"Matka" Laturi

Aloittaja Pasi72, 15.09.21 - klo:10:17

« edellinen - seuraava »

Pasi72

 Moi
Onkos muilla ollut ongelmia auton mukana tulevan latirun kanssa. Kesällä jo hieman temppuili, Ei ladannut ja vikavalot paloivat iloisesti, No niistä selvittiin reset napin painamisella. No nyt sama vika tuli ja nyt ei reset vaikuttanut mitään.. Varmaan pitää mokoma möhkäle huoltoon viedä.

Pasi72

Jahans vika korjautui ihan itsestään, kun laturi oli tovin ( pari tuntia ) lämpimässä. Mitähän talvesta tulee tällä menolla.

Daatta

Ainoat ongelmat tilapäislaturin kanssa ovat liittyneet kiinteistön sähköihin, jos maadoitusta (KeVi) ei ole kytketty. Jos laturi temppuilee jatkossakin eikä sähköissä ole vikaa, niin takuuseen vaan. Oletan että tuossa kuitenkin on sellainen...
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy