Passat -07 2.0tdi BMP, kiehtova ongelma!

Aloittaja Smygli, 21.08.21 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

Smygli

Pidemmän aikaa todella satunnaisesti tehot vähentyneet kesken ajon (ei kuitenkaan limp) ja sitten jonkun ajan päästä tulee takaisin.
Ei vikakoodeja (VCDS) eikä mitään viitettä mistään, ELM327 seuraillut MAFia ja näyttäisi normaalilukemilta.

NYT kuitenkin huomasin että ajotietokone näyttää että kulutus on kohtuuttoman matala! 2-3l/100km tasaisella, ylämäessä +-6. Onko mitään ajatusta mistä lähteä ongelmaa ratkomaan?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy