Superb:ssa palaa airbagin valo.

Aloittaja sukkuloija, 30.04.20 - klo:15:09

« edellinen - seuraava »

sukkuloija

Mahtaakohan syynä olla kuljettajan oven johtosarja kun airbagin vikavalo on ruennut palamaan ja sisävalot toimivat miten sattuu kun kuljettajan ovea liikuttelee? Onkohan tuon johtosarjan vaihto minkälainen projekti?

Jultsu

Suattaapi olla. Suattaapi myös olla olematta. Vikakoodien luku airbag-yksilöltä VCDS:n avulla niin tiedettäisiin ehkä varmuudella.

Johtosarjan vaihto lienee suht simppeli homma, vyyhti on varmaankin terminoitu kuljettajan kickpaneeliin jossa liittimet ja niiden vastakappaleet. Johto sitten pujotellaan ovihaitarin läpi ja kytketään ovessa paikoilleen. Muutaman tunnin homma.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

jimipapu

Lainaus käyttäjältä: sukkuloija - 30.04.20 - klo:15:09
Mahtaakohan syynä olla kuljettajan oven johtosarja kun airbagin vikavalo on ruennut palamaan ja sisävalot toimivat miten sattuu kun kuljettajan ovea liikuttelee? Onkohan tuon johtosarjan vaihto minkälainen projekti?

Jos ei ole mahdollisuutta katsoa koodeja niin kurkkaa sinne haitarikumin sisään, itsellä oli johtopoikki ihan selkeästi nähtävissä.
Oma auto temppuili juuri noin ja kuljettajan oven johtosarja meni vaihtoon. En jaksanut alkaa purkamaan niin vein Rinta-Joupille, hintalappu oli muistaakseni 320e.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy