t5 4motion outo vika.

Aloittaja jarpppaa, 02.12.24 - klo:12:45

« edellinen - seuraava »

jarpppaa

Terve.
Ajattelimpa täältä hakea neuvoa viisaammilta kun itselläni alkaa jo usko loppua kesken.
Kyseessähän on kauhea ääni joka ilmenee vain auton ollessa liikkeessä.
Takapyörän laakerit on vaihdettu, etupyörän laakerit ehjät, kardaanin laakerit on uusittu mutta vika esiintyy edelleenkin. Häviää ja palaa uudelleen.

Alla linkki äänestä
 https://youtu.be/ICcHOxvzNIs?si=dbXot01woMaKG7TD


Jultsu

Manuaali vai automaatti? Saako vaihdettua vapaalle vauhdissa, muuttuuko ulina yhtään?

Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jarpppaa

6 lovinen manuaali. Saa vapaalle vauhdissa ja meteli jatkuu.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy