octavian stream toosan päivitys pioneeriksi

Aloittaja Nakunaakka, 21.01.14 - klo:20:18

« edellinen - seuraava »

Nakunaakka

Kävi ahdistamaan octavia II 2006 elegance soittimen luoma äänimaalima ja ostin pioneerin avh X5500bt. Mut nälkä kasvoi syödessä, halluun saaha paremmat kaiuttimetkin mitkä menee alkuperäisille paikoille ilman mitään palikoiden veistämisiä. Eli oisko antaa vinkkiä täysin uunolle hifi asioissa jotta minkälaisia kannattaa etsiä? Auton alkuperäiset johdotukset saa luvan riittää ja vahvistinta en tartte.
Onko sellasia parannus kittejä olemassa joka ois parempi ko alkuperäset ja menis alkuperäsille paikoilleen?

E-mies


Lainaus käyttäjältä: Nakunaakka - 21.01.14 - klo:20:18
Kävi ahdistamaan octavia II 2006 elegance soittimen luoma äänimaalima ja ostin pioneerin avh X5500bt. Mut nälkä kasvoi syödessä, halluun saaha paremmat kaiuttimetkin mitkä menee alkuperäisille paikoille ilman mitään palikoiden veistämisiä. Eli oisko antaa vinkkiä täysin uunolle hifi asioissa jotta minkälaisia kannattaa etsiä? Auton alkuperäiset johdotukset saa luvan riittää ja vahvistinta en tartte.
Onko sellasia parannus kittejä olemassa joka ois parempi ko alkuperäset ja menis alkuperäsille paikoilleen?

Mulla on ocussa tämä setti: http://www.fanaticaudio.com/shop/autokohtaiset-kaiuttimet/fa-kit-5/

Ei mene ihan ilman työkaluja paikoilleen mutta mukana tulevat ohjeet on hyvät.

Tuossa kaupassa on muuten ällistyttävä määrä tietoa, jota he mielellään jakavatkin. Nuo focalit on aivan hyvät, niin kuin yö ja päivä verrattuna alkuperäisiin. itse kaipaisin vielä erillistä vahvaria boleron ja näiden väliin. Luultavasti pioneerissa on enemmän potkua ja kaiuttimet pelaa vielä paremmin sen kanssa.

Kannattaa samalla vaimentaa vähän ovipeltejä ja pahveja - tällä setillä alkaa muovit pärisemään ovissa aika helposti.

Nakunaakka

Lainaus käyttäjältä: E-mies - 21.01.14 - klo:20:42
Mulla on ocussa tämä setti: http://www.fanaticaudio.com/shop/autokohtaiset-kaiuttimet/fa-kit-5/

Ei mene ihan ilman työkaluja paikoilleen mutta mukana tulevat ohjeet on hyvät.

Tuossa kaupassa on muuten ällistyttävä määrä tietoa, jota he mielellään jakavatkin. Nuo focalit on aivan hyvät, niin kuin yö ja päivä verrattuna alkuperäisiin. itse kaipaisin vielä erillistä vahvaria boleron ja näiden väliin. Luultavasti pioneerissa on enemmän potkua ja kaiuttimet pelaa vielä paremmin sen kanssa.

Kannattaa samalla vaimentaa vähän ovipeltejä ja pahveja - tällä setillä alkaa muovit pärisemään ovissa aika helposti.

Tuon mieki löysin mut aloin kahtoo et tuo on eteen, eikö takaoviin / takakontin sivuihin kannata vaihtaa?
Autoni on siis combi.

E-mies

Voihan sinnekin laittaa. Hinta tietysti tuplaantuu. Eiköhän samoilla ohjeilla saa tehtyä taksekin. Vähän pienemmät kaiuttimet ja kaulukset sinne.

Jotenkin ajattelin että stereonahan sitä musiikkia muutenkin kuunnellaan, miksi siis autossa pitäisi kuunnella "4 channel stereona". Tietty takapenkkiläisiä jos ajattelee..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy