuoden VAG-uran jälkeen.
Anteeksi tämä OT täällä GTI-autotallissa.

Jos pelimerkit riittäisi, olisin ehdottomasti harkinnut uutta CR-V:tä, komian näköinen laitos.

Itselle sattunut monta huonoa kokemusta vagista joten tähän "testiin" oli helppo lähteä.

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 06.01.13 - klo:10:12
Ensi kuussa syntyvä esikoinen...
Onnea uudesta autosta ja ennen kaikkea ^tuosta tulevasta perheen lisäyksestä, samassa kuussa kasvaa meilläkin nuppiluku 3 -> 4. Mutta kun autopalstalla ollaan, niin huolettomia kilometrejä Civicciin, asiallisen oloinen auto mitä itse on tullut kaupassa koeistuttua.
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Tonto

^Onnittelut myös sinne suuntaan  :)
Huomenna pääsee muutaman satasen ajelemaan ekstraa kun vien Polon renkaat liikkeeseen ja nappaan Civicin kesärenkaat.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 17.07.12 - klo:21:48
Tuli vaihdettua 2011 mallinen FR Leoni tähän tänään aika spontaanisti, kun antoivat mielestäni hyvän tarjouksen tähän peliin. Aamulla siis nokka kohti pääkaupunkiseutua.

Eipä täälläkin esitelty Leoni ehtinyt olemaan minulla kuin 8kk.  :D

Tais tämä olla vielä hetkosen lyhyemmän ajan ? Hienoa että osa saa ja pystyy 'kokeilemaan' erityyppisiä autoja, ehkä sitten jossain vaiheessa joku on hieman pidemmänkin ajan ?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Tonto

Eipä tämä ollut kuin 6kk. Tarkoitus oli pitää kauemmin. Sain tietää viikko Polon ostosta, että haikara tuo postia... Polosta ei millään olisi saanut perheautoa. Tavallaan haikein mielin Polosta luovun, vaikka autosta jokunen miinuskin löytyi. Hondaa olisi tarkoitus pitää kauemmin  ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy