EA888

Aloittaja Jari.T, 03.07.21 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

Jari.T

Hei.Onko 04.2017 käyttöönotettun 1.8 tsi passatin ölynkulutus saatu kuriin,kun olen kuullut että noin vuoden 2011 1.8 tsi veivät/vievät paljon öljyä, ilman moottoriremonttia?

Hesse


M_M

B8 Passatissa käytetty EA888 on jo kolmannen sukupolven moottori. Öljynkulutuksen kanssa ei ole ongelmia.

Jari.T

Kiitos infoista,laitetaan kyseisen menopelin osto harkintaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy