Moottori

Aloittaja Uosu, 21.02.20 - klo:10:16

« edellinen - seuraava »

Uosu

Oiskohan kellään tietoa että mikä ihme vika ibiza 1.6 bensa vm-99 kun ei lähde käyntiin kun pitää startata monta kertaa ennen kuin jää pyörimään?lämpöisenä toimii ihan oikein ja kun on roikassa?

o.b.

Pelkkä arvaus, mutta voisi olla moottorin lämpötila-anturi viallinen. Kaapeli kiinni ja mittausarvoja tutkimaan.

Jultsu

Tarkoitatko siis että auto käynnistyy kyllä kylmänäkin mutta sammuu heti? Jääkö mittaristoon helottamaan merkkivaloja?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy