Multitronic ongelma

Aloittaja jakkeri, 18.02.20 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

jakkeri

Tuli tuossa taloon A6 1.9 TDI Multitronic -04. Ajettu 285 tkm. Nyt alkoi laatikko herjailla. Eli yhtäkkiä ajosta heitti vapaalle ja kierros- sekä nopeusmittarit seilas hetken edestakaisin. Sitten heitti liian pientä jo sisään jne. Myös PRNDS valot vilkkuivat jonkin aikaa. Tämän jälkeen sama vaivannut myös muutaman kerran matelu- ja kaupunkinopeuksilla. Vikakoodeina löytyi P0730 (Vaihteen valvonta / Väärä välityssuhde) ja P0722 ( Vaiht. pyörintänop. anturi(lähtö) / Ei signaalia). Myyjä kertoi vaihtaneensa ohjausyksikön. Eli mistähän lähtisi vikaa etsimään ? Ja nettiä luettuani jäin käsitykseen että ohjainyksikkö on autokohtainen, eli olisiko sinne voitu vaihtaa yksikkö joka ei toimi siellä kunnolla ?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy