Äänimerkki lukittaessa

Aloittaja ocumaxx, 18.05.23 - klo:11:56

« edellinen - seuraava »

ocumaxx

Onko tietoa,

saako äämerkkiä ilmoittamaan lukittaessa autoa koodaamalla, kuten mallissa, jossa on vakiona varashälytin ?

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: ocumaxx - 18.05.23 - klo:11:56
Onko tietoa,

saako äämerkkiä ilmoittamaan lukittaessa autoa koodaamalla, kuten mallissa, jossa on vakiona varashälytin ?
Kyllä on tähän asti saanut.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy