Erwin ja vakkarin poisto päältä

Aloittaja palmgas, 23.12.19 - klo:18:47

« edellinen - seuraava »

palmgas

Erwinin sivulla oli et vakkarin saa pois päältä...onko täällä kellään laitetta et sais sen katottuu. Asun Tikkurilan lähellä. Joko rikki tai otettu pois päältä...Passat ecofuel 2010 .Kiitos

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy