E39

Aloittaja ram1, 29.05.12 - klo:14:18

« edellinen - seuraava »

ram1

Tuli vaihdettua vanhukseen.Eli 525Ia.Vm.2001.Ajettu 135tkm.Ei erikoisia varusteita.Pientä fiksausta tulossa valoihin, alustaan ja vanteisiin.Tässä kunnossa ostettu.
Laitetaan sitten lisää kuvia kun saa auton siihen kuntoon.
Pirun hiljainen auto kyllä on, ja erittäin mukava muutenkin.

Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

On varmasti 1-sarjalaiseen verrattuna hiljainen ja enemmän "jenkkityylinen" alustaltaan. E39 on kyllä bemarilta ainakin omasta mielestäni erittäin onnistunut korimalli. Tällä hetkellä tulee eniten kilometrejä juuri E39:iin, kun auto vaan yksiselitteisesti on mukava peli ajaa ;D

ram1

On joo jenkkityylinen, kun vielä tomaatti.Ja noilla 15" renkailla ei ehkä maailman urheilullisin.Matka-autona kyllä Suomen teillä mitä miellyttävin.Hyvin erityyppinen kuin mun ykkönen.Se taas mutkateillä omimmillaan.Nyt kun perse leikattu, niin tää kyllä mukavampi ;D
Saa nyt taas nähdä kuinka kauan tuolla ajelen, mutta uusia autoja ei ole tulossa kyllä enää lähivuosina.Skootterilla tulee ajeltua lyhyemmät matkat ja välillä pidemmätkin näin kesäisin.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Skula

Tämmösen meinannu pariinkin otteeseen itsekin ostaa... Tosi ajaton ja tyylikäs muotoilu..

Onnea biilistä!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

poloboy

E39 on kyllä Bemarin onnistuneimpia malleja kautta aikojen, siis omasta mielestäni; onnittelut löydöstä, onpa TODELLA pienillä kilometreillä. Tuo on niin hieno korimalli etten itse laittaisi siihen kuin korkeintaan jotkut toiset BMW OEM vanteet.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Jetta VI 2.0 TDI Highline -11 LA7W
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

heifetz

Hieno peli, suorakutonen varmasti kehrää mukavasti moottoritiellä. Värikin on erikoinen.
MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

ram1

Lainaus käyttäjältä: poloboy - 29.05.12 - klo:15:41
E39 on kyllä Bemarin onnistuneimpia malleja kautta aikojen, siis omasta mielestäni; onnittelut löydöstä, onpa TODELLA pienillä kilometreillä. Tuo on niin hieno korimalli etten itse laittaisi siihen kuin korkeintaan jotkut toiset BMW OEM vanteet.
Hakusessa oli 17" M-sport vanteet, mutta hyväkuntoiset kysyttyjä ja muut aivan surkeessa kunnossa.Nytkin tulee Oem-mallia,(http://www.vannehaku.fi/18661/bmw-parallel-style-37-18-alumiinivanteet/) mutta ei niinkuin tuossa linkissä aitona.Mulla hiukan erinäköset ja Replicat.
Loput Oemit tohon koppaan ei kovin nättejä.Vanteet/renkaat kuulemma saapuneet tänään töihin.Itse saikulla niin en ole vielä nähnyt, mutta kaippa ne kelvot on.

Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ram1

Lainaus käyttäjältä: heifetz - 29.05.12 - klo:16:12
Hieno peli, suorakutonen varmasti kehrää mukavasti moottoritiellä. Värikin on erikoinen.
Väri on ihan jees.Ei ihan mun lemppari, mutta tämä nyt sattui tässä olemaan.Mitenkään hakemalla haettu auto kun ei ollut niin puutteita on varusteissa ja värissä, mutta hinta oli kohdillaan, niin nappasin pois kuleksimasta.Liikaa kun alkaa etsimään, niin karkaa budjetti ja järki.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ram1

Tuli vanteet eilen.Eipä jaksa viel ruuvaa alle.Pitäis ensin saada pikkasen alustaa matalammaksi kun tuon muotoiset vanteet.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Skula

Nuo vanteet osuu upeasti silmääni.. Hienot!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

ram1

Ihan siistit joo.Sen verran täytyy sanoa, että nyt tuli otettua joka nurkkaan samalla leveydellä.Voi sit vaihdella edestä taakse huoletta.
Noita saa 8" ja 9":na, jotka oli ensin harkinnassa, mutta ei tällä kertaa.Voi olla parempi noin.Olisi 9":na saanut mukavan lipan ja renkaan taakse, mutta tuohon autoon ei välttämättä tarvitse."pappalook".Ja tulee hitusen halvemmaksikin näin.265 leveä takarengas ja 9" vanne hiukkasen kalliimmat.Ei nyt ihan hirveästi mutta kuitenkin.

Ja voin suositella tätä paikkaa mistä ostin.http://myworld.ebay.co.uk/mad*on*motors/

Renkaita heillä ei itsellään taida edes olla, mutta jostain pyytäessä kaivoivat.Tinkivaraakin on ja vastaukset kysymyksiin tulee nopeasti.Kaupat tein ihan sähköpostilla.Pelkät vanteet olisi maksanut sieltä suoraan ebaystä koriin klikkaamalla 600e.Nyt kun otin yhteyttä sinne ja halusin Nexun 6000:lla renkailla,(ihan mielenkiinnosta kun tykkään kokeilla)+ asennus, pultit, lukkopultit, kromiventtiilit ja toimituskulut yhteensä 980e.

Se huonoa Uk:sta tilattaessa, että kurssit on todella surkeita juuri nyt, joten Saksasta muuten ostan kyllä mieluummin.Sieltä nyt ei taas vanteita löytynyt, mutta renkaat taas siellä halvempia kuin Uk:ssa.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 30.05.12 - klo:14:46
Noita saa 8" ja 9":na, jotka oli ensin harkinnassa, mutta ei tällä kertaa.Voi olla parempi noin.

Itsekin niitä edellisiä mustia tilatessani meinasin speksata eri et:t etu- ja takavanteille mutta en sitten tehnyt niin, ja hyvä näin, nyt mulla on niitä varalla 2 ( ne pikkasen kolhitut) ja sopivat joka nurkkaan.  :)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

ram1

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 30.05.12 - klo:15:17
Itsekin niitä edellisiä mustia tilatessani meinasin speksata eri et:t etu- ja takavanteille mutta en sitten tehnyt niin, ja hyvä näin, nyt mulla on niitä varalla 2 ( ne pikkasen kolhitut) ja sopivat joka nurkkaan.  :)
No näinhän se on.Bemariin kyllä sopii hyvin, kun takana leveämpi niinkuin mulla ykkösessä oli.Takana myös tilaa hyvin, kun niitä saa jo uuteen jos haluaa.Ehkä siksi spacerin käyttökin Bemuissa yleistä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 30.05.12 - klo:15:37
No näinhän se on.Bemariin kyllä sopii hyvin, kun takana leveämpi niinkuin mulla ykkösessä oli.Takana myös tilaa hyvin, kun niitä saa jo uuteen jos haluaa.Ehkä siksi spacerin käyttökin Bemuissa yleistä.

E39 on kuitenkin onneksi aika erilainen esim. E90 tai E60 vertailtaessa eikä ero takarenkaan leveydessä ole yhtä merkittävä. Samalla vannesatsilla esim. E61 suorastaan huutaa spacereita, mutta E39ssä ko. satsi istuu omaan silmään riittävän ulos.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.05.12 - klo:08:54
E39 on kuitenkin onneksi aika erilainen esim. E90 tai E60 vertailtaessa eikä ero takarenkaan leveydessä ole yhtä merkittävä. Samalla vannesatsilla esim. E61 suorastaan huutaa spacereita, mutta E39ssä ko. satsi istuu omaan silmään riittävän ulos.
Totta tuokin.Tosin Et:t voi olla samatkin, tai takavanteessa jopa isompi Et, kunhan takavanne vaan leveämpi.Onhan se ihan kivan näköstä, mutta ei kovin hyödyllistä.Mulla nyt aika pieni Et noissa 18":ssa,eli 15, joten ei sinne hääviä spaceriä enää lykätä.Jos alla olisi 540 tai M5 niin luultavasti taakse laittaisin leveetä nakkia.Hmm..auton vaihto.Johan toi tossa pihalla kerinnyt siitepölyä keräämään.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

Mulla on alla 17" ET:llä 20 ja ihan sopivasti tulee omaan makuun jo nuokin ulos. Nyt testasin noilla 18":lla, joissa sama ET ja siihenkään en spaceria laittais, eli uskoisin noiden sun vanteiden olevan hyvännäköiset tuolla ET:llä. Maltillinen madallus ja se on siinä.

E39 M5 pyörii nettiautohaussa vähän väliä ainakin täälläpäin ;)

ram1

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.05.12 - klo:11:04
Mulla on alla 17" ET:llä 20 ja ihan sopivasti tulee omaan makuun jo nuokin ulos. Nyt testasin noilla 18":lla, joissa sama ET ja siihenkään en spaceria laittais, eli uskoisin noiden sun vanteiden olevan hyvännäköiset tuolla ET:llä. Maltillinen madallus ja se on siinä.

E39 M5 pyörii nettiautohaussa vähän väliä ainakin täälläpäin ;)
540:ä olen katsellut.M5 ehkä hiukan liian kallis korjata, jos vikoja nyt tulee.Toisaalta kaikkiinhan ne korjaukset maksaa.Tuolla 540 koneella pääsee jo ihan kohtuuhyvin, ja kulutuksella jos sattuu manuaalin löytämään.Nyt kun tähän jo rahaa hiukan uponnut, niin ehkä jatketaan tällä nyt ens kevääseen ja katsellaan mitä tarjolla.Jouset tuli tilattua ja keskilätkät vanteisiin, jos nyt oikeaa kokoa.Tullee varmaa ens viikolla, että hiukan pitää vielä venailla, että pääsee mallailee vanteita paikalleen.530I manuaalikaan ei poissuljettu.Sitä kun hiukan optimoi vielä, niin saa hiukan kaasuun vastaavuutta ja kierrosaluetta laajennettua.Niin alkaa sekin olemaanihan oiva kulkupeli.Putkistolla vielä pikkasen äänimaailmaa.Alkaa taas mopo karkaa käsistä :D
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ram1



Tuli nyt vahattua ja laitettua uudet vanteet, takavalot ja sivuvilkut.Keskimerkit ja jouset vielä tulematta.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Ironic32

Omaan makuun hieman liian thyyning nuo takavalot. Itse vaihdoin ne OEM-valot, missä vain vilkut vaihtuu keltaisista kirkkaisiin. Mutta makuasioita...

Vielä 3M:n mustaa teippiä ikkunalistoihin = shadowline ;)


heifetz

Vanteet vielä menee mutta takavalot ovat minunkin mielestä liian 'katu-uskottavat'. Vahaus toi kivasti kontrastia maalipintaan.
MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

toukopouko

Takavalot on hirveet, muutoin näyttää hyvältä.

gloter

Nätin värinen. Tuo siniharmaa on aina ollut omaan mieleen. Vanteet paremmat kuin originaalit. Takavalot makuasia niin kuin yleensäkin auton koristelut. Hinta/laatu-suhde ja ajettavuus varmasti kohdillaan tässä ikäluokassa. Jossain Vv-auton liikkeessä oli myynnissä samankorinen farkku 2000-luvun puolelta eli fl-malli. Myyjä oli ottanut mielenkiintoisesti kuvia myös juuri vikakohdista eli luukkujen reunoista ym. jotka olivat aivan umpiruosteessa, luultavasti reiälle asti. Ainakin rehelliset kuvat. Auto on jo poistunut kun yritin sitä etsiä uudelleen tähän linkitettäväksi. Kyseessä näytti olevan tuontipeli kilpien ja varustelun perusteella. Farkuissa kait olikin ongelmana takaluukun ruoste? Sinun kuvaasi tihrustamalla näyttäisi että kilven ensimmäinen kirjain olisi K? Onko tämäkin tuontipeli (ei sillä mitään merkitystä ole) vai tuodaankohan näitä enää kun on sen ikäinen ja bensapeli eikä M-sarjalainen?
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

ram1

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 06.06.12 - klo:07:28
Omaan makuun hieman liian thyyning nuo takavalot. Itse vaihdoin ne OEM-valot, missä vain vilkut vaihtuu keltaisista kirkkaisiin. Mutta makuasioita...

Vielä 3M:n mustaa teippiä ikkunalistoihin = shadowline ;)


Olen samaa mieltä takavaloista.Mutta kun halvalla sai :)
Onhan ne pimeällä ihan siistit kun takavalot palaa.Kaikki orkkisosat maksaa julmetun palon.Tai jopa tarvikkeenakin.Etuvalotkin pitäisi vaihtaa kun umpiot aivan sumeena, mutta nekin maksaa tuhottomasti.Käytettynä pitäisi kaivaa, ja nekin sit käytettyjä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ram1

Lainaus käyttäjältä: gloter - 06.06.12 - klo:09:44
Nätin värinen. Tuo siniharmaa on aina ollut omaan mieleen. Vanteet paremmat kuin originaalit. Takavalot makuasia niin kuin yleensäkin auton koristelut. Hinta/laatu-suhde ja ajettavuus varmasti kohdillaan tässä ikäluokassa. Jossain Vv-auton liikkeessä oli myynnissä samankorinen farkku 2000-luvun puolelta eli fl-malli. Myyjä oli ottanut mielenkiintoisesti kuvia myös juuri vikakohdista eli luukkujen reunoista ym. jotka olivat aivan umpiruosteessa, luultavasti reiälle asti. Ainakin rehelliset kuvat. Auto on jo poistunut kun yritin sitä etsiä uudelleen tähän linkitettäväksi. Kyseessä näytti olevan tuontipeli kilpien ja varustelun perusteella. Farkuissa kait olikin ongelmana takaluukun ruoste? Sinun kuvaasi tihrustamalla näyttäisi että kilven ensimmäinen kirjain olisi K? Onko tämäkin tuontipeli (ei sillä mitään merkitystä ole) vai tuodaankohan näitä enää kun on sen ikäinen ja bensapeli eikä M-sarjalainen?
Suomi-auto tämä ja kyllä näitä vieläkin tuodaan.Itse ostaisin käytettynä ennemmin bensan kuin dieselin.Ja sedan malli,ja ehkäpä vielä manuaalin.Muutama selkeä vikakohta vähemmän.Tässäkin korimallissa nuo samat maalivauriokohdat kuin farkussakin.Tässä yksilössä nuo nyt jotenkin päästy välttämään.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: gloter - 06.06.12 - klo:09:44
......Sinun kuvaasi tihrustamalla näyttäisi että kilven ensimmäinen kirjain olisi K? Onko tämäkin tuontipeli ....
Mites rekkarin eka kirjain K ja tuontipeli liittyy toisiinsa?

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 06.06.12 - klo:10:35
Olen samaa mieltä takavaloista.Mutta kun halvalla sai :)
Onhan ne pimeällä ihan siistit kun takavalot palaa.Kaikki orkkisosat maksaa julmetun palon.Tai jopa tarvikkeenakin.Etuvalotkin pitäisi vaihtaa kun umpiot aivan sumeena, mutta nekin maksaa tuhottomasti.Käytettynä pitäisi kaivaa, ja nekin sit käytettyjä.

Tarvikkeena ei maksanu kyllä montaa kymppiä nuo OEM-look valot kirkkailla vilkuilla. Samoin etuvaloihin voi vaihtaa ne pelkät muovit, eli itse umpio jää vanhasta. Niihin vaihdoin itse myös sellaiset, jossa vilkut on kirkkaat. Eihän nuo toki ilmaisia olleet, mutta ei ne kyllä mielestäni mitään älyttömän kalliitakaan olleet.

ram1

http://www.piritek.com/product_details.php?p=923
Ei halvat.Helpompi löytää vanhempiin kuin näihin Fl-malleihin noita valoja.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

VAG!

Yleensä minulla on ehdottoman jyrkkä kanta takavalojen kalvotukseen, mutta ehkä se tässä tilanteessa olisi hyvä vaihtoehto ;) Onhan nuo nyt sellaiset, että ei niillä yli 20-vuotias voi ajaa :)

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 06.06.12 - klo:12:12
Yleensä minulla on ehdottoman jyrkkä kanta takavalojen kalvotukseen, mutta ehkä se tässä tilanteessa olisi hyvä vaihtoehto ;) Onhan nuo nyt sellaiset, että ei niillä yli 20-vuotias voi ajaa :)


No eihän Ram1 nyt paljoa yli kahtakymppiä olekkaan. :D

Mutta tulee aika arvokkaat takavalot jos tohon vielä kalvot heittää päälle. Olisi samaan hintaan saannut suoraan ne tummemmat. ;) Kalvotus noihin varmaan 90â,¬-130â,¬.

Pertsa

Nuo takavalot vois jotenkuten sopia valkoiseen tai hopeanväriseen autoon, mutta tummemmassa pomppaa kyllä silmille aikalailla...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy