.

Aloittaja Tonto, 17.07.12 - klo:21:48

« edellinen - seuraava »

Tonto

Lainaus käyttäjältä: teemur - 30.07.12 - klo:22:12
Komea Polo on kyllä! Upeasti kiiltää. Ja HK Blöö Arenan taustasta plussaa  ;D

Onko mahdollisesti edellinen punainen Leon ja tämä Polo liikkunut aamuisin E18 tiellä? Monina aamuina näin Leonin mutta vauhtia sillä oli aina sen verran ettei "pystynyt" ajamaan kiinni  ;D

Kiitokset!  :D

Kyllä taidat olla oikeassa! Sitä tietä on usein aamuisin tullut ajettu aika vauhdikkaasti. Monesti olen bongaillut sinun Sciroccosi myös  :) Muistan kun se oli VW-autossa myynnissä, tuli muutaman kerran koeistuttua siinä  8)

nikob

On se nätti  :P. Punainen väri aina vain toimii kun on puhdas.
Jotain hienompaa vannetta tuo ehkä kaipaisi vai miltä näyttäisi nuo vakioalut mustana?

Edit. Kateellinen tuosta Polo Gti:n ratista.  ::)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tonto

Lainaus käyttäjältä: nikob - 30.07.12 - klo:22:26
Jotain hienompaa vannetta tuo ehkä kaipaisi vai miltä näyttäisi nuo vakioalut mustana?

Kun ostin auton päätin että mitään muutoksia en tule tähän tekemään.. Nyt kun autoa on tullut silmäiltyä niin olen alkanut miettiä aivan samaa. Detroitit ovat useasti mielessä.  :) Täytyy tätä asiaa vakavasti pohtia ensi keväänä.

Tonto

Lainaus käyttäjältä: nikob - 30.07.12 - klo:22:26
Edit. Kateellinen tuosta Polo Gti:n ratista.  ::)

Paras ratti joka missään autossani ollut   8)

teemur

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 30.07.12 - klo:22:18
Kiitokset!  :D

Kyllä taidat olla oikeassa! Sitä tietä on usein aamuisin tullut ajettu aika vauhdikkaasti. Monesti olen bongaillut sinun Sciroccosi myös  :) Muistan kun se oli VW-autossa myynnissä, tuli muutaman kerran koeistuttua siinä  8)

Aika silmät ummessa aamuisin ajelen, mutta jotain siis bongattu oikein  :D

Ja vanteista, tuostahan on sellainen versio olemassa (replica?), jossa puolat kiiltävät mutta syvennykset mustat. PhotoSoppia ja kokeilemaan miltä näyttäisi? Tykkään kyllä tuosta vanteen muodosta ja tästä Polosta muutenkin kuin hullu puurosta 8)
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

nikob

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 30.07.12 - klo:22:30
Kun ostin auton päätin että mitään muutoksia en tule tähän tekemään.. Nyt kun autoa on tullut silmäiltyä niin olen alkanut miettiä aivan samaa. Detroitit ovat useasti mielessä.  :) Täytyy tätä asiaa vakavasti pohtia ensi keväänä.
Samaa itsekin ajattelin tämän nykyisen auton kohdalla. Vaikea tuossa vain onnistua on  :D
Fabiankaan ratti huono ole mutta ei se noin sporttinen ole  ::).

Tonto

Lainaus käyttäjältä: teemur - 30.07.12 - klo:22:33
Aika silmät ummessa aamuisin ajelen, mutta jotain siis bongattu oikein  :D

Ja vanteista, tuostahan on sellainen versio olemassa (replica?), jossa puolat kiiltävät mutta syvennykset mustat. PhotoSoppia ja kokeilemaan miltä näyttäisi? Tykkään kyllä tuosta vanteen muodosta ja tästä Polosta muutenkin kuin hullu puurosta 8)

En heti hokannut missä tuo E18 tie menee, sehän on minun työmatkallani  :D

Täytyy tuota Photosoppia testailla, itsellänikin mielessä että vanteen malli pysyisi samana mutta mustaa se kaipaa.

Plastidippiä tuli tuossa jokin aika takaperin hommattua, katsotaan mihin sitä tulee laitettua.. Alunperin piti Leonin merkit maalailla, mutta se vaihtuikin tähän.

Tonto

Lainaus käyttäjältä: nikob - 30.07.12 - klo:22:36
Samaa itsekin ajattelin tämän nykyisen auton kohdalla. Vaikea tuossa vain onnistua on  :D
Fabiankaan ratti huono ole mutta ei se noin sporttinen ole  ::).

Kyllä Fabiassa on myös minun mielestäni hyvä ruori, GTI:tä hankkiessa tuli muutamassa Räsä Fabiassa istuttua  :)

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 30.07.12 - klo:22:39
En heti hokannut missä tuo E18 tie menee, sehän on minun työmatkallani  :D

Täytyy tuota Photosoppia testailla, itsellänikin mielessä että vanteen malli pysyisi samana mutta mustaa se kaipaa.

Plastidippiä tuli tuossa jokin aika takaperin hommattua, katsotaan mihin sitä tulee laitettua.. Alunperin piti Leonin merkit maalailla, mutta se vaihtuikin tähän.

Mustaksi maalatut Denverit toimivat todellakin punaisessa autossa. Joku tuolla brittifoorumilla oli sen jo tehnytkin ja minulla on siitä pari kuvaa tallessa toisella koneella. Itse suunnittelin samaa. Varmasti kokeilemisen arvoinen projekti tuolla Plastidipillä.

Edit: Tuolla on muutama kuva vastaavista, mutta parempiakin olen nähnyt: http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=56183

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 30.07.12 - klo:23:17
Mustaksi maalatut Denverit toimivat todellakin punaisessa autossa.

Toimii ku väärä raha.  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

ntix

OZ Wave on sellainen vannemalli mistä tulee denverit mieleen. Reunat on kirkkaat, mutta keskusta musta.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

Tonto

Mites mahtaa plastidippi pysyä kun tulee kiveniskuja yms.  ??? Edullinen tapahan tuo olisi vanteet mustiksi laittaa ja saahan sen siitä pois jos ei tykkää.

Ei pahat kyllä nämäkään.

nikob

Jos OZ vanteisiin lähtee niin ehkä kerralla sitten jotain race henkisempää.  ;)

hosee

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 31.07.12 - klo:09:31
Ei pahat kyllä nämäkään.

Näissä on mun mielestä vaan isona ongelmana että ne ovat niiiiiiiiin selkeästi huono kopio näistä: http://majorgav.files.wordpress.com/2012/07/img_6260.jpg?w=800

Jotenkin tuo vanne-design assosioituu minun päässäni niin voimakkaasti Alfaan että on vaikea kuvitella sitä muiden autojen alla. Denver on kuitenkin senverran erilainen, että siinä tuota samaa ongelmaa ei ole.

Denverit on ymmärtääkseni vaihtaneet omistajia aika hyviin hintoihin? Kannattaako noita ryhtyä maalaamaan? Laittaa noi kiertoon ja ostaa uudet?

Hieno Polo.
Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

Tonto

Täytyy vielä pohdiskella mitä tässä tekisi näiden kesävanteiden kanssa.
Voi olla, että päädyn myymään nämä ja ostamaan jotkut uudet ensi keväänä.

Hefner

Onhan tää kyl nätti Poloinen  :)

Osta multa ens kesäks vanteet......Ei kylläkään oo mustat.
Virman piikkiin ProAce:)

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Hefner - 31.07.12 - klo:21:21
Onhan tää kyl nätti Poloinen  :)

Osta multa ens kesäks vanteet......Ei kylläkään oo mustat.

Kiitokset, vielä kun saan tämän maalaukseen  :D
Mimmoset vanteet Hefnerillä on myynnissä?  :)

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Tonto

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 30.07.12 - klo:23:17
Mustaksi maalatut Denverit toimivat todellakin punaisessa autossa. Joku tuolla brittifoorumilla oli sen jo tehnytkin ja minulla on siitä pari kuvaa tallessa toisella koneella.

Ei hassumman näköset mielestäni.

s-mod

Kannattaa virittää"! ei ne hajoa, öljykulutus loppu 30000 km ja kestää laatikko!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 04.08.12 - klo:21:21
Ei hassumman näköset mielestäni.

Kieltämättä hyvin istuu autoon mustana.

Tonto

Raportointia öljynkulutuksesta: Autolla olen ajanut nyt n. 2600 kilometriä, 800 kilometrin jälkeen lisätty litra öljyä. Nyt auto ilmoittaa lisäöljyn tarpeesta jälleen kerran.

Zaasa

^Muistelen ed omistajan kertoneen ettei syö öljyä.Erehdyinkö GTI:stä?
Taitaa ne kaikki syödä kohtuuttomasti ???

Tsuku

Lainaus käyttäjältä: Tonto - 08.08.12 - klo:16:39
Raportointia öljynkulutuksesta: Autolla olen ajanut nyt n. 2600 kilometriä, 800 kilometrin jälkeen lisätty litra öljyä. Nyt auto ilmoittaa lisäöljyn tarpeesta jälleen kerran.

W...T...F?  :o Ei tosiaan minulla syönyt tuollaista tahtia, vaan kuten aiemminkin raportoin niin 10-20tkm välillä meni 2L.

Edit: Ihan mielenkiinnosta, mitä öljyä lisäsit? Itse käytin tuossa Castrolin Edge LL3 5W30:ää.

Tonto

Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 08.08.12 - klo:16:50
W...T...F?  :o Ei tosiaan minulla syönyt tuollaista tahtia, vaan kuten aiemminkin raportoin niin 10-20tkm välillä meni 2L.

Sitä tässä itsekkin ihmettelen kovasti  ???

20.8 menee maalaukseen missä katsotaan lisäksi kuntoon resonoiva ovi+ilmastoinnin ulvonta. Tästä öljynsyönnistä on pakko myös mainita.

Tonto

Mobilin 5W30 öljyä laitoin ensimmäisellä kerralla, kun muuta ei ollut saatavilla huoltsikalla.

Nyt pitää lähteä metsästämään jostain Castrollia.

MasTurbo

Turha sinne enää sitä castrollia on kaataa.Vaihdata ne öljyt ja sitten sitä castrollia.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Tonto

Litra sinne taas upposi tänään, eli 2600km/2L öljyä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy