Passat 3c kojelaudan nitinä

Aloittaja duke7, 01.04.11 - klo:19:12

« edellinen - seuraava »

duke7

Tällä viikolla alkanut kuulua erilaisia nitinöitä kojelaudasta. Välillä nitisee jokin tuulilasia vasten, tuulilasin ilmasuutin rämisee ja jopa radion kehys pitää ääntä. Mistähän nämä johtuu ja onko joku löytänyt ratkaisua hiljentämiseen? Autolla ajettu nyt 80 tkm. En ole havainnut renkaista johtuvaa tärinää tai muutakaan erikoista nitinän lisäksi.

Jalopeno

Itselläni niinä kuullosti alkuun repsikan puolen ilmasuulakkeelta tulevaksi, koska sitä painamalla nitinä lakkasi... lopullinen paikka olikin  sulakekoltelon kansi joka löytyy repsikan oven avaamalla: ilmasuulakekotelon  korkeudella siis kojelaudan päädyssä....
SKODA SuperbII 2,0 TDI CR DPF -09
ex VAG:t
VW Passat 3C Variant 1.9 TDI -08
Octavia II Combi 1.9 TDI -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy