TDI lämpötila-anturin vaihto

Aloittaja pyry, 10.08.15 - klo:09:37

« edellinen - seuraava »

pyry

VCDS herjaa (ja olen kyllä huomannut ihan visuaalisesti mittaristostakin) että G2 lämpötila-anturi on sökö. En ole vielä paikallistanut sen sijaintia, mutta pystyykö sen vaihtamaan kun vedet sisällä?  Kone on siis poikittainen 1.9TDI PD ATD.

Guest-518635

https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0

G2 on samassa anturissa G62 kanssa, eli tuossa termarikotelon alareunassa.



Vaihto onnistuu sukkelien käsien kanssa koko nestetilaa tyhjäämättä, kun vähän tekee tilaa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy